Ikäiseni miehet hakevat laihoja ja nuoria tyttöjä. Herätys!

So sad

Tein testin, koska olen huomannut ettei ikäiseni (52v) miehet ole olleet kiinnostuneita. Laitoin hakuun Varsinais-suomalaiset miehet ikä 50-55 v. ja ainoaksi ehdoksi haulle ettei ole parisuhteessa, on suomalainen tai suomenruotsalainen ja on hetero. Katsoin kaikki profiilit läpi joita sillä hetkellä tuli 160 kpl. En sopinut 110 miehen hakutoiveisiin ja ne joihin olisin ollut kelvollinen oli 50 kpl ja niistäkin puolet ei ollut asettanut ikä tai painokriteeriä, koska ois kelvannut 100 vuotias tai 300 kg painoinen typykkä. Tai sit sitä ei oltu haluttu kertoa.
Lopputulema on etten kelpaa ikäisilleni miehille tai minä en ois kelpuuttanut niitä joille oisin kelvannut, joten taidan ottaa sen nuoren alle 40 vuotiaan, joita sivullani enimmäkseen käy ja ovat valmiita kuin partiopojat vaikka tois pualt Suomee. Minä en tosin ole valmis yhden yön juttuihin vaan haen aidosti mukavaa elämänkumppania tai edes kaveria jonka kanssa vois jakaa arkea.
Olen kirjoitellut kymmenille miehille saamatta minkäänlaista vastausta. Ei voi kuin todeta että tässä systeemissä on jotain pahasti pielessä. Tuskin ihmisissä vikaa on, saitti kiinnittää vain vääriin asioihin huomionsa. Todellisuudessa ei voi tietää ennenkuin tapaa kasvokkain, onko kemiaa vai ei.

3

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cupido

Jokainen voi tietysti hakea mitä vain. Toisille miehille nuorempi nainen on oletus asioiden oikeasta laidasta. He eivät edes kyseen alaista sitä, että etsivät vaikkapa 20 v. nuorempaa naista. Itse mietin suhteita pitemmällä aikavälillä ja suuret ikäerot eivät välttämättä ole kovin mukavia kun toinen osapuoli on vanhus toisen ollessa keski-ikäinen. Olen huomannut, että miehet heittäytyvät mielipiteissään ns. kohtalon huomaan, kun heiltä kysyy mahdollisista ongelmista ikäerosta johtuen. Ykskin profiiliinsa parikymmentä vuotta nuoremman naisen toiveekseen laittanut mies kertoi, että eihän koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan. Päivä kerrallaan. Lähes vastuun pakoilua sanoisin tai toisen elämän panttaamista omiin tarkoituksiin.

Mutta sitten kuitenkin jokainen tekee oman valintansa, nainen ja mies. Jokainen voi yrittää löytää unelmiensa kumppanin. Jokaiselle toivoisi rakkautta.

• So sad

"Mutta sitten kuitenkin jokainen tekee oman valintansa, nainen ja mies. Jokainen voi yrittää löytää unelmiensa kumppanin. Jokaiselle toivoisi rakkautta. "

Tällä tavoin ollaan kuin eri radoilla, jotka ei koskaan kohtaa. Luuleekohan miehet ettei tämän ikäinen nainen enää tahdo seksiä? Vai mikä on vikana. Ei ole velkaa, vakituinen työ, ei enää lapsia kotona. Vois tehdä aikuisten oikeesti mistä ennen vain haaveiltiin. Nauttia elämästä.

• rjuhani67
        So sad kirjoitti:

"Mutta sitten kuitenkin jokainen tekee oman valintansa, nainen ja mies. Jokainen voi yrittää löytää unelmiensa kumppanin. Jokaiselle toivoisi rakkautta. "

Tällä tavoin ollaan kuin eri radoilla, jotka ei koskaan kohtaa. Luuleekohan miehet ettei tämän ikäinen nainen enää tahdo seksiä? Vai mikä on vikana. Ei ole velkaa, vakituinen työ, ei enää lapsia kotona. Vois tehdä aikuisten oikeesti mistä ennen vain haaveiltiin. Nauttia elämästä.

Jotenkin vain tuntuu siltä, että kaikilla on haussa kumppanissa ikuinen nuoruus ja katoamaton komeus / kauneus.

Minä ihmettelen samaa asiaa, että miksi miehille ei kelpaa ikäisensä naiset? Minulla on kokemusta itseäni vanhemmista naisista ja ne ovat pääsääntöisesti hyviä. No, vaikka tämä nykyinen liitto vanhemman naisen kanssa karahti kiville, ei kyseessä ollut ikäjuttu. Jahka kun tässä joskus rustaan deitti-ilmoituksen, niin ikä ei ole ensimmäinen asia johon tutustuminen tökkää. Livenä sen todellisuudessa näkee mikä alkaa toimia ja mikä ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4832
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1319
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      558
      1216
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe