Kävin kahvittelemassa mukavan ihanan miehen kanssa... olen ollut parisuhteessa siimeiset 10 v ja viimeiset puoli vuotta ollut poissa treffi-markkinoilta kun olen nuollut haavojani...en siis tiedä ja muista yhtään millaista toiminta on, saatikka se, että sitä onkin nykyään olevinaan aikuinen eikä 20 :)
Eli, kävin kahvilla miehen kanssa..meillä oli ihan mukavaa, vaikka niitä ärsyttäviä hiljaisia hetkiäkin oli, lisäksi olen niin hemmetin ujokln vielä että lähtiessä hyvä kun uskalsin halata... mies lähti seuraavana päivänä työmatkalle toiselle paikkakunnalle ja on siellä siis viikon...sanoin hänelle että soittelee kun tulee takaisin ja mies siihen vastasikin myöntävästi...mietiskelen tässä että onkohan hän kiinnostunut ollenkaan..ei ole kuulunut mtn ja mies siellä reissussa onkin vielä parisen päivää..
Jos ajatellaan että molemmat olemme aikuisia ihmisiä ja tosiaan vasta eka tapaaminen takana...jotenkin olen vain ootellut että hän laittaisi viestiä tai soittaisi vaikka hällä varmasti reissussa on muutakin tekemistä.. toisaalta ajattelen että hän ei ole kiinnostunut, olisi muuten laittanut jo viestiä..toisalta, eräs ystäväni totesi että minä itsehän sanoin että soittelee kun tulee reissusta...eäh, ihan kauheen hankalaa stressata jostain näin pienestä..
Onko mies KIINNOSTUNUT o.O ?
4
142
Vastaukset
- antero eqlund
stressaat ihan turhasta. oletpa epävarma. hyi hyi. et kelpaa. epävarmat naiset on ärsyttäviä ja epäseksikkäitä.
Vähän söpöä, sä olet ihastunut! :) Jos asia vaivaa noin paljon, pistä sä sille viesti. Jos mitään ei tule takaisin, tiedät melko varmasti ettei tule mitään ja osaat jatkaa eteenpäin ja jos tulee, sun ei tarvitse enää jännittää. Puput pois pöksyistä! :D
- ...........
Vai työmatkalle... Joku nainen toisessa kaupungissa. Jos se olis kiinnostunut, niin olis varmaan kerenny näpsyttää viestin reissusta huolimatta.
- wygedswygswayg
Joo joo. Yhden treffin jälkeen pitää hirveästi tekstitellä. Jos on sovittu että ottaa yhteyttä reissun jälkeen niin siitä pidetään sitten kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837