Nainen haluaa lukeneen miehen

Seittaaaaja

Olen pitänyt treffi-ilmoitusta parissa paikassa ja ilmoittanut profiilissani olevani vain peruskoulun käynyt - vastauksia ei ole tullut.

Tein uuden profiilin ja ilmoitin olevani ammattikorkeakoulun käynyt ( muutoin sisältö likimain sama kun aiemmissa ilmoituksissani) ja kas kummaa 3 ensimmäisen päivän aikan tuli 3 flirttiä ja 4 vastausta!!!!

Siis naiset haluavat lukeneen miehen!

20

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

mä en haluu akateemista pelleä, eli poikkeuksiakin on.

• äåäåäåäåä

Enkä minä krakaakäyttävää, puhumattakaan homoropelikaulaista....
      Nämä tohtorit ja proffat ovat niin kuivia jo ulkomuodoltaankin. Jututkin
      niin tähtitiedettä, ettei löytyis mitään puhuttavaa.

Mikä ihme niissä korkeakoulutetuissa vetää puoleensa. Onko muka
      suomi24 näitä sitten paljonkin tarjolla, Hakeeko jotkut vaan muuten
      jotain hyvin toimeentulevaa. En tiedä.

• ........

S 24 treffeillä on " pilvin pimein" maisterisnaisia joille ei kelpaa mikään perusduunari ja he juuri hakevat korkeasti koulutettua trendikästä pukupelleä.

• Mikä tuossa oli ihmeellistä?

Oletko ihan varma, että itse haluaisit seurustella maisterin saati tohtorin kanssa? Kyse ei ole siitä, että jompi kumpi olisi toista parempi vaihtoehto vaan siitä, että todennäköisesti olisi aika vähän yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

• 6 + 9

Haluan miehen, joka ei ole tietämätön eikä tyhmä. Utelias mieli olisi hyvä, koska pidän sellaisista ihmisistä.

Ihminen, joka on utelias tietämään asioita käy useimmiten joitain kouluja. Tietysti muutakin kautta voi hankkia tietoa, mutta se vaatii aika paljon omaa aktiivisuutta, jota ei kaikilta löydy. Pelkällä peruskoulupohjalla ihminen usein jää aika tietämättömäksi, vaikka kyllä kouluja käynytkin voi olla yleissivistymätön (vaikka tohtori olisi).

Akateemiset miehet ovat usein leuhkoja.

Hyvä olisi sellainen keskinkertaisesti koulutettu, joka on laajasti kiinnostunut monenlaisista asioista ja ei ole ihan umpityhmä.

• miksi näin

No en mä ainakaan halua mitenkään erityisesti "lukenutta" miestä. Mutta siitä jos ei ole käynyt peruskoulun jälkeen mitään koulua tulee tietyt neg. mielikuvat. Helposti ajattelee, ettei ko henkilö tiedä mitä haluaa eli onko kenties muunkin elämän kanssa "ihan sama" ei kiinnosta/osaa päättää JA/TAI on niin laiska ettei jaksa ja viitsi tehdä mitään ylimääräistä eli esim hankkia mieleistä ammattia JA/TAI niin tyhmä tai jollakin tapaa kehityshäiriöinen ettei kykene. Tämä ei sitten tarkoita sitä, että pitäisin jokaista opiskelunsa peruskouluun päättänyttä kehityshäiriöisenä laiskana luuserina, vaan herättää ajatuksia, että miksi näin.

Eli ei mikään tohtori tarvitse olla, ihan perusduunarikin käy, pääasiana että henkilöllä olisi jotakin käsitystä siitä mitä haluaa elämältään ja mistä tykkää sekä on valmis näkemään vaivaa/työskentelemään saavuttaakseen haluamansa. Ja toki opiskeleminen on jokin tae tulevaisuuden töistä ja itsensä elättämiskyvystä.

Ja oikeastaan samat ajatukset koskee kaikkia ihmisiä, ei pelkästään deittiehdokkaana olevia miehiä.

• book-people bore

Katsokaas, täytyyhän akateemisen sivistyksen saaneella olla joku jonka kanssa keskustella lukemiensa toisten kirjoittamien kirjojen sisällöstä....kun ei muuhun kykene.

• Siis miksi ei muuhun kykene, jos haluaa myös voida keskustella kirjallisuudesta? Ei niistä kirjoista päivittäin puhuta, ei edes viikoittain, jotkut parit eivät ehkä ikinä vaikka akateemisia molemmat olisivatkin.

• aapeelle

No, kannattaisiko oikeasti käydä se AMK vai miksi sitä testasit?

• 12-7+8

Mitä ihmeen ennakkoluuloja joillain on tohtoreita kohtaan? Ei kai se, että on tohtorin tutkinto, muuta ihmistä näin yksityiselämässä mitenkään? Työ voi olla hyvinkin teoreettista, mutta tuskin tohtoria muuten erottaa "pelkästään" korkeakoulututkinnon suorittaneesta.

Minä olen tohtorisnainen ja koko ystäväpiirini koostuu henkilöistä, joilla on eri tasoisia tutkintoja, sekä akateemisia että ei-akateemisia. Joukossa on vain yksi henkilö, joka on myös tohtori. Näin ystävätasolla se ei näy siis missään, ainakaan minun mielestäni. Ja uskon, että ystäväni ovat kaikki samaa mieltä.

Eli miksi se näkyisi parisuhdetasolla? Kyllä minä ottaisin ns. tavallisen duunarinkin, jos tulisimme hyvin juttuu. Se, että ihmisellä ei ole esim. akateemista koulutusta, ei tarkoita, etteikö hän voisi olla monipuolisesti kiinnostunut eri asioista.

• kaukanatäydellisestä

Minulle ei ainakaan ole väliä onko naisella pelkkä peruskoulu tai kaikki opinasteet käyty. Sillä on väliä että tulee juttuun ja on kiinnostunut asiosta. Itse olen käynnyt ammattikoulun mutta voin myöntää että tarvitsin apua eli kokeita piti helpottaa että sain paperit. Olen siis tietyllä tasolla tyhmä eli lukiot ja muut ei olisi menneet läpi.

En sitten tiedä karsitaanko minut viimeistään siinä vaiheessa kun kerron mitä teen tai mitä kouluja olen käynnyt. Mitä ilmeisemmin maa- ja metsätalous ala ja esim. metsurin työ ei kuulosta kovin seksikkäältä tai innostavalta naisista.

• näin se menee

Ihme urputusta, onko puhuttu vielä amispelleistä ollenkaan, tai haalarisuhareista? Kouluttamattomalla on aina kaunaa koulutettua kohtaan, Kommenteista päätellen ei kannata kantaa huolta, näyttää niitä pukupellejä pelkääviä naisiakin olevan aivan tarpeeksi, pankaa vain keskenänne toimeksi... turhaa se on lähteä maisterisnaisia vonkaamaan.

Jos koulutustaso eroaa kovin paljon, eroaa jututkin. Paremmin koulutettu hyväksyy erilaisuuden helpommin, heikommin koulutettu urputtaa usein koko ajan ja syyttää paremmin koulutettua. Ihan selvää alemmuuden tunnetta.

• eloveenatar77

itse olen huomannu että insinöörimiehet on aikas toope porukkaa.Harvemmin osaavat mitään miesten hommia,remontoida asuntoa tai korjata autoa saati sitten edes ruuanlaittoa.Kahdesta päässyt eroon ja kolmatta ei tule.Työtön peruskoulun käynyt olisi varmaan parempi

• Ei kai ne remontointi- tai autonkorjaustaidot mikään ihmisyyden tai miehisyyden mitta ole?

• Kirsitär

Minä kuu haluasin sen matematiikan tutkijan joka totesi että koko maailmassa on vain kuusi muuta henkilöä, jotka tajuavat sen mitä hän tutkii.

• meisselmies

naiset vain haluavat miehen joka osaa rakastella oikein isolla meisselillä

• siitä riemu ratkeaa

Monella tohtorilla ja maisterillakin on iso "se", kokemusta ja hyvät teoreettiset taidot rakkauselämässä. Useilla lisäksi kokemusta eurooppalaisista kumppaneista, sen verran sitä seminaareja järjestetään maailmalla. No, mitä sillä amispellellä ja haalarijessellä on?

• Riemu ratkes!

Hei, mullakin on kokemusta eurooppalaisista kumppaneista! :D Jopa yhdestä savolaisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe