http://www.atom-airsoft.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_10&products_id=145 ja http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=91&category_id=94 Tossa olisi 2 vaihtoehtoa snipuille. Kumpiko on tarkempi ILMAN kiikaritähtäintä ja kummalla lentää pidemmälle?
a&k svd dragonov vai well warrior mb-01
8
134
Vastaukset
- haazskjka
osta poika kiikari
- Snipuhullu444
Niin ostan kesän jälkeen kunha oon saanu rahhaa mutta pysytään ny asiassa
SVD on tarkin koska siinä on säädettävä takatähtäin. SVD lentää aikas hyvin kuulat. Oma ennätys on noin. 170m osuma
- Pro softer
170m???? Kaikki oikeet käsiaseetkaa ei kanna niin pitkälle noobi mitäsä oikein ajattelet 70m on viel mahollist 50cm x 50cm tauluun mut 170 metrii!! Et taida tietää mitää softaamisest. 170 jalkaa vois myös mahollist n. 50m
- heneeeeeee
Varmaa puhuu oikeesta SVD tuliaseesta ;)
- Spol 1/10
Mahollista tua on jos osaa roikottaa ja hallittee tuulen. Mä olin silloin itse todistamassa tuota kun hän ampu mua perseelle!
- 170???????????
Kiinnostais tietää kuitenki et miten monta laukasta tarvittiin millä etäisyys mitattiin ja et kuula lähtee hevon perseeseen tuulen mukan jos ampuu roikkuja et siit vaa selittää.
Se muute oikeel ois olluki helposti mahollist.- 170???????????
Muuten se mb01 on parempi itellä ollu kaks viikkoo hyvin lähtee vaik en peleis oo viel ollukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328