Löysin naisen

uskon asia

Olen 40 vuotias AT-mies, mutta onnistuin löytämään naisen ekaa kertaa elämässäni.

14

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

Jee...

• 3892787

Ei varmasti ole kaunis nuori tyttö vaan joku inhottava vanha nauta.

• creampie-atm

Uuh, kiihottavia mielikuvia. Runk, runk.

• Onnittelut

Mukava kuulla, antaa toivoa... Onneksi olkoon :)

• uskon asia

No ei tämä nainen varsinaisesti vastaa unelmiani, mutta nainen kuitenkin... Olen viimeiset 25-vuotta haaveillut tästä hetkestä ja kuvitellut, miten kaikki muut olisivat tämän jälkeen kateellisia minulle ja arvoni ja statukseni jotekin muuttuisi... Vielä en ole huomannut isoa muutosta, olen hieman pettynyt, johtuuko se naisestani?

• ATM is never happy

Ei johdu, vaan noista älyttömistä odotuksista ja luuloista, joita te at-miehet asetatte elämälle naisen löytymisen jälkeen. Luuloissa on hyvä elää. Ei se elämä siitä paljon miksikään muutu naisen löytymisen myötä. Paitsi että on se parisuhde, mikä tuo ehkä pienen valopilkun arkeen, mutta alkaa pian taas sulautua siihen harmaaseen arkeen minkä jälkeen halutaakin taas jotain muuta.

• ATMaster

Kyllä tässä on ihan onnittelut paikallaan. Antaa todellakin toivoa että voisi jopa joskus löytyäkkin se oma kulta. :)

• uskovainen.

Jumalan siunausta.

• gnuipö

Hieno juttu! Olenkin aina ajatellut että kyllä suurin osa AT-miehistä viimeistään silloin joskus 40 iässä löytää naisen. Kun naissinkkujen määrä nousee selvästi suuremmaksi kuin miessinkkujen määrä.
      Kyllä täytyy sanoa että kunnioitettava temppu elää tuohon ikään asti ilman naista. Moni muu olisi tehnyt jo itsemurhan.

• uskon asia

Kiitos! Olen elänyt koko elämäni tätä hetkeä varten. Olen rukoillut myös paljon (usein polvillani) ja ilmeisesti tämä on nyt rukousvastaus? Vai mitä mieltä olette? Ja sitten vielä haluan kysyä yhden kysymyksen: tunnetteko kateutta? Ei tarvitse. Itse olen tuhlannut elämäni olemalla kateellinen, mutta nyt se kaikki on pois pyyhkäisty.

• Ette ole tosissanne... ATM:t ja YTM:t.. Joo. Laitetaan ihmiset lokeroihin, laput päälle ja annetaan niitten pariutua "rotujensa" mukaan omissa pikku lokeroissaan. Miksei irrottauduttaisi totutuista normeista, arvostettaisi kaiken näköisiä, kokoisia, värisiä, luonteisia ja muotoisia ihmisiä, myös ruttuisia sekä tatuoituja reikäjuuston näköisiä, kaikki me ollaan perusolemukseltamme samaa tavaraa. Kauniita olentoja, kunhan osaamme itse sen tajuta ja sitä arvostaa sekä toteuttaa itsessämme ja muissa. Tumttudum, kukkasia ja sateenkaaria.

Ihkusöpöä että olet löytänyt naisen, todennäköisesti ilmaisu on liian epäkorrekti, mutta onnittelen. Muista kohdella häntä hyvin, mutta älä kuitenkaan laske kaikkea sen varaan, muista oma hyvinvointisi. Älä unohda pitää huolta itsestäsi, se on jännä juttu, jos itse arvostaa itseään, ihmiset ympärilläkin alkavat arvostaa. Olempas paasannut taas enmitään. :D

• gchwae

"Miksei irrottauduttaisi totutuista normeista, arvostettaisi kaiken näköisiä, kokoisia, värisiä, luonteisia ja muotoisia ihmisiä, myös ruttuisia sekä tatuoituja reikäjuuston näköisiä"

Kyllä minä ainakin arvostan kaiken näköisiä, kokoisia, värisiä ja muotoisia ihmisiä. Voisin jopa harrastaa seksiä kaikennäköisten naisten kanssa. Mutta vaikka arvostankin kaikkia, niin ei minun tarvitse vaimoksi ottaa ihan minkä näköistä naista tahansa.

• gchwae kirjoitti:

"Miksei irrottauduttaisi totutuista normeista, arvostettaisi kaiken näköisiä, kokoisia, värisiä, luonteisia ja muotoisia ihmisiä, myös ruttuisia sekä tatuoituja reikäjuuston näköisiä"

Kyllä minä ainakin arvostan kaiken näköisiä, kokoisia, värisiä ja muotoisia ihmisiä. Voisin jopa harrastaa seksiä kaikennäköisten naisten kanssa. Mutta vaikka arvostankin kaikkia, niin ei minun tarvitse vaimoksi ottaa ihan minkä näköistä naista tahansa.

Eihän sitä ole pakko mitään tehdä mitä ei tahdo. Mua vaan pännii kun joka väliin kerrotaan miten joku pappa ei taas tykkää vanhemmista naisista ja teiniä pitäisi saada. Minusta se on hiukan kapeakatseista.

• face the facts
        NeitiPeppe kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko mitään tehdä mitä ei tahdo. Mua vaan pännii kun joka väliin kerrotaan miten joku pappa ei taas tykkää vanhemmista naisista ja teiniä pitäisi saada. Minusta se on hiukan kapeakatseista.

Suurin osa ihmisista tällä palstalla ovat kapeakatseisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      413
      6029
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      83
      5371
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      55
      3761
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      175
      3459
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      63
      3207
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49