Julkiseen karaokeen?

Laulattaa vaan

En ole käynyt karaokebaareissa, kun en baareja tai ravintoloita harrasta. Kotosalla olen nyt laulanut karaokea reilun kuukauden. Sitä ennen laulamisessa oli väliä kymmeniä vuosia (en siis ole enää mikään nuori neitokainen). Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä noiden "kunnon" karaokepaikkojen laulajien tasosta. Joten kysynkin nyt tietävämmiltä, olisko tällä äänellä mitään asiaa yleisön eteen vai teksinkö itseni aivan naurettavaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=EHgjpcnUk6s&context=C49aa304ADvjVQa1PpcFOZD5srWb2DfWnwBKlnYCgXmLbEY7niI9A=

5

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karaokekj-tuurari

      Ei muuta kuin rohkeasti laulamaan - ja laulamaan rohkeasti! Karaokekansa ei ole mitään tiukkapipoa, eikä etsi virheitä laulustasi. Jokainen esiintymiskerta kehittää sinua ja sen voit huomata ihan itse. Naurettavana pidän sellaista karaokelaulajaa, joka jo valmiiksi luulee olevansa paras mahdollinen, mitä maa päällään kantaa ;)

      Siis, neitokainen: Lavalle mars! :)

    • kirmakka

      Outoa on.. miksi te ravintolan pitäjät ette julkaise karaoke juontajia heidän oikealla nimellä silloin kun ovat työ vuorossa illassa, piilotatte heitä " toisen " nimen taakse.Itse olen käynyt karaoke paikoisssa ja sen kerran kun pääsen vko kiireeltä vapaata vkl viettämään haluan että saan kuunnella ammattitaitoisen karaoke juontajan, juontavan illan, tiedän monia juontajia jotka käyvät samoissa paikoissa kuin itse käyn mieheni kans.On melko pettymys kun lähtee iloisella mielellä, laitettuna kuin kesä morsian illan viettoon ja kas kummaa.. siellä onkin aloittelija joka sählää ensin levyjen kans ,sitten on säädöt päin persettä.. ja joo .Laittakaa oikat nimet juontajille jotta minä ja mieheni osaamme nämä ensi metreillä aloittaneet kiertää..
      Hyvää kevättä kaikille.

      • Voi herranduudeli

        sentään.

        Siinä sitä taas oikein järjen jättiläinen. Oikein isolla J:llä.

        "Minä ja miehenihän emme aloittelijan juontamaan karaokeen mene."

        Elä välitä vaikka olis vähän huonompikin juontaja, ette tekään niin hyviä ole kuin itse kuvittelet.


      • karaokekj-tuurari
        Voi herranduudeli kirjoitti:

        sentään.

        Siinä sitä taas oikein järjen jättiläinen. Oikein isolla J:llä.

        "Minä ja miehenihän emme aloittelijan juontamaan karaokeen mene."

        Elä välitä vaikka olis vähän huonompikin juontaja, ette tekään niin hyviä ole kuin itse kuvittelet.

        Kyllä sillä karaoke-vetäjällä suuri vaikutus on illan viihtyisyyteen ja olen tuon "valittajan" kanssa samaa mieltä: illasta pitäisi saada odotusten mukainen, silloin harvoin kun matkaan lähdetään. Siksi karaokejockeyn täytyisi olla sellainen, joka osaa lukea asiakkaiden odotuksia.. siis siinä mielessä taiteellinen lahjakkuus.


      • 24

        Mites tämä juttu liittyy tähän keskustelun aloitukseen?????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe