Nekin, jotka koskevat hänen seurakuntaansa, niitä, jotka hän on omalla verellään sovittanut. Jumalan seurakuntaa ei kukaan pieni ihminen kykene mitätöimään, eikä lyttäämällä ja halveksimalla tekemään tyhjäksi sen olemassaoloa, eikä suurenmoista merkitystä.
Matt. 16:18
"Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita".
Joh.ilm.7:9
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään",...
Jeesuksen sanat ovat vieläkin totta.
28
101
Vastaukset
- uskon varassa.
Kyllä niin. Nuo jakeet ovat vastaansanomattomia Jumalan sanan totuuksia siitä, että Jeesuksen seurakuntaa ei mikään mahti voi tuhota ja perille pääsee suuri joukko ARMAHDETTUJA Jeesuksen omia. Aamen!!!
- Minkähän Jeesuksen
mukaan?? Voi sinua petettyä kyllä räikeällä tavalla ivaat Jeesusta joka sanoi;
"harvat ovat ne jotka menevät sisälle ahtaasta portista"
HÄPEÄ JOS OSAAT, ja TEE PARANNUS. Aikamoisessa välinpitämättömyydessä ihminen silloin on
JOS ei enää hätkähdä miten teilaa ITSE JEESUKSEN ja Hänessä ISÄN. - uskon varassa.
Minkähän Jeesuksen kirjoitti:
HÄPEÄ JOS OSAAT, ja TEE PARANNUS. Aikamoisessa välinpitämättömyydessä ihminen silloin on
JOS ei enää hätkähdä miten teilaa ITSE JEESUKSEN ja Hänessä ISÄN."räikeällä tavalla ivaat Jeesusta"???????
Onko sinun mielestäsi siis Ilmestyskirja "räikeätä ivaa"?????
SIIS MITÄ????
ONKO TÄMÄ RÄIKEÄTÄ IVAA????? SANO SE, OLE HYVÄ.
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään",... - EI vaan sinä
uskon varassa. kirjoitti:
"räikeällä tavalla ivaat Jeesusta"???????
Onko sinun mielestäsi siis Ilmestyskirja "räikeätä ivaa"?????
SIIS MITÄ????
ONKO TÄMÄ RÄIKEÄTÄ IVAA????? SANO SE, OLE HYVÄ.
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään",...ajattelet kaikki jotka sanovat, että ovat uskovia olisivat myös sitä ja näin tuudittaudutaan raamatun kohtiin jotka näyttäisivät kirjainten mukaan
olevan juuri noin SUURI JOUKKO VALITSEE AHTAAN PORTIN SIIS ELÄMÄN TIEN.
KIRJAIN USKOSSA JOS TAHDOT OLLA ET PÄÄSE KOSKAAN ISÄN LUO.
SE, että ilmestyskirjassa puhutaan SUURESTA JOUKOSTA niin voi sinua,
ETKÖ YMMÄRRÄ KUINKA PALJON ON MAAILMAN SIVU ELÄNYT IHMISIÄ
JUMALALLE KIITOS, ETTÄ EIVÄT HE KAIKKI HUKU ole HUKKUNEET
vaan KYLLÄ AJAN SAATOSSA ON TODELLA KERTYNYT JOUKKO JOSTA
ILMESTYSKIRJAT PUHUU "suuri joukko".
TUO ilmestys kirjan SANOMA EI KUMOA JEESUKSEN SANOMAA
SANO SIIS SINÄ NYT MITEN VOIT TEHDÄ TYHJÄKSI JEESUKSEN SANOMAN
"HARVAT VALITSEVAT AHTAAN PORTIN JOKA VIE ELÄMÄÄN???
EIKÄ mitään rimpuilua VAAN SANO TODELLA NYT MITEN KEHTAAT TÄÄLLÄ
EKSYTTÄÄ MUITA JA OLLA MUITAKIN JOHDATTAMASSA VÄÄRÄÄN RAUHAAN.
SANO ÄLÄKÄ tuo mitään raamatun sanomaa taas josta et nyt mitään ymmärrä kuin vaan kirjainten mukaan niitä latelet. Uskon varassa
On se kyllä suurijoukko joka menee sisälle taivasten valtakuntaan,kaikki sinne ovat kutsutut mutta harvat jotka sinne menvät. Miksi siksi että useat ovat tämän maailman vankeja sen johtaja pauloissa,eivät pääse irti siitä. So on se oma liha houkuttelee.
Ja sitten himo tulee raskaaksi ja synnyttää synnin, ja kun synti on kasvanut täyteen mittaan, se synnyttää kuoleman .- Missä sanotaan
kuulija1 kirjoitti:
Uskon varassa
On se kyllä suurijoukko joka menee sisälle taivasten valtakuntaan,kaikki sinne ovat kutsutut mutta harvat jotka sinne menvät. Miksi siksi että useat ovat tämän maailman vankeja sen johtaja pauloissa,eivät pääse irti siitä. So on se oma liha houkuttelee.
Ja sitten himo tulee raskaaksi ja synnyttää synnin, ja kun synti on kasvanut täyteen mittaan, se synnyttää kuoleman ."kaikki ovat kutsutut"?
Jeesus sanoo vertauksessaan; " monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
MONI EI OLE SAMA KUIN KAIKKI. Älä väännä JEESUKSEN SANAA.
TEE parannus JA KÄÄNNY JUMALAN PUOLEEN anomaan, että HÄN SINUTKIN
totuuden tielle johdattaisi ja sielusi pelastaisi. - uskon varassa.
EI vaan sinä kirjoitti:
ajattelet kaikki jotka sanovat, että ovat uskovia olisivat myös sitä ja näin tuudittaudutaan raamatun kohtiin jotka näyttäisivät kirjainten mukaan
olevan juuri noin SUURI JOUKKO VALITSEE AHTAAN PORTIN SIIS ELÄMÄN TIEN.
KIRJAIN USKOSSA JOS TAHDOT OLLA ET PÄÄSE KOSKAAN ISÄN LUO.
SE, että ilmestyskirjassa puhutaan SUURESTA JOUKOSTA niin voi sinua,
ETKÖ YMMÄRRÄ KUINKA PALJON ON MAAILMAN SIVU ELÄNYT IHMISIÄ
JUMALALLE KIITOS, ETTÄ EIVÄT HE KAIKKI HUKU ole HUKKUNEET
vaan KYLLÄ AJAN SAATOSSA ON TODELLA KERTYNYT JOUKKO JOSTA
ILMESTYSKIRJAT PUHUU "suuri joukko".
TUO ilmestys kirjan SANOMA EI KUMOA JEESUKSEN SANOMAA
SANO SIIS SINÄ NYT MITEN VOIT TEHDÄ TYHJÄKSI JEESUKSEN SANOMAN
"HARVAT VALITSEVAT AHTAAN PORTIN JOKA VIE ELÄMÄÄN???
EIKÄ mitään rimpuilua VAAN SANO TODELLA NYT MITEN KEHTAAT TÄÄLLÄ
EKSYTTÄÄ MUITA JA OLLA MUITAKIN JOHDATTAMASSA VÄÄRÄÄN RAUHAAN.
SANO ÄLÄKÄ tuo mitään raamatun sanomaa taas josta et nyt mitään ymmärrä kuin vaan kirjainten mukaan niitä latelet.Olen sen ennenkin huomannut, kuinka sinulla on HYVIN, HYVIN HALVEKSIVA suhtautuminen Raamattua kohtaan. Jos se sinulle on kirjainta, niin minulle se on ELÄMÄ, sillä PYHÄ HENKI sen ELÄVÄKSI TEKEE.
Sinullekin Jumala voi SANANSA KAUTTA PUHUA, jos niin vain HALUAT. Missä sanotaan kirjoitti:
"kaikki ovat kutsutut"?
Jeesus sanoo vertauksessaan; " monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
MONI EI OLE SAMA KUIN KAIKKI. Älä väännä JEESUKSEN SANAA.
TEE parannus JA KÄÄNNY JUMALAN PUOLEEN anomaan, että HÄN SINUTKIN
totuuden tielle johdattaisi ja sielusi pelastaisi.Missä sanottan,sanotaan
Ilm. 7:9
Tämän jälkeen näinsuuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.
Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä.Ilm 3:5
En ole vääntämässä missään kohtaa raamatun sanaa.- Voi voi olet
kuulija1 kirjoitti:
Missä sanottan,sanotaan
Ilm. 7:9
Tämän jälkeen näinsuuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa.
Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä.Ilm 3:5
En ole vääntämässä missään kohtaa raamatun sanaa.täysin kirjainten orja, mutta niin sokeus on valtava ettet enää tiedä mitä itse olet
kirjoittanut sanot näin; "kaikki sinne ovat kutsutut "
Ja Jeesus sanoo; "monet ovat kutsutut ja harvat valitut."
Kysyin sinulta missä sanotaan KAIKKI OVAT KUTSUTUT? mutta et näe mitä teit.
EI OLE ollenkaan vähäpätöista MUUTTAA JEESUKSEN SANOMAA MUUKSI.
Ne jotka täällä omassa pyhyydessään teilaa Jeesusta ovat antikristuksen palvelijoita. Tämä on totuus Jumalassa tiedän ettet voi vastaan ottaa totutta kun
olet kyllästetty valheilla ja olet täällä muitakin kyllästämässä valheisiisi joita
kirjaimen mukaan olet omaksunut. - Jepulis jep.
Olen sen ennenkin huomannut, kuinka sinulla on HYVIN, HYVIN HALVEKSIVA suhtautuminen Raamattua kohtaan. Jos se sinulle on kirjainta, niin minulle se on ELÄMÄ, sillä PYHÄ HENKI sen ELÄVÄKSI TEKEE.
Sinullekin Jumala voi SANANSA KAUTTA PUHUA, jos niin vain HALUAT.jep jep
- totta oli tuo
Olen sen ennenkin huomannut, kuinka sinulla on HYVIN, HYVIN HALVEKSIVA suhtautuminen Raamattua kohtaan. Jos se sinulle on kirjainta, niin minulle se on ELÄMÄ, sillä PYHÄ HENKI sen ELÄVÄKSI TEKEE.
Sinullekin Jumala voi SANANSA KAUTTA PUHUA, jos niin vain HALUAT.Hyvin sanottu!
- Näin sinä tuot
Sinullekin Jumala voi SANANSA KAUTTA PUHUA, jos niin vain HALUAT.aivan käsittämätöntä viestiäsi kun et näe niin et näe.
JA se kelmi joka Jeesuksen sanomat sanoo raamatun ulkopuoliseksi ON
se kavala käärme.
Ei Jumalan Henki tee eläväksi sanaa KUIN yhdellä tiellä SE ON TOTUUS JUMALASSA eikä sille kukaan ihminen mitään voi.
Jumala ON MINULLE SAANUT PUHUA SYDÄMEEN ja SANA on Jumalan ARMOSTA SAANUT TULLA ELÄVÄKSI ELÄMÄKSI.
Jumalan TULEE SAADA PUHUA ITSE SYDÄMEEN, EI IHMINEN JOKA KIRJAIMISSA ROIKKUU JA KIRJAIN USKOSSA ON, OLE ALKUUNKAAN
JUMALAN HENGEN JOHDATUKSESSA.
Järkyttävää ON miten JUMALAN TOTUUTTA EI VOIDA VASTAAN OTTAA
vaan jäädään valheellisiin kirjain uskoihin valheen valtaan valheita tuomaan. - armelias portsari
Minkähän Jeesuksen kirjoitti:
JOS ei enää hätkähdä miten teilaa ITSE JEESUKSEN ja Hänessä ISÄN.Ja minkä takia se on sinulta pois jos joku toinen uskoo Jeesukseen oikealla tavalla? Käyttäydyt kuin raivotautinen rakki. Olet harventamassa entisestään niitä harvoja, jotka menevät sisälle ahtaasta ovesta. Onko Jumala nimittänyt sinut portsariksi, ovenvartijaksi, Armi? Ei ole.
Kun sinä et tarkasti tiedä numeraalista määrä harvoille etkä lukuisille, silloin on parempi pitää vain huolta omasta uskosta ja jättää muiden ihmisten uskon puntarointi Jumalalle, joka sen homman taitaa. Sinusta Armi ei siihen ole, elät vain omien kuvitelmiesi varassa muista. - Armin aivottomat
Voi voi olet kirjoitti:
täysin kirjainten orja, mutta niin sokeus on valtava ettet enää tiedä mitä itse olet
Ne jotka täällä omassa pyhyydessään teilaa Jeesusta ovat antikristuksen palvelijoita. Tämä on totuus Jumalassa tiedän ettet voi vastaan ottaa totutta kun
olet kyllästetty valheilla ja olet täällä muitakin kyllästämässä valheisiisi joita
kirjaimen mukaan olet omaksunut.ArmiK on ITSE sanonut 13.12.2008: "---EI SIINÄ ole osaa ei arpaa ihmisellä KETÄ JUMALA KUTSUU---"
Niin, että mitä se Armi sulle sitten kuuluu, kuinka monet ovat monet, joita Jumala kutsuu tai kuinka harvat ovat harvat, jotka pelastuvat?
Koeta nyt olla edes johdonmukainen, vai onko sulla aivoja ja ajattelukykyä ollenkaan? - Miksi et tuonut
Armin aivottomat kirjoitti:
ArmiK on ITSE sanonut 13.12.2008: "---EI SIINÄ ole osaa ei arpaa ihmisellä KETÄ JUMALA KUTSUU---"
Niin, että mitä se Armi sulle sitten kuuluu, kuinka monet ovat monet, joita Jumala kutsuu tai kuinka harvat ovat harvat, jotka pelastuvat?
Koeta nyt olla edes johdonmukainen, vai onko sulla aivoja ja ajattelukykyä ollenkaan?sanomaani niin kun olen sanonut?
SIKSI, että valheen omana ET sitä voi millään tehdä, kun sinussa vääntyy KAIKKI
se mikä Jumalassa sanotaan.
Enempää en tähän ketjuun tule.
Murheellista on nähdä miten ihmiset ovat valinneet avaran portin ja näin heidän
silmänsä Jumala on ummistanut niin että vaikka näkevät EIVÄT SILTI NÄE.
Te jotka ette ole saaneet nieltyä yhdenkään ihmisopin uskon sanomia, teitä Jumala kutsuu, valehelijat valheen vietävät eivät voi muuta kuin tuoda valheita ja huseerata valheellisesti kaikessa mikä Jumala elämään kuuluu.
Teitä joita Jumala kutsuu, niin tietäkää se nämä jotka eivät ole itse tahtoneet
käydä EDES Jumalan tahdon tielle HE ovat eksyttämässä teitä samaan riettauden virtaan (luulevat olevansa Jumalan pyhiä ihan tosissaan, mutta todella kaukana siitä) jossa itse ovat. HE ovat lupaamassa vapautusta vaikka itse
ovat synnin orjia.
HEIDÄN toimintansa, heidän sanomansa on aivan selvää paljastusta minkä
herran palveluksessa ovat. HEILLÄ EI OLE MITÄÄN TUOTAVAA JUMALAN TEOISTA heissä HE VAAN SYYTTÄVÄT SITÄ JOKA on Jumalan armosta saanut käydä Jumalan tahdon tiellä Hänen yhteyteensä EIKÄ ENÄÄ TUO IHMISMIELEN SANOMAA KADOTUKSEKSI VAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOMAA
PELASTUKSEKSI.
He toimivat kaikessa Jeesuksen sanoman vastaisesti, poistaen täältä kirjoituksia
laisuen vääriä todistuksia ihmisestä jne...
Näin kun Jeesuksen Kristuksen sanomaa EI OLE ESILLÄ OLLUT niin EI ole voinut syntyä oikeaa uskoa, vaan sen mukaisia uskoja on syntynyt kuin mikä ihmisen mieli on.
PYSY SINÄ joka vielä näet JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOISSA
OLE KUULIAINEN JEESUKSELLE niin NÄIN SINÄ VOIT PÄÄSTÄ JUMALAN ARMON ALLE. EI Jumalan armon alle pääse vastustamalla Jeesusta ja Hänen omaansa. Voi voi olet kirjoitti:
täysin kirjainten orja, mutta niin sokeus on valtava ettet enää tiedä mitä itse olet
kirjaimen mukaan olet omaksunut.voi voi olet...
En ole kirjainten oraja se on sana joka on kirjoitettu pyhään kirjaan,olet sokea jos et ymmärrä sitä.
Sana ei erhdy, vaiika ihminen erehtyy,kukaan ei ole täydellinen täällä,et sinä enkä minä.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.Matt 5:15
Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille, joille se osa on annettu.matt 19:11.
Minussa ei ole valhetta,jos niin oli ev edes viitsi kirjoitta täällä,omat puuteet kyllä on kuten muillakin.Sanasta en luonvu mitä on kirkoitettu raamattun.- kysyn vain
Näin sinä tuot kirjoitti:
aivan käsittämätöntä viestiäsi kun et näe niin et näe.
JA se kelmi joka Jeesuksen sanomat sanoo raamatun ulkopuoliseksi ON
se kavala käärme.
Ei Jumalan Henki tee eläväksi sanaa KUIN yhdellä tiellä SE ON TOTUUS JUMALASSA eikä sille kukaan ihminen mitään voi.
Jumala ON MINULLE SAANUT PUHUA SYDÄMEEN ja SANA on Jumalan ARMOSTA SAANUT TULLA ELÄVÄKSI ELÄMÄKSI.
Jumalan TULEE SAADA PUHUA ITSE SYDÄMEEN, EI IHMINEN JOKA KIRJAIMISSA ROIKKUU JA KIRJAIN USKOSSA ON, OLE ALKUUNKAAN
JUMALAN HENGEN JOHDATUKSESSA.
Järkyttävää ON miten JUMALAN TOTUUTTA EI VOIDA VASTAAN OTTAA
vaan jäädään valheellisiin kirjain uskoihin valheen valtaan valheita tuomaan.Milli tuo Jumalan sanaa halveksiva asenne? Teuvoko sen sinuun kylvi?
- kysyn vain
kysyn vain kirjoitti:
Milli tuo Jumalan sanaa halveksiva asenne? Teuvoko sen sinuun kylvi?
Siis mitä!!?? Nyt meni uusiksi: Milloin sinuun tuli tuo Jumalan sanaa halveksiva asenne? Teuvoko sen sinuun kylvi?
- Jeesuksen sanat ovat
KAIKKI TOTTA, MIKSI ET TAHDO SIIS USKOA?
- pitkään palstalla
Joku IVAN HENGESSÄ kysyi, missä on Jumalan seurakunta. Ivallinen ihminen ei mitään vastausta ansaitsisi, mutta koska Jumalakin ARMON kautta lahjojaan antaa, niin jospa ivallinenkin ihminen voisi herätä totuuden kuullessaan.
Jumalan seurakunta on siellä, missä yksittäinen Jeesuksen oma Herransa puoleen kääntyy ja Häneltä apua pyytää ja Häntä elämässään seuraa.
Herra tuntee omansa. Luopukoon tälläkin palstalla vääryydestä se, joka Hänen nimeänsä lausuu.- Näin jatkat
väärien todistusten antamista etkä muuta voi, ellei Jumalan aika kohdallasi ole vielä
umpeen mennyt, niin Hän voi sinut vielä herättää.
Pahalta vain näyttää, sillä pitkään olet ollut antamassa vääriä lausuntoja ihmisestä joka on Jumalan armosta Hänen yhteyteensä päässyt Pojassa.
Se miltä ihmisestä tuntuu paatumuksen uskon tiellä niin TOTTAKAI hän saa kokea, että hyvin menee OLEN JUURI NIIN PYHÄ JA HURSKAS ja kelvollinen Jumalan oma kuin kuuluukin olla. JA TÄSSÄ se eksytys piilee, IHMINEN LUULEE
uskovansa oikein, luulee olevansa oikeass uskossa KUN NIIN SEURAKUNTA
JA MELKEIN KAIKKI TODISTAA.
NÄIN kun on, niin JOS IHMINEN EI ENÄÄ SAA MINKÄÄNLAISTA PISTOA
Jeesuksen sanojen edessä ETTÄ LÄHTISI TUTKIMAAN, MIKÄ OIKEASTI ONKAAN
USKO JOSSA ON, niin onko paatumus jo niin syvä ettei sieltä enää voida tulla kuulemaan Jumalan ääntä.
Näin tällaiset paadutetut loukkaantuu kun heidän uskoaan "mitätöidään"
EIVÄTKÄ huomaa miten HE ITSE TEKEVÄT MITÄTTÖMÄKSI JUMALAN TYÖN IHMISESSÄ JOSSA JUMALA ON SAANUT TYÖTÄÄN TEHDÄ, jonka USKO EI OLEKAAN KIRJAIN USKOA ei ihmisen mielen uskoa VAAN JUMALAN SYNNYTTÄMÄ USKO, jossa Jeesuksen sanat ovat saaneet käydä toteen ja
käyvät toteen.
HERÄTKÄÄ te joille Jumala saa vielä puhua KÄÄNTYKÄÄ JUMALAN PUOLEEN KAIKESTA SYDÄMESTÄNNE ja ETSIKÄÄ ENSIN JUMALAA NIIN TULETTE LÖYTÄMÄÄN JA KAIKEN TARVITTAVAN SAAMAAN NÄIN JEESUS LUPAA
EIKÄ HÄN VALEHTELE, ne jotka kieltää perä perää nämä tosiasiat HYLKÄÄ
YHÄ UUDELLEEN JEESUKSEN JA ISÄN. - Jepulis jep.
jep jep
- vanha ja vakaa
Jeesus olikin Budhalaisuuden parhaita oppilaita.
Lisäksi hän oli saanut pyramidivihkimyksen Egyptissä.
John Lennon oli tähän mennessä viimeisin jeesus, seuraava inkarnoituu
ehkä Iraniin. Odotan jännityksellä.vanha ja vakaa
Jeesuksella ei ole mitään tekemistä budhalaisuuden kassa,se epäjuma niille jotka sitä kumartavat,kuollut.
pitkään palstalla
Kyllä elää tänäkinpäivänä Jeesuksen santa,yhtä todellisia kun sillon hänen maanpäällä olo aikana.
Tuntu mukavalta lukea noita Matt 16 sanona kun olen mukansa helatorstain näytelmässä mukana.
Kenraali on toukokuun loppupuolella.- aamenaamenaamen!!!
Aamen!!!
- Onneksemme Isä
Jumala suo pian iankaikkisen evankeliumin eteemme sielujemme pelastukseksi ja antaa anoville nöyrille öljyn astioihin ja näin saamme nostaa katsemme sillä vapautuksemme päivä Jeesuksessa on lähellä, totisesti, hallelujah!
- palstadiagnoosi
Seurakunnan halveksijat eivät voi tehdä tyhjäksi Jeesuksen sanoja, vaikka kuinka yrittävätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2423075Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 1041238
- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952