Olen todella pettynyt miehiin. Miehet (suurin osa) eivät ole kyenneet olemaan tuttujani esim. facebook, vaan hylkäävät jos nainen ei ole sopiva suhteeseen tai muuhun mielestään. Mielestäni se ei rakenna siltoja (ystävyyden tuntua) ihmisten välille yhteiskunnassa tai edistä verkostoitumista. Saattaa aiheuttaa kilpailua. Myös arvostuksen puute ja vaikeneminen, kieroon katsominen on tyypillistä joillekin miehille. Olen kuitenkin ihan mukava ihminen ollut, enkä mitenkään ikävä. Samaa sanon muista naisista, joistakin. Miehet seksualisoivat naista liikaa, eivätkä näe pintaa syvemmälle missään asiassa. Olkaa sitten yksin (ne jotka on), ei tarvii minulle enää sitä ruikuttaa... En minäkään ole monen ystävä enää. Naisilla on myös ennakkoluuloja suomessa tutustuessa uusiin ihmisiin.
Ärsyttää on sekin, jos nainen puhuu miehelle netissä tai muualla, se koetaan heti iskuyritykseksi. Sitten mies toteaa tylyysti "ei kiinnosta" tai "mennäänkö naimisiin/naimaan", vaikkei ole iskemässä -mitenkään-. Eli keskustella ei saa miehelle.
Petolliset miehet
5
89
Vastaukset
- nainen30+
Okei, yksi mies yrittää olla "ystäväni" mesessä, silloin kun ei ole suhdetta. Jauhaa pelkkää pashaa naisista, joka ei minua kiinnosta. Puheen aiheet pyörivät siinä.
- V*tutus syö naista
Sussahan olisi aineksia feministiksi.
- Huhhuh.
Syyllisyyden taakka putosi.
En ole fbookissa.
Ainiin mennäänkö naimaan ? Tota joo...
Olet varmasti oikeassa oman näkemyksesi ja tuntemuksesi kanssa, mutta miten toi tekee miehistä petollisia? Oikeastaanhan se tekee miehistä ennemminkin inhorehellisiä, koska ei ole mitään feikkaamista, vaan se taka-ajatus tulee ilmi heti kättelyssä tai viimeistään kolmannessa lauseessa. Tai oikeastaanhan sen voi omaksua oletusarvona, niin säästyy pettymyksiltä.
Sinä haluat ystäviä ja ilmeisesti useimmat miehet lähinnä naida. Oho. Intressit ei kohtaa, keskiverto hiippari etsii silloin toisen vastakappaleen kokeillakseen onnistuuko sen kanssa paremmin eikä ruikuta tyhjästä. Oikeastaan ihan niin kuin sanoit tuossa omassa vastauksessasi itsellesi, aihe "joka ei minua kiinnosta".
"Miehet seksualisoivat naista liikaa, eivätkä näe pintaa syvemmälle missään asiassa."
Ällistyttävän monokromaattinen väittämä, mutta ainahan sen voi kääntää toisinpäinkin, miettiä miten miehet kokevat saman tilanteen omasta vinkkelistään. Se voisi vaikka avartaa.- juu-u..
Harhar..
kun sitä pillua tulee saa muutakin.
Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231385Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690