Asun pienellä paikkakunnalla ja mieheni jäänyt kahdesti kiinni pettämisestä. Tuntuu että täällä ei ole savua ilman tulta. Nyt kuullut pidemmän aikaa että mieheni oli pettänyt yhden tai kahden eri ihmisen kanssa minua uudelleen. Kun kysyn asiasta, olen kuulemma vainoharhainen ja uskon aina kaiken mitä kylillä puhutaan. Vaihdetaan aihetta ja ei edes muisteta minkä kysymyksen olen esittänyt. Asiasta ei saa kuulemma puhua, koska niin ei ole tapahtunut. Mättääkö tässä jokin vai ei?
Uskottomuuttako?
3
203
Vastaukset
- kokenut saman
Kyllä se on pettänyt jos kerran puhutaan. Yrittää vaaan vähätellä asiaa. Ei kukaan pienellä paikkakunnalla heitä vitsillä tollasesta asiasta et sua on petetty varmana.
- Hajoomassa
Olishan se kiva kun sais varmaks tietää. Aiemmista johtuen muutin pois ja päätettiin silti katella tuleeko mitään, mut tuli taas jotain juttuja..
- Northern Exposure
Minun ex-salarakas yrittää kovasti salailla suhdetta pienellä paikkakunnalla, naurettavaa on miten olimme suorastaan halko vaimon silmässä, mutta hän ei nähnyt meitä, kun asia on liian ilmiselvä, sille voi muuttua sokeaksi. Nyt kun suhde on ohi, kuulemma on alkanut vainoharhaiseksi jälkeenpäin. Hän tietää kuka olen, minulta voisi kysyä suoraan. Minulla ei ole salattavaa, mutta miehellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014