Moikka muotigurut :)
Mun tyyli on aika hakusessa muuttuneiden mittojen takia. Miten pukisit minut, 160cm/66kg, erittäin rintava :( ja ikää 35. Läskit on siis kerääntynyt vatsan seudulle, mutta sääret taas on ihan ok. Tyyli sais olla nuorekas muttei tietenkään pissis :) Pliis helppiä!
Miten pukisit minut?
lkjhgfdghkjlö
2
301
Vastaukset
- blobloblobloblo
Laita kuva, missä ei näe päätä. Muuten paha sanoa :D
- nahkis
naisellinen muotoonleikattu nahkatakki on aiina tyylikäs :) Ikäsellesi varmaan ei mitään kovin pillejä farkkuja, mutta sellatteet istuvat ja vähän levenevät, hoikentavat farkut.
Naiselliset vaatteet! Ei mitään mammaa, mutta aikuiset :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575