Heissan, olen 20v tyttö 163cm pitkä paino n. 50 kg, ruumiinrakenteeltani olen siro, pienet kädet ja jalat, esim kengätkoko 35.
Pitäisi päästä timmiin kuntoon kesäksi (kaverilta bikini-malli keikkaa tarjolla) ja oikein sopivahan minä muuten olenkin, mutta ongelmanani on sellulliitti ..
Mulla on muuten oikein kivan mallinen perse mutta selluliitti varjostaa tätä kropan ulkonäköä. Ärsyttää todella paljon kun reidet näyttävät "paksuilta" ja on niinkuin minulla olisi ylimääräsitä massaa, vaikka paino indeksi on 18. Nestettä kerääntyy myös joskus navan ympärille, mutta sen saa helpommin pois. Välillä tuntuu, että sellun tapaista ilmestyy kainaloiden kohdalle.
Sellu ei ole pelkästään rypyläistä ihoa vaan minulla on juuri takamuksen alla kaistale massaa (selluliittia??) joka tekee takamukseni tuhdin näköiseksi, eikä ollenkaan sellaisella hyvällä tavalla :(
Juon 10 lasillista vettä päivässä, syön paljon salaattia ja syön terveellisesti ja kokooni sopivan määrän, käyn melkein joka päivä 20 min lenkillä ja jumppaan kämpillä reisiä. Lenkkeilyn ja jumpan aloitin n. kuukausi sitten.
MInulla on myös herkkä vatsa, jota turvottaa helposti ja se alkaa pömpöttää ikävästi jos esim syön liian nopeasti tai en pureskele ruokaa kunnolla.
En syö lainkaan maitotuotteita, sillä olen maitoproteiinille allerginen.
Olisko ehdotuksia ruokavalioon tai liikuntaan tai muita vinkkejä? Varsinainen laihduttaminen ei ole tällä painolla enää terveellistä :P
Kiitos!
20v 163cm/50kg:n selluliitti kärsimys, apua!
7
289
Vastaukset
- perinnöllistä..
joo, jollakin lievästi ylipainoisella ei ole sellua, vaan kaunis iho
jollakin alipainon rajoilla on sellua
miten suvun muilla naisilla?
Fotoshopilla saa ihmeitä aikaan :) - voi voi voi
On sulla murheet....
- hippietyllö
Itsellä iho silentynyt kun olen ruvennut kuivaharjaamaan :) aina pesun jälkeen käyn vartalon läpi kuivaharjaus sienellä :) ...(oma "harja" on kuin pesusieni missä on pyyhekangasta oleva pinta :) ihan roikkuu sokoksella ja stockalla kauneushyllyssä missä on luomutarvikkeita, kysy myyjältä ;) ..käy myös hieronnassa niin lähtee kuonat liikkeelle, juo paljon vettä
:) cheers - Ihmettelijä O.o''
Hmm sanonpa vaan.... mä olen ihan samankokoinen kuin sinä, pituus sekä paino.
Olen vain vuoden nuorempi. Ihmettelen miten oot noin painava vaikka jumppaat ja syöt hyvin, koska mä en jumppaa enkä syö hyvin ja oon silti samankokoinen kuin sinä. :D Ja mulla on paskat geenit btw, kyl mä helposti lihonkin, paino heittää 50-58kg... mut yleisimmin 50-54kg. Selluukin löytyy.- ...
mitenii toi ihmine ois muka painava ? -.-
- Samankokoinen????
Miten niin olette samankokoisia?
Sama paino voi olla, mutta aloittajallahan voi olla vaikka paljon pikkuruisempi vyötärö kuin sinulla ja kapeammat reidet. Eli hän voi olla (kuten liikkuvat ihmiset yleensä) PIENEMPI kuin sinä, vaikka paino olisi sama tai jopa pari kiloa enemmän.
Ryhti on myös liikkuvilla parempi ja he kantavat itsensä upeasti. Vartalon ja raajojen muoto on lihasten takia paljon kauniimpi, esim. nättiä pyöreyttä pepussa, eikä lattana. - ....................
Lihas painaa enemmän kuin läski. En todellakaan sano, että olisit lihava, mutta keskustelun aloittajalla saattaa olla enemmän lihasmassaa kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924