help

love?

Olen 16 vuotias tyttö ja ihastunut minua vuotta nuorempaan poikaan, lapsuudenystävääni. Ollaan siis tunnettu koko ikämme. Olemme samassa koulussa ja minusta tuntuu, että välillämme on jokinlainen jännite, on ollut jo pari vuotta. Koulussa hän tönii minua leikkimielisesti ja kiusoittelee. Myös silloin tällöin huomaan, että hän tuijottaa minua. Myös kun käyn heillä silloin tällöin (synttärit yms.) minusta tuntuu, että hän on 'vahingossa' hipaissut minua esim. jalalla. Varsinkin nyt kevään aikana leikkimielinen kiusaaminen ja töniminen on lisääntynyt ja olen myös itse 'kiusannut' takaisin. Olen miettinyt, että mitä minun pitäisi tehdä asialle, koska tykkään hänestä todella paljon. Luulen, että hän on liian ujo tekemään aloitetta tai kertomaan tunteistaan minua kohtaan, jos sellaisia siis on. Miten voisin olla varma hänen tunteistaan? Hänellä on kohta synttärit ja menemme heille käymään ja mietin, että miten voisin vihjailla hänelle pitäväni hänestä tai flirttailla yms. Olisko kenelläkään mitään vikkejä?

1

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suutele sitä kans

halailet sitä ja pyri olemaan sen lähellä usein. Vapaa-ajalla pyydä sitä kahville, shoppailee, kävelylle, elokuviin, rannalle kesällä.... Kyllä se sitte itse tajuaa kun pyytelet sitä joka paikkaan. Voit tietty lähettää tekstarin ja sanoa et tykkäät siitä tosi paljon ja jos sit ei tajua niin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe