Tämä palsta on täynnä toinen toistaan lapsellisempia kirjoituksia, henkisesti alikehittyneiden ja psyykkisesti rumien palsta.Ihmettelen miten aikuiset ihmiset tuhlaavat elämäänsä moiseen.Eikö teillä muuta ole ku jakaa piparia pitkin poikin ja vielä kehuskella asialla tai vastaavasti ukkojen panna jokaista vastaantulevaa ja sitten vielä kuvitella olevansa jotakin kamalan ihmeellistä.Tehkää jotakin elämällenne.Teillä luultavasti suurimmalla osalla on lapsia, miettikää miten he kärsivät ja minkä esimerkin annatte.Auta armias!Halveksin syvästi uskottomuutta ja toisen ihmisen huijaamista omien tarkoitusperien ja täysin tyhjän päällä olevan nautinnon vuoksi.Olen ymmälläni mihin maailma on mennyt...ja tämän kirjoitti sinkkuna elävä kahden pojan äippä.Toivotan kuitenkin hyvää kevättä...itse olen mieluummin ilman kun teen samaa kun teistä useimmat täällä kirjoittelunsa mukaan..
kyllästynyt
84
223
Vastaukset
- kokenut lehnä
iloitse omasta täydellisyydestäsi. Mtiä muuten noin täydellinen ylipäätään "hengailet" täällä "syntisten" seassa?
On tainut tyttelillä jäädä elämä elämättä???? - siis niin kyllästyny
Älä nyt, HÄN vaikuttaa hyvin sivistyneeltä? Mut eiks joulu menny jo? En mä ainaskaan ole jakanut piparia pitkään aikaan enää...vastahan tässä pääsiäinen oli. Tosin munaa oli sitten tarjolla kyllä ;)
- tosi ymmällään:)
Voi ku tietäsit mitä olen kokenut.Monen ihmisen elämän verran kaikkea mahdollista.Onko sun mielestä elämää silloin nähty vasta kun on paneskeltu kaikeka liikkuvaa ja petetty mahdollisimman monta luottamusta siinä välissä??Sulla kummallinen käsitys hienosta elämästä:)Ja mä en ole mikään tytteli.
Maailma on huoria ja niiden vastakappaleita täynnä:)Olisi ihana nähdä millaiseksi maailma muuttuisikaan ilman teitä.Se olisi varmasti todella kaunis paikka!Olette itsekkäimpien ja ilkeimpien ihmisten ryhmä.
- pientä rajaa tytteli
tosi ymmällään:) kirjoitti:
Voi ku tietäsit mitä olen kokenut.Monen ihmisen elämän verran kaikkea mahdollista.Onko sun mielestä elämää silloin nähty vasta kun on paneskeltu kaikeka liikkuvaa ja petetty mahdollisimman monta luottamusta siinä välissä??Sulla kummallinen käsitys hienosta elämästä:)Ja mä en ole mikään tytteli.
Et vai? Aika surkeeta tuntuu olevan jos tosiaan vietät aikaasi tällä palstalla tähän aikaan? Työtön? Pienen lapsen äiti????? Toki oman mies ei tietenkään petä, on se kunnollinen perheenisä joka kustantaa sun pikku elämäs ja kantaa kotiin ne desing-tavarat joita naapureillakin on.... hyvä elämä sulla...
- ahahhahahahahhhhaaaa
Maailma on huoria ja niiden vastakappaleita täynnä:)Olisi ihana nähdä millaiseksi maailma muuttuisikaan ilman teitä.Se olisi varmasti todella kaunis paikka!Olette itsekkäimpien ja ilkeimpien ihmisten ryhmä.
siis petetty, tapapettäjän vaimoke, vielä.
- kekenut nainen
Katkera, sanon minä. Just tuo asenne- minä ja vain minä olen joutunut kokemaan niin paljon pahoja asioita elämässäni, olen itse täysin viaton ja pyhä ihminen, mutku ne kaikki muut aina pilaa mun elämän ja mun lasten elämän. Katkera, kanttura olet et muuta.
- kokenut nainen
Onko sulla ollut syöpä? No kuule, tämä on sitten väärä palsta sulle. Täällä keskustelevat ihmiset jotka ovat kokeneet petturuutta. Ja nää uskovaisten, olen täydellinen ihminen- viustot löytynee toisesta paikasta. Siellä voi kehua itseään ja löytää varmasti myös muita jotka tuntevat olevansa yhtä täydellisiä martyyreitä kuin sinä.
- toinen samanlainen
Tosi ymmällään. Olet täysin oikeassa. Kerrankin ihminen joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee
- eron ottanut nainen
toinen samanlainen kirjoitti:
Tosi ymmällään. Olet täysin oikeassa. Kerrankin ihminen joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee
Jos hän oikeasti uskaltaisi sanoa suoraan mitä ajattelee, menee sanomaan sen suoraan sille ihmiselle joka on häntä pettänyt... Kyllähän täällä voi naamaasa löyskyttää. Joillakin ihmisillä on se v-tumainen tyyli, että päin naamaa ei uskalleta sanoa mitään ja nuollaan peppua. WOOW omapa tosiaa rohkea veto tulla tänne....Hyvä joka tapauksessa että tämäkin petetty raukka saa edes täällä ilmaista vihantunteitaan. Pitäähän julkisivu pitää puhtaana ja pystyssä, ei helppo tehtävä.
- **rainbow**
On eri asia elää elämää kuvitellen tietävänsä kaikesta kaiken jo valmiiksi ja elää ajatellen, että joka päivä oppii jotain. Vaikka itse eläisi ns nuhteetonta elämää, voi silti tuomitsemisen ja muiden ihmisten aliarvioimisen sijaan yrittää kasvaa ihmisenä ymmärtämään, miksi jotkut tekevät niin kuin tekevät. Ei pettämistä tarvitse hyväksyä, mutta hyvä olisi ymmärtää sekin, että maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.
Oletko, aloittaja, tietoisesti valinnut elämäsi kahden lapsen yksinhuoltajana, tarkoitan siis että olet koko lapsiesi eliniän ollut yksinhuoltajana ilman, että poikiesi isä on elänyt kanssanne perheenä?
Miksi olet niin kovin katkeran oloinen ja käyt meuhkaamassa täällä alatyylisesti, jos kerran elät niin täydellistä ja hyvää elämää? - tosi ymmällään:)
pientä rajaa tytteli kirjoitti:
Et vai? Aika surkeeta tuntuu olevan jos tosiaan vietät aikaasi tällä palstalla tähän aikaan? Työtön? Pienen lapsen äiti????? Toki oman mies ei tietenkään petä, on se kunnollinen perheenisä joka kustantaa sun pikku elämäs ja kantaa kotiin ne desing-tavarat joita naapureillakin on.... hyvä elämä sulla...
Itse asiassa työssä jossa itse määrään aikatauluani ja pidän vapaata myös arkena.Poikani ovat suht isoja jo eli en ole pienten lasten äiti.Mulla ei ole miestä Olen jättänyt hänet koska en tyydy huonoon suhteeseen.Siinä ei ollut uskottomuutta vaan kaikkea muuta esim kunnioitus tietyllä tavalla puuttui.En tarvitse miestä.Hyvinpalkattu työ ja oma asunto jossa hyvä elää ja sisustella mielensä mukaan.Lenkkeilyä ja salilla käyntiä niin usein kun ehdin.Ja jos jossai välis viel jää aikaa niin tapaan ystäviä jne.Ei en ole surkea ihminen ollenkaan...onko teidän noin vaikea todella tajuta että joku voi halveksia uskottomia ihmisiä näin paljon?Jokaisella on tietääkseni oikeus mielipiteeseen:)En piittaa haukkumisestanne tai kritiikistänne pätkän vertaa eli antaa palaa vaan:)Olen itsevarma ja itsenäinen nainen.
- tucheeeeeeee
Itse asiassa työssä jossa itse määrään aikatauluani ja pidän vapaata myös arkena.Poikani ovat suht isoja jo eli en ole pienten lasten äiti.Mulla ei ole miestä Olen jättänyt hänet koska en tyydy huonoon suhteeseen.Siinä ei ollut uskottomuutta vaan kaikkea muuta esim kunnioitus tietyllä tavalla puuttui.En tarvitse miestä.Hyvinpalkattu työ ja oma asunto jossa hyvä elää ja sisustella mielensä mukaan.Lenkkeilyä ja salilla käyntiä niin usein kun ehdin.Ja jos jossai välis viel jää aikaa niin tapaan ystäviä jne.Ei en ole surkea ihminen ollenkaan...onko teidän noin vaikea todella tajuta että joku voi halveksia uskottomia ihmisiä näin paljon?Jokaisella on tietääkseni oikeus mielipiteeseen:)En piittaa haukkumisestanne tai kritiikistänne pätkän vertaa eli antaa palaa vaan:)Olen itsevarma ja itsenäinen nainen.
Lyödäämpäs faktat pöytään. Jos määräät oman työaikataulusi, eikä todellakaan ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä???? Jos siis ylipäätään käyt työssä... Olet jättänyt miehesi... tuskin. Hän on jättänyt sinut toisen takia, muuten et olisi noin katkera. Itse jätin mieheni, olen siis päässyt hänestä yli, en ole katkera.
Käytöksestäni huomaa, että nimenomaan tarvitset ja etsit epätoivoisesti miestä, lisäksi nämä raha-asiat joilla kehut antaa sen kuvan, että päinvastoin olet köyhä, ehkä nippa nappa toimeen tuleva yh-äiti. Hoitoalalla kenties???
Kaikkinainen itsesi korostaminen ja vakuuttelu antaa sen kuvan, että olet ´säälittävä, jätetty nainen. Ehkäpä rakensit elämäsi miehan varaa henkisesti ja taloudellisesti. Minäkin halvekisin pettäviä ihmisiä. Mutta miksi sinä halveksi jos et ole kohdannut pattämistä ollekaan? Miksi et vietä aikaasi vaikka tuolla rikospalstalla ja hauku heitä? En minäkään pidä rikollisista. Tai mene ulkomaalaisten sivustolle haukkumaan naisia joilla on suhde ulkomaalaiseen, jos kerta sinulla on uskottomuuteen yhtä paljon linkkejä kuin heihin?
Jos puhuisit totta siitä, että miehesi ei ollut uskoton, et olisi tällä palstalla.
Tiedän kaikki jätetyt yrittävät pönkittää itsetuntoaa kun mitenkin, kuten selittelemällä ja kehumalla miten hyvin itsellä menee.
Hyvin menevällä ihmisellä menee hyvin, ei sitä tarvitse erikseen mainostaa ja korostaa.
Juurikin sinä välität siitä mitä ihmiset ajattelevat sinusta. Sinua kiinnostaa hyvinkin paljon se, kuinka tyhmänä sinua pidetään kaikkien niiden vuosien jälkeekin kun miehesi höynäytti kerran toisensa jälkeen sinua. Ehkäpä uusi raskauskaan ei saanut miestä pysymään luonasi????
Olet kaukana itsevarmasta ja itsenäisestä naisesta. Turhaan piilottelet iloisten hymiöiden takana, itse kuitenkin kannat häpeä ja katkeruuden sisimässäni JOKA päivä. - terhikki90
**rainbow** kirjoitti:
On eri asia elää elämää kuvitellen tietävänsä kaikesta kaiken jo valmiiksi ja elää ajatellen, että joka päivä oppii jotain. Vaikka itse eläisi ns nuhteetonta elämää, voi silti tuomitsemisen ja muiden ihmisten aliarvioimisen sijaan yrittää kasvaa ihmisenä ymmärtämään, miksi jotkut tekevät niin kuin tekevät. Ei pettämistä tarvitse hyväksyä, mutta hyvä olisi ymmärtää sekin, että maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.
Oletko, aloittaja, tietoisesti valinnut elämäsi kahden lapsen yksinhuoltajana, tarkoitan siis että olet koko lapsiesi eliniän ollut yksinhuoltajana ilman, että poikiesi isä on elänyt kanssanne perheenä?
Miksi olet niin kovin katkeran oloinen ja käyt meuhkaamassa täällä alatyylisesti, jos kerran elät niin täydellistä ja hyvää elämää?Nimenomaan näin rainbow. Mutta mielestäni ei tarvitse tuhlata omia voimavaroja siihen, että pitäisi ymmärtää asioita joille ei voi mitään. Jatkaa vaan elämäänsä ja koittaa löytää siitä se voiman ja onnen. Elämä on vähemmän oikeudenmukaista jos ei olisi ei ihmiset kuolisi nälkään ja pienet lapset syöpään.
- ....................
tucheeeeeeee kirjoitti:
Lyödäämpäs faktat pöytään. Jos määräät oman työaikataulusi, eikä todellakaan ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä???? Jos siis ylipäätään käyt työssä... Olet jättänyt miehesi... tuskin. Hän on jättänyt sinut toisen takia, muuten et olisi noin katkera. Itse jätin mieheni, olen siis päässyt hänestä yli, en ole katkera.
Käytöksestäni huomaa, että nimenomaan tarvitset ja etsit epätoivoisesti miestä, lisäksi nämä raha-asiat joilla kehut antaa sen kuvan, että päinvastoin olet köyhä, ehkä nippa nappa toimeen tuleva yh-äiti. Hoitoalalla kenties???
Kaikkinainen itsesi korostaminen ja vakuuttelu antaa sen kuvan, että olet ´säälittävä, jätetty nainen. Ehkäpä rakensit elämäsi miehan varaa henkisesti ja taloudellisesti. Minäkin halvekisin pettäviä ihmisiä. Mutta miksi sinä halveksi jos et ole kohdannut pattämistä ollekaan? Miksi et vietä aikaasi vaikka tuolla rikospalstalla ja hauku heitä? En minäkään pidä rikollisista. Tai mene ulkomaalaisten sivustolle haukkumaan naisia joilla on suhde ulkomaalaiseen, jos kerta sinulla on uskottomuuteen yhtä paljon linkkejä kuin heihin?
Jos puhuisit totta siitä, että miehesi ei ollut uskoton, et olisi tällä palstalla.
Tiedän kaikki jätetyt yrittävät pönkittää itsetuntoaa kun mitenkin, kuten selittelemällä ja kehumalla miten hyvin itsellä menee.
Hyvin menevällä ihmisellä menee hyvin, ei sitä tarvitse erikseen mainostaa ja korostaa.
Juurikin sinä välität siitä mitä ihmiset ajattelevat sinusta. Sinua kiinnostaa hyvinkin paljon se, kuinka tyhmänä sinua pidetään kaikkien niiden vuosien jälkeekin kun miehesi höynäytti kerran toisensa jälkeen sinua. Ehkäpä uusi raskauskaan ei saanut miestä pysymään luonasi????
Olet kaukana itsevarmasta ja itsenäisestä naisesta. Turhaan piilottelet iloisten hymiöiden takana, itse kuitenkin kannat häpeä ja katkeruuden sisimässäni JOKA päivä.Äläs nyt sinä sivistymätön moukka keuhkoa siinä, tämä aloittaja puhuu täyttä asiaa. Olet vain kateellinen ja häpeät lutkamaista elämäntyyliäsi.
tucheeeeeeee kirjoitti:
Olet kaukana itsevarmasta ja itsenäisestä naisesta. Turhaan piilottelet iloisten hymiöiden takana, itse kuitenkin kannat häpeä ja katkeruuden sisimässäni JOKA päivä.Älä päättele asioita joista et mitään tiedä.Kyllä jätin poikien isän 12 vuotta sitten yllättäen viemällä avioerohakemuksen kotiin ja pyytämällä allekirjoittaa sen.Olin varoittanut moneen kertaan mutta ei uskonut.Oli hyvä jättää kun on itsensä aikanaan kouluttanut hyvin ja pitänyt huolta asioistaan ja ulkonäöstään.En yritä pönkittää itsetuntoa millaan tavalla koska sitä on jo sopivasti.En välitä paskaakaan siitä mitä mieltä minusta olette.En ole ikinä välittänyt muiden mielipiteistä mutta mielelelläni kuuntelen niitä kyllä.Nyt on aikas huvittavaa nähdä miten sain kaikki teidät pettävät luuserit takajaloilleen haukkumaan ja arvostelemaan itseäni.Arvasin tämän ja osasin osottaa vastauksia.Häpeää ja katkeruutta ei ole tarvinut tuntea koska aina mietin tekoni etukäteen ja niiden seuraukset.Onneksi ihmiset eivät ole koskaan täydellisiä.Sehän tämä elämän rikkaus on.Antaa kaikkien kukkien kukkia vanhan fraasin mukaisesti mutta jotain rajaa sentään...
.................... kirjoitti:
Äläs nyt sinä sivistymätön moukka keuhkoa siinä, tämä aloittaja puhuu täyttä asiaa. Olet vain kateellinen ja häpeät lutkamaista elämäntyyliäsi.
Kiitos että löytyy samanhenkisiäkin ihmisiä:)Olen täysin samaa mieltä.
- 1111111111n
Tuolla asenteella jääkin varmasti energiaa hoitaa kotia ja lapsia ja itseään. Huh huh. Miksi et pystynyt pitämään miestäsi tyytyväisenä? Pihtasitko? Määräilitkö? Toinen pystyi antamaan jotain parempaa miehellesi. Ei kukaan vie aikuista miestä väkisin. Onko miehesi kenties syytön, että jätti sinut?
Jos miehesi olisi käyttänyt vain huoran palveluja hän eläisi kanssani vieläkin ja hakisi viikottaisen seksiannoksensa vain huoralta. MUTTA hänhän jätti sinut, hän halusi naisen, joka kanssa siis elää ja olla. Huoraahan käytetään vain silloin tällöin. Empä tiedä, joskos miehellä on sitten varaa maksaa huorasta 24/7. Menikö oikein naimisiinkin???? Huoran kanssa, ennen kuulumatonta! Rikas mies. - ahahahah
Älä päättele asioita joista et mitään tiedä.Kyllä jätin poikien isän 12 vuotta sitten yllättäen viemällä avioerohakemuksen kotiin ja pyytämällä allekirjoittaa sen.Olin varoittanut moneen kertaan mutta ei uskonut.Oli hyvä jättää kun on itsensä aikanaan kouluttanut hyvin ja pitänyt huolta asioistaan ja ulkonäöstään.En yritä pönkittää itsetuntoa millaan tavalla koska sitä on jo sopivasti.En välitä paskaakaan siitä mitä mieltä minusta olette.En ole ikinä välittänyt muiden mielipiteistä mutta mielelelläni kuuntelen niitä kyllä.Nyt on aikas huvittavaa nähdä miten sain kaikki teidät pettävät luuserit takajaloilleen haukkumaan ja arvostelemaan itseäni.Arvasin tämän ja osasin osottaa vastauksia.Häpeää ja katkeruutta ei ole tarvinut tuntea koska aina mietin tekoni etukäteen ja niiden seuraukset.Onneksi ihmiset eivät ole koskaan täydellisiä.Sehän tämä elämän rikkaus on.Antaa kaikkien kukkien kukkia vanhan fraasin mukaisesti mutta jotain rajaa sentään...
Jumakauta... 12 vuotta ja vielä noin katkera.............. todella patologinen tappaus.
- 1111111111n
Älä päättele asioita joista et mitään tiedä.Kyllä jätin poikien isän 12 vuotta sitten yllättäen viemällä avioerohakemuksen kotiin ja pyytämällä allekirjoittaa sen.Olin varoittanut moneen kertaan mutta ei uskonut.Oli hyvä jättää kun on itsensä aikanaan kouluttanut hyvin ja pitänyt huolta asioistaan ja ulkonäöstään.En yritä pönkittää itsetuntoa millaan tavalla koska sitä on jo sopivasti.En välitä paskaakaan siitä mitä mieltä minusta olette.En ole ikinä välittänyt muiden mielipiteistä mutta mielelelläni kuuntelen niitä kyllä.Nyt on aikas huvittavaa nähdä miten sain kaikki teidät pettävät luuserit takajaloilleen haukkumaan ja arvostelemaan itseäni.Arvasin tämän ja osasin osottaa vastauksia.Häpeää ja katkeruutta ei ole tarvinut tuntea koska aina mietin tekoni etukäteen ja niiden seuraukset.Onneksi ihmiset eivät ole koskaan täydellisiä.Sehän tämä elämän rikkaus on.Antaa kaikkien kukkien kukkia vanhan fraasin mukaisesti mutta jotain rajaa sentään...
Se menee kylläkin niin, että sellainen ihmisen joka eniten huutaa ettei välitä, on sisältää todella rikki ja hukassa. Ihminen ei ole ihminen jos mikään ei tunnu miltään. Meissä ei ole nappia josta saa tuntee pois. Ihminen on ihminen vain koska tuntee. Hae terapiaapua.
Toisen ihmisen haukkuminen luuseriksi ei liene kovin aikuismaista käytöstä....joten olet aika nuori 25-35v. Et ole kerinnyt edes olemaan parisuhteessa niin kauaa että erosta olisi jo kulunut 12v.
Jos nyt otetaan pikkuisen taakse päin niin se olit kylläkin sinä, joka aloitit haukkumaan kaikkia maailaman muita naisia huoriksi ja pettureiksi. Älä kirjottele jos et kestä kritiikkiä. Sääliä ja myötätuntoa saat terapeutilta, tosin sielläkin täytyy osata tehdä omat ratkaisut itse. Miksi miettiä etukäteen koko ajan mitä tekee ja sanoo, harkintaa täytyy olla mutta kuulostaa lähinnä siltä että olet nyt kuvitellu jotenkin saaneesi kostaa miehellesi, että olet asian herra. Et todellakaan ole.
Itkepäs nyt pahin paha olo pois ja mene hoitamaan lapsiasi.
Kukaan ei todellakaan ole täydellinen, et siis sinäkään, mutta ei myöskään entinen miehesi eikä hänen uusi naisensa.
Itsehän sinä teet tästä fraasin. Itsehän et halu pystynyt jatkamaan elämääsi ilman fraasia. Annan entisen miehesi elää rauhassa uusikkkonsa kanssa ja keskity omaan elämääsi ja lopeta turha uhoominen. - kyllä se tästä
1111111111n kirjoitti:
Se menee kylläkin niin, että sellainen ihmisen joka eniten huutaa ettei välitä, on sisältää todella rikki ja hukassa. Ihminen ei ole ihminen jos mikään ei tunnu miltään. Meissä ei ole nappia josta saa tuntee pois. Ihminen on ihminen vain koska tuntee. Hae terapiaapua.
Toisen ihmisen haukkuminen luuseriksi ei liene kovin aikuismaista käytöstä....joten olet aika nuori 25-35v. Et ole kerinnyt edes olemaan parisuhteessa niin kauaa että erosta olisi jo kulunut 12v.
Jos nyt otetaan pikkuisen taakse päin niin se olit kylläkin sinä, joka aloitit haukkumaan kaikkia maailaman muita naisia huoriksi ja pettureiksi. Älä kirjottele jos et kestä kritiikkiä. Sääliä ja myötätuntoa saat terapeutilta, tosin sielläkin täytyy osata tehdä omat ratkaisut itse. Miksi miettiä etukäteen koko ajan mitä tekee ja sanoo, harkintaa täytyy olla mutta kuulostaa lähinnä siltä että olet nyt kuvitellu jotenkin saaneesi kostaa miehellesi, että olet asian herra. Et todellakaan ole.
Itkepäs nyt pahin paha olo pois ja mene hoitamaan lapsiasi.
Kukaan ei todellakaan ole täydellinen, et siis sinäkään, mutta ei myöskään entinen miehesi eikä hänen uusi naisensa.
Itsehän sinä teet tästä fraasin. Itsehän et halu pystynyt jatkamaan elämääsi ilman fraasia. Annan entisen miehesi elää rauhassa uusikkkonsa kanssa ja keskity omaan elämääsi ja lopeta turha uhoominen.juu kyllä se niin on, että suuren vihan alla on suuri pettymys ja suru. Viha ja katkeruus on helpompia tunteita käsitellä kuin sen oikea tunne eli pettymys ja suru. Sitäkin pitää opetella tuntemaan. Pettyneenä ja surullisena ihminen kokee itsensä haavoittuvana eikä kestä sitä. Terapia voi auttaa saamaan tunteistaan kiinni ja käsittelemään niitä. Itse kävin 3 vuotta terapiaa miehen pettämisen jälkeen. Auttoi ainakin minua. Negatiivinen elämänasenne ja viha, katkeruus kuluttavat huomattavasti energiaa.
- sivuseuraaja
.................... kirjoitti:
Äläs nyt sinä sivistymätön moukka keuhkoa siinä, tämä aloittaja puhuu täyttä asiaa. Olet vain kateellinen ja häpeät lutkamaista elämäntyyliäsi.
Vastaatko jo toisella nimimerkillä? Ihan asiaa täällä on sulle yritetty takoa päähän. Totta joka sana, et vain kestä sitä.
- Äiti+4lasta
Miten lapset kärsii pipereiden jakelusta?
Viittaat vissiin yhdyntään, mutta meillä lapset on ihan eri huoneessakin kun yhdytään. Sinullako on 2 lasta ? Ensimmäinen on kärsinyt sitten teilläkin kun toinen lapsi on pantu alulle.
Täällä palstallahan ei kukaan jaa mitään, se on luultavasti kiellettyäkin. - cookieg
sivuseuraaja kirjoitti:
Vastaatko jo toisella nimimerkillä? Ihan asiaa täällä on sulle yritetty takoa päähän. Totta joka sana, et vain kestä sitä.
Varmaan joku multipersoona. Yleensähän ihminen ei riitele yksikseen, mutta tämä tapaus onnistusi varmaan siinäkin, onneks sentään mies tajus lähteä. Lapsia käy sääliks.
- ei piparia
Äiti+4lasta kirjoitti:
Miten lapset kärsii pipereiden jakelusta?
Viittaat vissiin yhdyntään, mutta meillä lapset on ihan eri huoneessakin kun yhdytään. Sinullako on 2 lasta ? Ensimmäinen on kärsinyt sitten teilläkin kun toinen lapsi on pantu alulle.
Täällä palstallahan ei kukaan jaa mitään, se on luultavasti kiellettyäkin.Ei ymmärrä. Mut sehän voi olla että ap on lapsen avulla yrittänyt pitää mihehensä ja nyt itkee kun ei mennyt läpi. Yleensä ne itkee etten tiennyt miehen puuhista kun sukulaiset ihmettelee miten nainen on katsonut miehen toilailuja niinkin kauan. Epätoivo ajaa harkitsemattomiin tekoihin.
- hurraat
Huoraaminen on Hollannissa sallittu elinkeino. Saa kaikki puutteessa olevat avo-ja aviopuolisot rauhassa tyypyttää perustarpaitaan, joita vaimo ei ymmärrä. Meille sama meininki. Olis se kamalaa jos vietäis leipä naisten suusta. Voihan sitä vaikka kuvitella ettei huoria ole tai sulkea silmät jos näkee????
- tretaet
No kuule: uskon puhuvani aika monen "meistä" suulla sanoessani, että tunne on molemminpuolinen: emme välitä paskaakaan siitä, mitä mieltä SINÄ olet meistä. Aivan sama. On helppoa määkiä anonyymisti "kaikkitietävyyttään" isoon ääneen. Tervemenoa sinulle jatkamaan Täydellisen Ihmisen elämää...
- yks miettijä
Joo, täällä saa maailmasta aika raadollisen kuvan. Itsekäs aikamme vaikuttaa siihen, miten kohtelemme toisiamme. Näitä juttuja kun lukee, parisuhteet näyttäytyvät taistelukenttinä. Miehet ovat ryöstösaaliita, joiden omistusoikeudesta vaimot ja kakkoset taistelevat. Osapuolet kiistelevät siitä, mitä kaikkea he miehestä saavat pitää itsellään. Sellainen ei ole kaunista elämää. Jotenkin tuntuukin siltä, että monet ihmiset näkevät elämän juuri taisteluna. On tärkeää pysyä hengissä. Lähinnä pyritään tyydyttämään perustarpeet.
- lehmätyttö
Mene sitten etsimään sinäkin sitä elämää jostain muualta? Jos asia ei kosketa sinut, miksi roikut täällä????
- yks miettijä
lehmätyttö kirjoitti:
Mene sitten etsimään sinäkin sitä elämää jostain muualta? Jos asia ei kosketa sinut, miksi roikut täällä????
Kirjoitan täällä aina muutaman kommentin, kun aloitan muuta kirjoittamista. Tällä tavalla verryttelen aivojani toimintaan ;) Anteeksi jos loukkasin.
- kukkua kanssa
yks miettijä kirjoitti:
Kirjoitan täällä aina muutaman kommentin, kun aloitan muuta kirjoittamista. Tällä tavalla verryttelen aivojani toimintaan ;) Anteeksi jos loukkasin.
Just joo.... näähän onkin noin kultturellin ihmisen ykköspalsta.
- yks miettijä
kukkua kanssa kirjoitti:
Just joo.... näähän onkin noin kultturellin ihmisen ykköspalsta.
Just, en tarkoittanut mitään arroganttia. Siis on minulla itsellänikin kokemus yhdestä varatusta miehestä, jonka huijaamaksi tulin kauan sitten. Se on varmasti syy, miksi käyn juuri täällä lukemassa viestejä. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että ihmiset liukuvat elämään elämää, joka ei ole kovin hyvää. Itsellenikin kävi niin varatun miehen kanssa ja se harmittaa.
- ilgulöphio
Jos kerran oot noin kyllästynyt, niin mitä hittoa notkut täällä?!
Mene ja elä sitä erinomaisen täydellisen ihmisen elämääsi ja anna muiden syntisten elää omaansa!- tosi ymmällään:)
Ensinnäkin en ole kyllästynyt vaan ymmällään.Osaatko lukea?Aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti!Ja vastaus jonnekin tunne ylemmäs...kyllä minuakin on joskus petetty mutat en ole siitä katkera vaan potkasin miehen ulos elämästäni.Itse en ole pettänyt enkä aio.En kestäisi katsella peilistä enää itseäni sen jälkeen.
- 1111111111111111111n
Ensinnäkin en ole kyllästynyt vaan ymmällään.Osaatko lukea?Aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti!Ja vastaus jonnekin tunne ylemmäs...kyllä minuakin on joskus petetty mutat en ole siitä katkera vaan potkasin miehen ulos elämästäni.Itse en ole pettänyt enkä aio.En kestäisi katsella peilistä enää itseäni sen jälkeen.
Et varmasti ole heittänyt miestäsi ulos. Sinä pidit kynsin ja hampain kiinni miehestäsi, joka loppupeleissä valitsi toisen. Lopeta jo itsesipettäminen. Ai nyt myönnät että sinua onkin petetty, juurihan selitit ylempänä, että suhde ei vaan muuten toiminut. Puhuit itsesi jo pussiin.
- 1111111111111n
Et aio pettää??? Ehkä olet niin susiruma, kotona kyyhöttävä, vailla sosiaalistaelämää, että ei kukaan huolisi, vaikka sinä kyllä haluaisit???? No ei se yh:n elämä niin herkkua ole. Miksi olet katkera jos heitit miehesi itse ulos? Ihmettelen. Sehän sinua ketuttaa että toiset ihmiset pystyvät katsomaan, kuten miehesi, itseään peilistä sen jälkeen mitä teki. Ja hyvin menee, toisin kuin sinulla.
1111111111111111111n kirjoitti:
Et varmasti ole heittänyt miestäsi ulos. Sinä pidit kynsin ja hampain kiinni miehestäsi, joka loppupeleissä valitsi toisen. Lopeta jo itsesipettäminen. Ai nyt myönnät että sinua onkin petetty, juurihan selitit ylempänä, että suhde ei vaan muuten toiminut. Puhuit itsesi jo pussiin.
En ole ikinä pitänyt kynsin ja hampain kiinni yhdestäkään ihmisestä.Me emme voi omistaa ketään emmekä saa olla ikinä riippuvaisia kenestäkään.Tämä on ollut periaatteeni aina ja sitä noudattamalla ihan mukavasti mennyt.En ole sysiruma.Pitkä ja hoikka nainen.Entinen ammattini liimunnallinen eli se näkyy vieläkin kropassa vaikka muutama kilo on tullutkin.En ole puhunut itseäni pussiin eli puhuin kahdesta eri suhteesta näissä kirjoituksissa.Tai yleisellä tasolla ainakin.Ketäpä ei olisi petetty tai huijattu?Ei ne ole maailmaa lopettavia asioita, ne teot kun kohtaa niin tulee vain vahvemmaksi..
1111111111111n kirjoitti:
Et aio pettää??? Ehkä olet niin susiruma, kotona kyyhöttävä, vailla sosiaalistaelämää, että ei kukaan huolisi, vaikka sinä kyllä haluaisit???? No ei se yh:n elämä niin herkkua ole. Miksi olet katkera jos heitit miehesi itse ulos? Ihmettelen. Sehän sinua ketuttaa että toiset ihmiset pystyvät katsomaan, kuten miehesi, itseään peilistä sen jälkeen mitä teki. Ja hyvin menee, toisin kuin sinulla.
Kylläpä koko pettäjien joukko alko meuhkaamaan oikein toden teolla.En ole sosiaalisesti rajoittunut enkä tarjoa itseäni ikinä miehille.En haluaisi koskaan tuntea itseäni niin halvaksi.Siinä taas muutama vastaus.Minua eivät teidän meuhkaavat ala-arvoiset mielipiteenne juurikan kiinnosta.Sain mitä halusin.Hymy huulilla luen kirjoituksianne.
- nnnnnnnnn1
Ai ymmällään, oho olin täydellinen äiti ja nainen, mutta mies valitsi toisen, en tiennyt että miehellä oli monta vuotta toinen nainen, ja siis ts. koko suhteenne ajan. Ja nyt olet vain vähän ymmällään, eiku tosi ymmällään. Et riittänyt miehellesi PISTE, mitä sitä äppästelemään?
- 1111111111n
Kylläpä koko pettäjien joukko alko meuhkaamaan oikein toden teolla.En ole sosiaalisesti rajoittunut enkä tarjoa itseäni ikinä miehille.En haluaisi koskaan tuntea itseäni niin halvaksi.Siinä taas muutama vastaus.Minua eivät teidän meuhkaavat ala-arvoiset mielipiteenne juurikan kiinnosta.Sain mitä halusin.Hymy huulilla luen kirjoituksianne.
Mitäs halpaa siinä on jos on jonkun mielestä viehättävä? Ei kuule ei tuolla asenteella ole pelkoa että kukaan mies kiinnostuis oli naama minkänäköinen tahansa. Viehättävä ihminen on viehättävä myös käytösellään, jota sinä et ole.Jos sinua ei kiinnostaisi mielipiteet, et kirjoittasi vastauksia. Mene nyt ottamaan jotain rauhottavaa... Sait mitä halusit, siis mitä? En nyt oikein ymmärtänyt? Etkö kestä argumentointia? Sitäkin voi harrastaa ihan keskustelmalla, mutta sitä et pysty perustelamaan mitään, pelkää meuhkaamista vain. Ehkäpä osu ja uppos?
- 111111111111n
En ole ikinä pitänyt kynsin ja hampain kiinni yhdestäkään ihmisestä.Me emme voi omistaa ketään emmekä saa olla ikinä riippuvaisia kenestäkään.Tämä on ollut periaatteeni aina ja sitä noudattamalla ihan mukavasti mennyt.En ole sysiruma.Pitkä ja hoikka nainen.Entinen ammattini liimunnallinen eli se näkyy vieläkin kropassa vaikka muutama kilo on tullutkin.En ole puhunut itseäni pussiin eli puhuin kahdesta eri suhteesta näissä kirjoituksissa.Tai yleisellä tasolla ainakin.Ketäpä ei olisi petetty tai huijattu?Ei ne ole maailmaa lopettavia asioita, ne teot kun kohtaa niin tulee vain vahvemmaksi..
Etkö? JOs asenteesi olisi tuo, mies olisi varmasti vielä kanssasi? Oletko kenties kuullut jokun sanovat, ettei toista voi omistaa ja nyt toistelet sitä kuin papukaija ja yrität itsekin uskoa sitä. Kyllä sinä yritit omistaa, ja miehesi ei kestänyt sitä. Tai siis otit hänet aina takaisin luullen sitä rakkaudeksi.Onko pitkä ja hoikka kaunis, ei välttämättä. Taas yksi tyhmä heitto, steteotypia, ulkoaopittu frrani.Ei tarkoita sitä, että vaartalo olisi timmi ja kaunis, ehkä raskaudet ovat jättäneet jälkensä, löysää sillä löysää täällä? Lyhytkin voi olla kaunis. Liimumallinen mikä se on? Meneekö hermot kun kirjoitus tökkii? Yleensä LIIKUNNALLISEN ammatin omaava ihminen elää liikunnallisesti koko ikänsä, se on elämätapa. Jos liikkuisit ja hakisit siitä energiaa elämääsi ja purkaisit tuskaasi siihen et olisi noin vihainen ja katkera. Eli valehtelet siinäkin. Todellisuudessa olet lasten myötä menettänyt myös vartalosi ja todella katkera siitä, että mies ei arvostanut edes sitä, että annoit hänelle lapset ja kärsit sen itse kropassasi. Et tunne olevasi viehättävä, et käyttäytyisi noin jos kokisit. Katkera ja vihaiset eivät ole vihaisia.
Olet oikeassa pettämiseen ei kuole, mutta koita nyt hakeutua vaikka terapiaan niin pääset edes yli. - Hei
Tosi ymmällään ei kannata välittää näistä kiukkuttelijoista.
Luultavasti vaan sattuu molempiin päihin ja se vasta tekeekin kiukkuseksi.
Pettäjät ja petetyt ja ne jotka epäilee kaikkien vievän niitten eväät täällä metelöi. Yhtään järkevää keskustelua ei tässä uskottomuus sivulla ole saatu aikaan. Aina menee toistensa haukkumiseksi vaikka on vain mielipiteistä kyse.
Ne huutaa isoimmin joilla on vähiten sanottavaa. - naurettaavaa
Hei kirjoitti:
Pettäjät ja petetyt ja ne jotka epäilee kaikkien vievän niitten eväät täällä metelöi. Yhtään järkevää keskustelua ei tässä uskottomuus sivulla ole saatu aikaan. Aina menee toistensa haukkumiseksi vaikka on vain mielipiteistä kyse.
Ne huutaa isoimmin joilla on vähiten sanottavaa.eli ketjun alkoittaja heitti haasteen ja muut tässä ovat esittäneet poikkeavia perusteltuja vastineita. Sehän oliskin kiva palsta jossa jokainen kirjoittaa itselleen, ai niin pitää olla samaa mietlä tietysti.Sääliä ap:tä ja haukkua kakkosia, jep jep.
- 2222222222
1111111111n kirjoitti:
Mitäs halpaa siinä on jos on jonkun mielestä viehättävä? Ei kuule ei tuolla asenteella ole pelkoa että kukaan mies kiinnostuis oli naama minkänäköinen tahansa. Viehättävä ihminen on viehättävä myös käytösellään, jota sinä et ole.Jos sinua ei kiinnostaisi mielipiteet, et kirjoittasi vastauksia. Mene nyt ottamaan jotain rauhottavaa... Sait mitä halusit, siis mitä? En nyt oikein ymmärtänyt? Etkö kestä argumentointia? Sitäkin voi harrastaa ihan keskustelmalla, mutta sitä et pysty perustelamaan mitään, pelkää meuhkaamista vain. Ehkäpä osu ja uppos?
Takuulla et ole 111111 kenenkään mielestä viehättävä tai enintään ittees viehätät kun tuijotat peiliin.
Osut oikeaan, viehättävä ihminen on viehättävä myös käytökseltään, sinä et ole viehättävä edes tulpat korvissa pimeessä huoneessa.
Sun huono puheen ymmärtäminen varmasti johtuu jostakin lapsena jo ilmestyneestä vaivasta koulunpenkillä. - 1111111n
2222222222 kirjoitti:
Takuulla et ole 111111 kenenkään mielestä viehättävä tai enintään ittees viehätät kun tuijotat peiliin.
Osut oikeaan, viehättävä ihminen on viehättävä myös käytökseltään, sinä et ole viehättävä edes tulpat korvissa pimeessä huoneessa.
Sun huono puheen ymmärtäminen varmasti johtuu jostakin lapsena jo ilmestyneestä vaivasta koulunpenkillä.Olenko väittännyt olevani viehättävä? En ole. Mutta et myöskään sinäkään. Itse olen ydinperheestä, tavallisesta sellaisesta. Sairastin kyllä lapsena vaikea leukemian, mutta siitäkin selvittiin, että en sitten siitä koulunpenkistä tiedä. Sain hoitojen seurauksena kuuloa vaurioittavan kasvaimen, että en sen takia kuule hyvin, mutta lähinnä täällä pärjää kirjoitetun teksitin ymmärtämisen avulla, vai mitä. Siltikään en ole oman avioeroni jälkeenkään, katkeroitunut, itsepä tieni valitsin. En myöskään käytä yhtään energiaani entisen mieheni elämän ruotimiseen.Nautin väitellä, mutta vastusta en ole saanut. Mutten myöskään vastaile eri nimimerkeillä, klikkaa omia viestejäni jne. Sen minkä tekee pitää myös pystyä tekemään päin naamaan ja omalla nimellä/nimimerkillä.
- 11111111n
1111111n kirjoitti:
Olenko väittännyt olevani viehättävä? En ole. Mutta et myöskään sinäkään. Itse olen ydinperheestä, tavallisesta sellaisesta. Sairastin kyllä lapsena vaikea leukemian, mutta siitäkin selvittiin, että en sitten siitä koulunpenkistä tiedä. Sain hoitojen seurauksena kuuloa vaurioittavan kasvaimen, että en sen takia kuule hyvin, mutta lähinnä täällä pärjää kirjoitetun teksitin ymmärtämisen avulla, vai mitä. Siltikään en ole oman avioeroni jälkeenkään, katkeroitunut, itsepä tieni valitsin. En myöskään käytä yhtään energiaani entisen mieheni elämän ruotimiseen.Nautin väitellä, mutta vastusta en ole saanut. Mutten myöskään vastaile eri nimimerkeillä, klikkaa omia viestejäni jne. Sen minkä tekee pitää myös pystyä tekemään päin naamaan ja omalla nimellä/nimimerkillä.
Mikäänhän ei ole nautinnollisempaa kuin se, että pystyy perustelamaan oman mielipiteensä ja voittamaan väittelyssä sen, jonka hermot pettää. Kiitos oikein nautinollisesta "keskustelelusta". Palataan asiaan kun seuraavan kerran on aikaa.
- boobs78
2222222222 kirjoitti:
Sun huono puheen ymmärtäminen varmasti johtuu jostakin lapsena jo ilmestyneestä vaivasta koulunpenkillä.Ap on näköjään niitä joilla on alahuulia aina lerpallaan ja naama norsun v-----tulla. Jos olette eri mieltä. Vapistaa kanssa sisaret, hirmulisko jyrääääääääääääää!!!
- zeepia
boobs78 kirjoitti:
Ap on näköjään niitä joilla on alahuulia aina lerpallaan ja naama norsun v-----tulla. Jos olette eri mieltä. Vapistaa kanssa sisaret, hirmulisko jyrääääääääääääää!!!
Tuo itselleen vastaaminen on hauskaa varmasti ja sit toi kaikkien jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä viestien napsuttelu. Hyvin menee mutta menkööt.
- zeepia
Hei kirjoitti:
Ne huutaa isoimmin joilla on vähiten sanottavaa.eli ap:lla
- BigBoobs***
boobs78 kirjoitti:
Ap on näköjään niitä joilla on alahuulia aina lerpallaan ja naama norsun v-----tulla. Jos olette eri mieltä. Vapistaa kanssa sisaret, hirmulisko jyrääääääääääääää!!!
Tollaseks tulee, kun ei saa kunnon kyytiä 12 vuoteen.... Ähä ähä!
- 2222222222
11111111n kirjoitti:
Mikäänhän ei ole nautinnollisempaa kuin se, että pystyy perustelamaan oman mielipiteensä ja voittamaan väittelyssä sen, jonka hermot pettää. Kiitos oikein nautinollisesta "keskustelelusta". Palataan asiaan kun seuraavan kerran on aikaa.
Sinähän olet täällä eri nimillä yötäpäivää. Aikaa ei ainakaan puutu.
Paskat sinulla mitään leukemiaa ole lapsena ollut, ehkä sekotit sikotautiin.
Säälipisteiden kerääminen on naurettavaa.
Väittely on sinulle tuntematon laji, liian koekeatasoista siis.
Paskanjauhamiseksi tuota voisi nimittää.
Roomalaiset reetoritt, Sokrates ja Platon käytti väittelyä opetusmenetelmissään.
Kasvain tai ei kuurokin voi olla älykäs. Siis miksi edelleen selittelet sairauksias ja haet jotain säälipisteitä?
Surkimukset säälistä elää.
She has not left the building - tosi ymmällään:)
111111111111n kirjoitti:
Etkö? JOs asenteesi olisi tuo, mies olisi varmasti vielä kanssasi? Oletko kenties kuullut jokun sanovat, ettei toista voi omistaa ja nyt toistelet sitä kuin papukaija ja yrität itsekin uskoa sitä. Kyllä sinä yritit omistaa, ja miehesi ei kestänyt sitä. Tai siis otit hänet aina takaisin luullen sitä rakkaudeksi.Onko pitkä ja hoikka kaunis, ei välttämättä. Taas yksi tyhmä heitto, steteotypia, ulkoaopittu frrani.Ei tarkoita sitä, että vaartalo olisi timmi ja kaunis, ehkä raskaudet ovat jättäneet jälkensä, löysää sillä löysää täällä? Lyhytkin voi olla kaunis. Liimumallinen mikä se on? Meneekö hermot kun kirjoitus tökkii? Yleensä LIIKUNNALLISEN ammatin omaava ihminen elää liikunnallisesti koko ikänsä, se on elämätapa. Jos liikkuisit ja hakisit siitä energiaa elämääsi ja purkaisit tuskaasi siihen et olisi noin vihainen ja katkera. Eli valehtelet siinäkin. Todellisuudessa olet lasten myötä menettänyt myös vartalosi ja todella katkera siitä, että mies ei arvostanut edes sitä, että annoit hänelle lapset ja kärsit sen itse kropassasi. Et tunne olevasi viehättävä, et käyttäytyisi noin jos kokisit. Katkera ja vihaiset eivät ole vihaisia.
Olet oikeassa pettämiseen ei kuole, mutta koita nyt hakeutua vaikka terapiaan niin pääset edes yli.Sä se jaksat.Joka päivä 5-10km lenkki ja sen päälle jumppaa jos vielä jaksaa tai huvittaa.Älä puhu asioista joista et mitään tiedä.En elennu pettäjä-ämmän kanssa kanssa minkäänlaiseen sanakopuun.Et ole sen arvoinen.Eikä vois sitäpaitsi vähempää kiinnostaa.Jauhat samaa rataa koko ajan, luepa raapustuksesi.
BigBoobs*** kirjoitti:
Sun nimimerkkis kertoo tosi alhaisesta älykkyysosamäärästä big boobs...Olen kirjoittanut tänne vain ja ainoastaan omalla alkuperäisellä nimimerkilläni.Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta vastailla itselleni.Täällä on ihmiset puolesta ja vastaan.Mut nää pillunjakajat ja sitä vastaanottavat pettävät äijät puolustavat omia tekojaan ja syyllsyyttään potien uhoavat.Teidän mielipiteenne ja kilenkäyttönne suht alhaista ja alhaisella tasolla.Mut sekään ei mua liikuta pätkääkään.Alhainen äö on teidän ongelmanne.
- diipa daapa
Sä se jaksat.Joka päivä 5-10km lenkki ja sen päälle jumppaa jos vielä jaksaa tai huvittaa.Älä puhu asioista joista et mitään tiedä.En elennu pettäjä-ämmän kanssa kanssa minkäänlaiseen sanakopuun.Et ole sen arvoinen.Eikä vois sitäpaitsi vähempää kiinnostaa.Jauhat samaa rataa koko ajan, luepa raapustuksesi.
Heheh...ja vielä jää energiaa tuohon vihaa ja katkeruuteen. Täällä kuitenkin jaksat määkiä??????? Tuntuu tuota intressiä löytyvän jos ei kiinnosta ei se aihuta tuollaista raivoamista. Sinulla ei ole mitään uutta sanottavaa ollut koko aikana. Ehkä unelmissas olet se energinen nainen, jota ei kiinnosta. Sinähän se tässä olet joka katkera olet ja elämä menee, no päin sitä.
- sossuun ilmotusta
2222222222 kirjoitti:
Sinähän olet täällä eri nimillä yötäpäivää. Aikaa ei ainakaan puutu.
Paskat sinulla mitään leukemiaa ole lapsena ollut, ehkä sekotit sikotautiin.
Säälipisteiden kerääminen on naurettavaa.
Väittely on sinulle tuntematon laji, liian koekeatasoista siis.
Paskanjauhamiseksi tuota voisi nimittää.
Roomalaiset reetoritt, Sokrates ja Platon käytti väittelyä opetusmenetelmissään.
Kasvain tai ei kuurokin voi olla älykäs. Siis miksi edelleen selittelet sairauksias ja haet jotain säälipisteitä?
Surkimukset säälistä elää.
She has not left the buildingMiksi ei neiti heti sanonut että on kirjanoppinut. Ei kuitenkaan käytöstapoja???? Hyi helskotti, mikä läysä ja vielä muka äiti. Hyi. Onneks miehes pääsis susta eroon ja lapset toivottavasti parempaan perheeseen. Lahna. Ihan täyttä roskaa joka sana. Hermot tuntuu olevan kireällä?
- pipariako?
BigBoobs*** kirjoitti:
AAAAAAHAHHAH, ei kato ei niitä kiinnosta semmoiset asiat, kunnes mies lähtee.
- yks meistä
Sun nimimerkkis kertoo tosi alhaisesta älykkyysosamäärästä big boobs...Olen kirjoittanut tänne vain ja ainoastaan omalla alkuperäisellä nimimerkilläni.Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta vastailla itselleni.Täällä on ihmiset puolesta ja vastaan.Mut nää pillunjakajat ja sitä vastaanottavat pettävät äijät puolustavat omia tekojaan ja syyllsyyttään potien uhoavat.Teidän mielipiteenne ja kilenkäyttönne suht alhaista ja alhaisella tasolla.Mut sekään ei mua liikuta pätkääkään.Alhainen äö on teidän ongelmanne.
Ja sun mielipitees? Tasokasta? Raivohullu ämmä. Mee hoitoon.
- koitetaanko
11111111n kirjoitti:
Eikö kompromissi olisi se kaikkein paras väittelyn lopputulos, siis sellainen synteesi. Väittelyn tarkoitus voisi olla myös oppia jotakin väittelyn toiselta osapuolelta. Asiat ovat harvoin mustavalkoisia.
nnnnnnnnn1 kirjoitti:
Ai ymmällään, oho olin täydellinen äiti ja nainen, mutta mies valitsi toisen, en tiennyt että miehellä oli monta vuotta toinen nainen, ja siis ts. koko suhteenne ajan. Ja nyt olet vain vähän ymmällään, eiku tosi ymmällään. Et riittänyt miehellesi PISTE, mitä sitä äppästelemään?
Älä viitsi olla noin katkeroitunut ja kitkerä nainen mikä lienee nnnn1.Mun miehellä ei ollut toista naista.Miedän liitto loppui ilman että siinä oli uskottomuutta.En todellakaan ollut täydellinen äippä vaan lapsiaan hurjasti rakastava virheitä tekevä normaali perheen äiti.Lapset ovat aina olleet kaikki kaikessa mulle ja tulee olemaankin vaikka ovat jo isompia.Ei mun tarvi riittää kellekään.Kuhan olen oma itseni ja jos se ei jollekin joskus riitä niin voi mennä.Niinpä mitä sitä ihmettemään??
- eräs tosi vittuuntun
Voi juma että nakut osaa olla ilkeitä.
Nostan hattua sinulle tosi ymmällään. Meitä on muitakin jotka ajattelemme kuten sinä jotka halveksimme nakkuja jotka ovat aina valmiina jakamaan rakoaan eikä heille merkkaa mitään onko mies varatuu tai ei.
Tuollaisille nakuile pitäisi perustaa oma saari jonne ne sekä kaikki pukit saisi laitta eristyksiin. Sielläpä saisivat panna pielin ja poikin.
Kehtaavat ilkkua jonkun ulkonäköä kun omakaan ei ole kummastakaan pääästä tunkiota kummempi.- hyvät naurut sain
Jösses, teistä petetyistä ja jätetyistä sais tuonne Afganistaniin todella vaarallisen ryhmän listimään kaikkea mikä liikkuu. Käyttäkää siis viha-energianne johonkin hyödylliseen. Ja siinäpä päästäis teistäkin, turhanvalittajista. Eikä tarvitse pelätä että joku vonkais teiltä seksiä.
- Samaa mieltä!
Samaa mieltä olen. Uskomatonta tekstiä ja hyökkäyksiä noilta katkerilta kakkosnaisilta irtoaa. Ei taida useimmilla pää kestää kakkospanona olemista ja sitä, että ukkomies ei halua erota. Ja mikä uskomatonta, jos tuomitsee uskottomuuden, niin heti on sitten katkera.
Olisipa enemmän "tosi ymmällään" kirjoittajan tapaisia naisia, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka eivät ala ukkomiehen patjaksi. - tosi ymmällään:)
Kiitos on ihana huomata että vieläkin on ihmisiä joilla arvot kohdallaan elämässä.En ymmärrä miksi "noi" vouhkaavat koko ajan mun exmiehestä.Minä todella jätin hänet.Aluksi oli todella vaikeaa eron jälkeen koska hän vihasi minua.Nyt olemme kavereita ja lastenasiat hotuvat hienosti.Minkään muun ei tarvitse hoituakaan.Hänellä ihana uusi perhe naisen kanssa jonka aikanaan tutustutin exmieheeni koska tiesin heidän ihastuvan toisiinsa.En välitä ilkeistä kommenteista piitun vertaa.Ihmiset meuhkaavat koska ehkä jossain siellä pienissä aivoissa syttyy omatunto ja syyllisyys tehdyistä teoista.Ehkä se vähempikin pettäminen, huoraaminen ja perheiden rikkominen riittäisi.Seksi on mahtava asia oikean kumppanin kanssa jota rakastaa todella ja kybällä.
Samaa mieltä! kirjoitti:
Samaa mieltä olen. Uskomatonta tekstiä ja hyökkäyksiä noilta katkerilta kakkosnaisilta irtoaa. Ei taida useimmilla pää kestää kakkospanona olemista ja sitä, että ukkomies ei halua erota. Ja mikä uskomatonta, jos tuomitsee uskottomuuden, niin heti on sitten katkera.
Olisipa enemmän "tosi ymmällään" kirjoittajan tapaisia naisia, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka eivät ala ukkomiehen patjaksi.Kiitos sinullekin.On mahtavaa nähdä että onhan niitä terveesti ajattelevia itseeän kunnioittavia kauniita naisia vielä tässä maassa olemassa.
- nnnnnnnnn1
Samaa mieltä! kirjoitti:
Olisipa enemmän "tosi ymmällään" kirjoittajan tapaisia naisia, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka eivät ala ukkomiehen patjaksi.Älä jaksa enää kirjoittaa toisella nimimerkillä. Se on todella säälittävää, jopa sinulta. Kehut itse itseäsi, tervettä! Ehkäpä juttelet myös itsesi kanssa ja yksinäisinä öinä lohdutat itseäsi kertomalla miten ihana ihminen olet ja mies palaa vielä luokseni.
- nnnnnnnnnn1
Kiitos on ihana huomata että vieläkin on ihmisiä joilla arvot kohdallaan elämässä.En ymmärrä miksi "noi" vouhkaavat koko ajan mun exmiehestä.Minä todella jätin hänet.Aluksi oli todella vaikeaa eron jälkeen koska hän vihasi minua.Nyt olemme kavereita ja lastenasiat hotuvat hienosti.Minkään muun ei tarvitse hoituakaan.Hänellä ihana uusi perhe naisen kanssa jonka aikanaan tutustutin exmieheeni koska tiesin heidän ihastuvan toisiinsa.En välitä ilkeistä kommenteista piitun vertaa.Ihmiset meuhkaavat koska ehkä jossain siellä pienissä aivoissa syttyy omatunto ja syyllisyys tehdyistä teoista.Ehkä se vähempikin pettäminen, huoraaminen ja perheiden rikkominen riittäisi.Seksi on mahtava asia oikean kumppanin kanssa jota rakastaa todella ja kybällä.
Ja sinulla on arvot kohdallaan? Ystävä miehen kanssa? Salli mun nauraa. Ihana uusi perhe. Mutta haukut huoraksi jne. Taitaapi olla myös niin, että ne lastenhoitoasiat eivät todellakaan mene kuten haluaisit? Ehkäpä miehellä ei ole tarpeeksi aikaa sinun lapsillesi? Olisko nyt niin, että pidit lapsia tekosyynä siihen että jaksoit miehesi kanssa ja uskottelit että elämä jotai häneltä sait riittää lasten takia. Mutta lapsista huolimatta mies jätti teidät? Muuten et olisi noin hiton katkera. Ehkä mies ei enää sinua kiinnosta, mutta lapsille miehellä ei ole enää aikaa kuten sinä haluaisit.
Minä tässä vain päättelen loogisesti miten ihminen toimii tietyissä tilanteissa. Ja yhtään väitettä et ole pystynyt kumoamaan vai selittelemään uusia valheita. - Samaa mieltä!
nnnnnnnnn1 kirjoitti:
Älä jaksa enää kirjoittaa toisella nimimerkillä. Se on todella säälittävää, jopa sinulta. Kehut itse itseäsi, tervettä! Ehkäpä juttelet myös itsesi kanssa ja yksinäisinä öinä lohdutat itseäsi kertomalla miten ihana ihminen olet ja mies palaa vielä luokseni.
Kuulepas nyt. En ole ap kirjoittaja, vaan petetty puoliso. Sua taitaa harmittaa kovastikin, kun joku uskaltaa sanoa, että pettäminen on väärin ja ukkomieheen sekaantuvat naiset ovat ala-arvoisia. Täällä palstalla kun ei saa millään tavalla arvostella näiden pikkukakkosten tekemisiä. Sanonpa suoraan, että halveksin teitä patjoja ja käytöstänne. Kirjoita nyt sitten vielä, että olen katkera ihminen. En ole - mulla on vaan arvot kohdallaan.
- 11111111n
Yksi kysymys, onko sinulla omatunto, onko sinulla oikeus käyttäytyä miten vain miestäsi ja hänen uutta vaimoaa ja lapsiaan kohtaa? Ei ole. Oletko ehkä itse sekaantunut aikoinasi varattuun mieheen ja nyt sait kokea saman, kun puhuit eikö vähempi perheiden rikkominen riitä?
Seksi on todellakin hieno asia jos molemmat ovat tyytyväisiä siis myös se mies. Seksittömyys suhteessanne taisi olla yks syy eroon. Olitte ilmeisesti avopari, eikö mies halunnut naimisiin kanssasi? Ja sinä olisit ollut se, oikea kumppani miehelle. JOs olisit miehesi olisi kanssanne vielä. - 11111111111n
Samaa mieltä! kirjoitti:
Kuulepas nyt. En ole ap kirjoittaja, vaan petetty puoliso. Sua taitaa harmittaa kovastikin, kun joku uskaltaa sanoa, että pettäminen on väärin ja ukkomieheen sekaantuvat naiset ovat ala-arvoisia. Täällä palstalla kun ei saa millään tavalla arvostella näiden pikkukakkosten tekemisiä. Sanonpa suoraan, että halveksin teitä patjoja ja käytöstänne. Kirjoita nyt sitten vielä, että olen katkera ihminen. En ole - mulla on vaan arvot kohdallaan.
Minä olen myös petetty puoliso, mutta itse lähtenyt ja eronnut. En hyväksy pettämistä, mutta en myös tee siitä elämäntapaa että myrkyttäisin omani, lasteni ja toisten ihmisten elämän omalla katkeruudellani. Menkää eteenpäin elämissänne. Saa toki arvostella kakkosia. Itsehän olen sitä mieltä että syyllinen pettämiseen ensisijaisesti on mies ei kakkoset tai kolmoset. Teillä on sellainen hyvä sisko-järjestelmä, että saatte tukea toinen toisialle ja haukkua kakkosia. Mies teitä petti. Arvot eivät ole kohdallaan kun pitää alkaa nostamaan itseää toisten ihmisten yli. Samlla viivalla täälä ollaan, et sinä enkä minä eikä kukaan muukaan: Te vaan kuvittelette että teillä on oikeus kaikkeen pikku jäynään.
Jos te saatte voimaa siitä elämäänne niin toki tehkää se. Mutta väittelemään teistä ei ole. - 111111111111n
Kiitos sinullekin.On mahtavaa nähdä että onhan niitä terveesti ajattelevia itseeän kunnioittavia kauniita naisia vielä tässä maassa olemassa.
Heti on kaunis ja terveesti ajatteleva kun on kanssani samaa mieltä. Edelleen, jos et ajatteleisi noin ahtaasti miehesi saattaisi olla kanssasi. Kukahan on itsekäs????
- äijän heittänyt
Samaa mieltä! kirjoitti:
Olisipa enemmän "tosi ymmällään" kirjoittajan tapaisia naisia, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka eivät ala ukkomiehen patjaksi.Jalompaahan se tietysti on elää elämää missä mies käy toisen naisen luona koko ajan. Kestääkö oma pää loppuun asti. Entäpä lasten saava malli parisuhteesta? Oudot arvot teillä kun suostutte elämään elämäänne voin ja jakamaan miehenne. Tosi ymmällään-ihmisellä ei todellakaan ole itsetuntokohdallaan, sen näkee kaikesta.
- en ymmärrä
11111111n kirjoitti:
Yksi kysymys, onko sinulla omatunto, onko sinulla oikeus käyttäytyä miten vain miestäsi ja hänen uutta vaimoaa ja lapsiaan kohtaa? Ei ole. Oletko ehkä itse sekaantunut aikoinasi varattuun mieheen ja nyt sait kokea saman, kun puhuit eikö vähempi perheiden rikkominen riitä?
Seksi on todellakin hieno asia jos molemmat ovat tyytyväisiä siis myös se mies. Seksittömyys suhteessanne taisi olla yks syy eroon. Olitte ilmeisesti avopari, eikö mies halunnut naimisiin kanssasi? Ja sinä olisit ollut se, oikea kumppani miehelle. JOs olisit miehesi olisi kanssanne vielä.Outoa on. Kysehä on täysin siitä miltä kantilta asiaa katsoo. Täällä eräs rouva valitti kärsivänsä lappsettomuudesta ja mies on huorannut lapsen toiselle. Kilvan kaikki syyttivät tätä aloittajaa huonoksi naisesksi kun ei pysty ymmärtämään ja haluamaan lasta elämäänsä. Hei haloo. Siinä ketjussa kyllä ap eli petetty on se huonoin osapuoli ja arvomaailmaltaa huono ihminen. Ja te täällä jaksatta haukkua niitä kakkosia.
11111111n kirjoitti:
Seksi on todellakin hieno asia jos molemmat ovat tyytyväisiä siis myös se mies. Seksittömyys suhteessanne taisi olla yks syy eroon. Olitte ilmeisesti avopari, eikö mies halunnut naimisiin kanssasi? Ja sinä olisit ollut se, oikea kumppani miehelle. JOs olisit miehesi olisi kanssanne vielä.Kuvitteleeko tällä idioottien palstalla todella joku että vastailen itse itselleni?KUinka tyhmä voikaan ihminen olla?!En ikinä tekisi sellaista.Onko niin kamalan vaikeaa ymmärtää että on muitakin ihmisiä jotka ajattelevat laillani.En ole katkera mistään.Kamala syyttäminen siitäkin koko ajan.Olette itse elämäänne kyllästyneitä pettäjiä suurin osa.Ei seksittömyys ollut koskaan syy eroon.Mieheni ei aikoinaan olisi päästänyt minua opiskelemaan nykyistä alaani ja haalimaan lisätietoa ja harrastuksistani olisi pitänyt aikaa vähentää myöskin.Parempi olis kuulemma ollut tehdä kolmas lapsi ka hoitaa kotia.Eli jätin hänet ja lähdin rakentamaan uraa ja kouluttautumaan lisää.Nyt hän ymmärtää pointtini kyllä.Älkää mesotko.Minä täällä olen täysin rauhallinen kirjoittaessani näitä ajatuksia teille pieni hymynkare huulilla edelleenkin.
- MINÄminäMINÄ
Kuvitteleeko tällä idioottien palstalla todella joku että vastailen itse itselleni?KUinka tyhmä voikaan ihminen olla?!En ikinä tekisi sellaista.Onko niin kamalan vaikeaa ymmärtää että on muitakin ihmisiä jotka ajattelevat laillani.En ole katkera mistään.Kamala syyttäminen siitäkin koko ajan.Olette itse elämäänne kyllästyneitä pettäjiä suurin osa.Ei seksittömyys ollut koskaan syy eroon.Mieheni ei aikoinaan olisi päästänyt minua opiskelemaan nykyistä alaani ja haalimaan lisätietoa ja harrastuksistani olisi pitänyt aikaa vähentää myöskin.Parempi olis kuulemma ollut tehdä kolmas lapsi ka hoitaa kotia.Eli jätin hänet ja lähdin rakentamaan uraa ja kouluttautumaan lisää.Nyt hän ymmärtää pointtini kyllä.Älkää mesotko.Minä täällä olen täysin rauhallinen kirjoittaessani näitä ajatuksia teille pieni hymynkare huulilla edelleenkin.
Se koira älähtää, johon keppi kolahtaa...
- orjantappurakruunu
Kuvitteleeko tällä idioottien palstalla todella joku että vastailen itse itselleni?KUinka tyhmä voikaan ihminen olla?!En ikinä tekisi sellaista.Onko niin kamalan vaikeaa ymmärtää että on muitakin ihmisiä jotka ajattelevat laillani.En ole katkera mistään.Kamala syyttäminen siitäkin koko ajan.Olette itse elämäänne kyllästyneitä pettäjiä suurin osa.Ei seksittömyys ollut koskaan syy eroon.Mieheni ei aikoinaan olisi päästänyt minua opiskelemaan nykyistä alaani ja haalimaan lisätietoa ja harrastuksistani olisi pitänyt aikaa vähentää myöskin.Parempi olis kuulemma ollut tehdä kolmas lapsi ka hoitaa kotia.Eli jätin hänet ja lähdin rakentamaan uraa ja kouluttautumaan lisää.Nyt hän ymmärtää pointtini kyllä.Älkää mesotko.Minä täällä olen täysin rauhallinen kirjoittaessani näitä ajatuksia teille pieni hymynkare huulilla edelleenkin.
Moneen persoonallisuuden häiriöön kuulu se että kääntää omat teot ja omat tunteet toisten tunteiksi ja teoiksi. Sinähän täällä haukut kaikkia jotaka pitävät sinua pelkästään pilkkanaan. Olet sääloittävä, et muuta. Otan osaa lastesi vuoksi, ehkä mies ottaa ne uuden perheensä luo asumaan. Aikas tyhmäkin olet kun olet antanut miehen määrätä elämääsi? Ja sitten otti ja jätti. Martyyri. Rauhallinen. Hyvä että sulla ylipäätään on aihetta vielä hymyillä.
- virtuaalipanot
Just, naurattaa ajatus saaresta. Itse haluaisin taluttaa sinne keski-ikäisen pukin. En halua kuitenkaan, että kukaan tämän palstan kirjoittajista asuttaisi saarta. Jostain sinne olisi kuitenkin saatu paljon naaraita. Pukin silmät pyörisivät villisti päässä, kun hän tajuaisi, että vihdoin olisi luvassa rajatonta saantia. Tällä hetkellä kun luulen, että oikeassa elämässä aika kuiva kausi menossa. Pukkiparka on tuhonnut mahdollisuuksiaan toteuttaessaan viettien kutsua aika rajattomasti. Ehkä tämä saari olisi jonkinlainen virtuaalisaari ja siellä virtuaalinaaraita, niin ei kukaan oikea naaras joutuisi kärsimään. Pukki on niin etova, että en haluaisi ketään hänen lähelleen. Mutta aivan oma syynsä on. On pannut naisia aina kun on tilaisuus tarjoutunut. Siis ei kukaan töissä tai kotona arvaisi, millainen tehopukki on kyseessä.
- Hyville nauruille
hyvät naurut sain kirjoitti:
Jösses, teistä petetyistä ja jätetyistä sais tuonne Afganistaniin todella vaarallisen ryhmän listimään kaikkea mikä liikkuu. Käyttäkää siis viha-energianne johonkin hyödylliseen. Ja siinäpä päästäis teistäkin, turhanvalittajista. Eikä tarvitse pelätä että joku vonkais teiltä seksiä.
Nuran myös kun ajattelen että kaikki kakkoset laitettas Afganistaniin, siellä miehiä riittäs, eikä naista arvosteta enämpi mitä teidän arvonne edellyttäs.
- Elämääeisenenempää
Aloittaja puhui pettäjistä, jonka minä ymmärrän parisuhteessa olevaksi ihmiseksi, joka pettää puolisoaan. Miten tämäkin meni sitten kakkosten haukkumiseksi? Tosin suurin osa kakkosistahan taitaa olla itsekin aviossa, eli sekä ykkösiä että kakkosia, ja vielä pettäjiä. Vähemmistö on ne yh:t ja sinkut, jotka ei itseasiassa petä ketään. Sekin jos on suhteessa oleva nainen, joka pettää miestään varatun miehen kanssa, ei tarkoita sitä että jakaa tavaraansa kaikille. Eihän hän jaa kuin yhdelle miehelle oman miehensä lisäksi. Sitten yh:t ja sinkut jotka ovat kakkosia eivät jaa tavaraansa, kun hehän antavat vain sille yhdelle ukkomiehelle jonka kanssa ovat suhteessa. Oikeastaan ovat yhtä uskollisia ja tavarastaan tarkkoja tyttöjä, kuin uskolliset aviovaimot! :D Aloittaja halusi siis saada riitaa aikaiseksi, kun sanoi saaneensa sen mitä halusikin tällä ketjulla. No huvinsa kullakin, ja tämä palstahan on provoilun ja vittuilun luvattu maa. Minusta tuo tosin kielii pahasta olosta, tai luonneviasta jos ilokseen tahtoo riidellä. Aikuisten oikeesti kuitenkin aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää, että valitettavasti asiat ei ole niin mustavalkoisia, ja teemme tekoja jotka loukkaavat toisia ihmisiä, vaikka niitä ei alun perin ole tarkoitettu loukkaamaan. On sitä muitakin tapoja loukata toista, kuin olla kakkonen tai pettäjä. Sinkkukakkosen pyrkimys yleensä ei ole loukata aviovaimoa, vaan hän rakastuu ukkomieheen. Minkäs sille mahtaa? Joku tuolla aiemmin jo sanoi, että "Meissä ei ole nappia josta saa tuntee pois. Ihminen on ihminen vain koska tuntee." ja näin se nimenomaan on. Se paha pettäjäkin voi olla itse pettynyt omaan avioliittoonsa ja puolisoonsa, ja lähtee pettämään siksi. Niin ikävää kuin se onkin, niin näissä kolmiodraamoissa, tai miksei neliödraamoissakin ei ole täysin syyttömiä osapuolia olemassakaan, vaan kaikilla on peiliin katsomisen paikka. Eri asia sitten on, voiko sitä itselleen myöntää, kun aina on kivempi ajatella olevansa se puhdas, hyvä ja viaton, jota kaikki vain kiusaa ja tahtoo tuhota. Näin se ei ole...
- nursery
Päästäis helpolla jos näitä tunnevammaisia ei olis vapaana vaan suljettuna omille osastoilleen joissa tumpataan lääkeet naamarii. Hulluilla on hullujen touhut.
- hallooooooo
Aloittajalla on pointti ja sisimmässä myös sinkkukakkosetkin tietää miten vinossa asiat heillä on.
Ei tule harmia ja pahaa mieltä jos pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä oikein, se ei ole oikein että on varatun miehen kanssa tai pettää, tajutkaa se.
Mäkin ehkä voisin saada mielihyvää älykääpiöiden kanssa keskustelusta, mut en taida jaksaa alkaa kauhkoamaan tein sitä joskus aiemmin, ja oon tajunnut että ei näiden puupäihin mitään oppua.
Mut joo..... kun tietyt perusasiat olis hallussa olis jokaikisellä ihmisellä mahdollisuus tasapainoiseen elämään. Mut itsekkäät ihmiset ei vaan halua olla epäitsekkäitä, oma napa on aina tärkein. - 2222222222
Aamupäivästä iltaan jaksat jauhaa täällä turhia sairaskertomuksias, "opettavaisia" tarinoitas.
Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Olet varmaan tylsiintynyt eläkeläinen jolla ei vaan enää ole muutakun tietokeneessa ne mielenkiinnon kohteet.
Hauskoja lainauksia sinun tässä samassa ketjussa kirjoittamista lausunnoistas,
"Toisen ihmisen haukkuminen luuseriksi ei liene kovin aikuismaista"
"Ehkä olet niin susiruma, kotona kyyhöttävä, vailla sosiaalistaelämää, että ei kukaan huolisi"
Ei kovin korkeatasosta väittelyä ainakaan.- nursery
Onko täällä joku korkeatasoista??? Mikä?
Juuri näinhän se menee.Voihan sitä kielenkäytössään edes yrittää selvittää asioita kauniisti jos järkikulta siihen antaa myöden.Tulin juuri kokouksesta ja tulin eilisen ip:n jälkeen katsomaan onko juttua tullut lisää.Ja onhan sitä.Ilolla luen:)
- Arvon mekin ansait
Arvotkin on jokaisella kohdallaan, millä kohdalla kelläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764