PerusSuomalaisten joukkuehenki herätys!

jari.pilli

Joukkuehenkeä esitti Hirvisaarikin lopulta ja samoin aikanaan Halla-Aho. Joukkuehenki on Suomen vahvuus ollut aina ja sillä tuli maailman mestaruuskin viime kesänä. Mikko Koivu siellä kärkimiehenä. Tätä voisi verrata myös PerusSuomalaisiin, jos vain ymmärretään mikä on oikeasti tärkeää. Yhdessä ollaan jotakin ja kaikilla on sittenkin ajatuksena paljon samoja teesejä: Euro-politiikka, pakkoruotsi, maahanmuuttopolitiikka, oikeudenmukaisuus tulonjaoissa, reuna-alueiden palvelut jne.

Siellä on paljon asioita, joissa ollaan samaa mieltä ja nyt sit joku asia, joka ei edes kuulunut muille kuin eduskuntaryhmälle ja heidän duunipaikalleen, nousikin tärkeimmäksi poliittiseksi akendaksi. Hirvisaari kantaa vastuunsa rikkeestään, jossa luottamus eduskuntaryhmässä rakoili. Palaa sitten ruotuun osana joukkuetta puolustamaan PerusSuomalaisia arvoja. Miten tästä tuli asia, jossa eri tahot pitkin maata ottaa kantaa eduskuntaryhmän asioihin?

Nyt kuitenkin tilanne on ohi ja päätökset tehty. Kukaan ei ole lähdössä yhtään mihinkään. Puolueen johto on linjassa puolueen arvojen kanssa ja samoin eduskuntaryhmä on yhtenäinen. Hirvisaari on yksi osa PerusSuomalaisia ja omanlaisensa. Jos lätkäjoukkuetta ajateltaisiin, niin siellä on eri rooleja kullakin. Jotkut on Selänteitä, jotkut Koivuja tai Granlunddeja ja sitten on se Tikkanenkin. Kaikki suuria JOUKKUEpelaajia. Isoja siellä pukukopeissa tai muuten vähemmän itseään painottavia. Hiukan eri tyylejä ja eri painotuksia tekemisissä, mutta kaikki pelaamassa samaan maaliin.

Enkä kyllä uskokkaan, että enemmistö tätä hengennostatusta edes kaipaa. Jotkut ääritahot tai kenties muiden puolueiden agitaattorit ovat äänessä vaatimassa mahdottomia asioita, mutta en minä ainakaan näe suurta kannatusta tulleen näille puheille.

Tiim Spirittiä toivoisin ja suurimmalta osalta sitä löytyykin.

7

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus... Keväänä.

• Tosimies.

Minä en tule koskaan enää äänestämään PS, Hirvisaaren erottaminen kruunasi päätökseni.

Halla-ahoa voisin äänestää jos hän vain jättää teidät j aperustaa uuden puolueen.

• Sekin on tietenkin jokaisen äänestäjän oikeus olla asioista jotain mieltä ja etsiä omanlaisensa ehdokas. Esitän vain sen mitä puolue on ja edustaa. Ketään en varmaan kykene vakuuttamaan aatteista.

• Tosimies.
        jari.pilli kirjoitti:

Sekin on tietenkin jokaisen äänestäjän oikeus olla asioista jotain mieltä ja etsiä omanlaisensa ehdokas. Esitän vain sen mitä puolue on ja edustaa. Ketään en varmaan kykene vakuuttamaan aatteista.

Teidän puolueenne edustaa sananvapauden rajoittamista

• Tosimies. kirjoitti:

Teidän puolueenne edustaa sananvapauden rajoittamista

No jos ihan oikeasti asioita pohtii, niin kaikki puolueet ovat sitä mieltä, että kaikkea ei voi laukoa. Tässä kuitenkin kyseessä on puolueen maine ja jos jostain nousee suurempi häly, niin silloin joku on aina uhrautunut. Miten kävi Ilkka Kanervan tekstarien kanssa? Eihän hän siinä rikkonut mitään lakia. Menetti vain uskottavuuden virassaan.

• jari.pilli kirjoitti:

Sekin on tietenkin jokaisen äänestäjän oikeus olla asioista jotain mieltä ja etsiä omanlaisensa ehdokas. Esitän vain sen mitä puolue on ja edustaa. Ketään en varmaan kykene vakuuttamaan aatteista.

Ja tässäpä yksi loistava ehdokas Kouvolan alueelta meikäläisen mielestä.

http://www.jarppalindstrom.net/5

"Minä haluan ajaa asioita oikeudenmukaisempaan suuntaan. Minä uskallan kyllä siitä asiasta pitää ääntä. PS on pieni puolue, mutta äänestämällä sitä, se kasvaa ja sitä äänestäneitä ihmisiä on ruvettava kuuntelemaan. Siitä on kysymys."

"Olen erittäin EU-kriittinen, omilla aivoillani(joo-o,on minulla sellaiset) ajatteleva ja Perussuomalainen mies."

"Olen totaalisen kyllästynyt nykyiseen vallankäyttöön. Ennen kaikkea tähän oman itsensä kehuskelemiseen siitä kuinka hyvin on Suomen asioita hoidettu. Jos näin on, miksi opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja muut "tuottamattomat" ovat niin ahtaalla? Siksi, että ei heidän asiansa oikeasti kiinnosta valtaa pitäviä. Kun ihmisestä tulee yhteiskunnassa tuottamaton yksilö, hän putoaa samalla alimpaan luokkaan."

"Minä olen valmis tekemään töitä reilumman yhteiskunnan puolesta."

http://www.jarppalindstrom.net/blogi/2012/04/01/514

"KS on uutisoinut edustajien poissaoloista ja aloitteista sekä kysymyksistä. Olen tehnyt yhden lakialoitteen, viisi kirjallista kysymystä, suullisella kyselytunnilla olen saanut kahdesti kysyä ensimmäisenä sekä pitänyt 52 puheenvuoroa. En ole missään kärkipäässä, mutta en varmaankaan viimeisten joukossa."

Pitäkääpä miestä silmällä syksyn vaaleja ajatellen.

• niinpä niin

omalaatuinen_tallaaja taas kopioi ja kirjoittelee itsensä kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe