Kävin kahvittelemassa mukavan ihanan miehen kanssa... olen ollut parisuhteessa siimeiset 10 v ja viimeiset puoli vuotta ollut poissa treffi-markkinoilta kun olen nuollut haavojani...en siis tiedä ja muista yhtään millaista toiminta on, saatikka se, että sitä onkin nykyään olevinaan aikuinen eikä 20 :)
Eli, kävin kahvilla miehen kanssa..meillä oli ihan mukavaa, vaikka niitä ärsyttäviä hiljaisia hetkiäkin oli, lisäksi olen niin hemmetin ujokln vielä että lähtiessä hyvä kun uskalsin halata... mies lähti seuraavana päivänä työmatkalle toiselle paikkakunnalle ja on siellä siis viikon...sanoin hänelle että soittelee kun tulee takaisin ja mies siihen vastasikin myöntävästi...mietiskelen tässä että onkohan hän kiinnostunut ollenkaan..ei ole kuulunut mtn ja mies siellä reissussa onkin vielä parisen päivää..
Jos ajatellaan että molemmat olemme aikuisia ihmisiä ja tosiaan vasta eka tapaaminen takana...jotenkin olen vain ootellut että hän laittaisi viestiä tai soittaisi vaikka hällä varmasti reissussa on muutakin tekemistä.. toisaalta ajattelen että hän ei ole kiinnostunut, olisi muuten laittanut jo viestiä..toisalta, eräs ystäväni totesi että minä itsehän sanoin että soittelee kun tulee reissusta...eäh, ihan kauheen hankalaa stressata jostain näin pienestä..
Onko mies KIINNOSTUNUT o.O ?
4
159
Vastaukset
- antero eqlund
stressaat ihan turhasta. oletpa epävarma. hyi hyi. et kelpaa. epävarmat naiset on ärsyttäviä ja epäseksikkäitä.
Vähän söpöä, sä olet ihastunut! :) Jos asia vaivaa noin paljon, pistä sä sille viesti. Jos mitään ei tule takaisin, tiedät melko varmasti ettei tule mitään ja osaat jatkaa eteenpäin ja jos tulee, sun ei tarvitse enää jännittää. Puput pois pöksyistä! :D
- ...........
Vai työmatkalle... Joku nainen toisessa kaupungissa. Jos se olis kiinnostunut, niin olis varmaan kerenny näpsyttää viestin reissusta huolimatta.
- wygedswygswayg
Joo joo. Yhden treffin jälkeen pitää hirveästi tekstitellä. Jos on sovittu että ottaa yhteyttä reissun jälkeen niin siitä pidetään sitten kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875