Satutanko naisten tunteita?

nuori pojan kloppi

Hei.
Olen mies puoleinen ja aika nuori.
Olen luonteeltani iloinen ja hymyilen aika paljon.
Naisille hymyilen tosi paljon ja yleensä saan vastakaikunakin hymyn.
Mutta jos tyttö tulee useamminkin vastaan, kuten töissä tai koulussa, huomaan tytön kuitenkin suuttuvan minulle.

Juttelenkin oikein mielelläni ja olen huomannut, etten saa vihoja niskaani tytöiltä jotka seurustelevat. Heidän kanssaan juttelenkin aika usein.

Jos seurustelu asioista ei tule puhetta, niin jonkin viikon kuluttua voi tyttö lakata puhumasta olleenkaan, ei edes tervehdi, on kuin ei edes tuntisi.

Pahoittaako tytöt tästä mielensä? Yritän vain olla kohtelias ja ystävällinen, mutta ei se ole kivaa jos siitä saa vain paheita niskaansa.

Osaako joku sanoa asian todellisen laidan?

12

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jemina8

      "Mutta jos tyttö tulee useamminkin vastaan, kuten töissä tai koulussa, huomaan tytön kuitenkin suuttuvan minulle. "

      Miksi hän siis suuttuu, siitäkö että hymyilet vai että et hymyile??

      Sun viesti on vähän epäselvä. Kerro nyt suoraan mitä haluat tietää? Suomalaiset miehet kun ei hirveesti hymyile, ja jos hymyilee niin itse tulkitsen sen niin, että joko he pitävät minusta tai ovat muuten vaan erilaisia...

      • nuori pojan kloppi

        Siis minähän hymyilen aina. Se yleensä menee niin, että kyllä hymyillään takaisin ja yleensä myös jutellaan jne. Mutta sitten lopetetaan tervehtiminen ja ollaan kun ei tunnettaisi, vaikka pari päivää sitten oltaisiin näytetty hyviltäkin ystäviltä.
        Siis kyllästyykö tytöt vai loukaantuvatko he jotenkin kun noin suuttuvat?

        Ja alempaan viestiin, niin ymmärrän kyllä, että asia voi olla noinkin, mutta miksi sitten ollaan alussa niin ystävällisiä ja seurallisia, jos aikoo ns hyljätä sen jälkeen.
        Kyllähän pojilla ihan hyvin voi olla tyttöjä ihan kaverina. Itsellänikin on useita, kylläkin juuri ne varatut.


      • dlsöfldöfl
        nuori pojan kloppi kirjoitti:

        Siis minähän hymyilen aina. Se yleensä menee niin, että kyllä hymyillään takaisin ja yleensä myös jutellaan jne. Mutta sitten lopetetaan tervehtiminen ja ollaan kun ei tunnettaisi, vaikka pari päivää sitten oltaisiin näytetty hyviltäkin ystäviltä.
        Siis kyllästyykö tytöt vai loukaantuvatko he jotenkin kun noin suuttuvat?

        Ja alempaan viestiin, niin ymmärrän kyllä, että asia voi olla noinkin, mutta miksi sitten ollaan alussa niin ystävällisiä ja seurallisia, jos aikoo ns hyljätä sen jälkeen.
        Kyllähän pojilla ihan hyvin voi olla tyttöjä ihan kaverina. Itsellänikin on useita, kylläkin juuri ne varatut.

        No jos ne seurustelemattomat jostain syystä saavat sellaisen kuvan, että sinä yrität "lämmitellä" heitä ja siksi muuttuvat. Voisiko käytöksesi tulkita niin, että yrität iskeä?


    • Olisiko näin

      Tytöt jotka eivät seurustele ottavat sinuun etäisyyttä etteivät anna väärää vaikutelmaa, eli että haluaisivat seurustella sinun kanssasi.

    • !!

      ÄMMÄ SINÄ OLET !!!

    • Suomi etiketti

      Ei Suomessa saa olla ystävällinen. Jos on ystävällinen sen katsotaan tarkoittavan, että on kiinnostunut toisesta. Muijat suuttuu, kun et vie hommaa pidemmälle. Myöskään luusereita ei kannata kohdella ystävällisesti koulussa tai töissä, ku ne alkaa hiihtää perässä ja luulee, että oot niitten paras kaveri.

      • njdgf7r8b

        Eikä vaan muijat, vaan JÄTKÄT!


    • vcxvcxvxcvxcvcx

      Itse olen huomannut saman. Olen päätellyt, että kaikki nämä tapaukset ovat kuvitelleet minun yrittävän iskeä heitä. Osa on ehkä alkanut ottamaan etäisyyttä kun on "tajunnut" tilanteen ja osa taas on nimenomaan loukkaantunut / kyllästynyt kun asia ei etene mihinkään.

      Yksi tällainen tapaus lopulta lähestyi minua, vaikka itse seurusteli. En sitten tilanteessa viitsinyt mitään tehdä, koska tunsin hänen miesystävänsä. Tämän tapauksen jälkeen nainen ei ole minua edes tervehtinyt, vaikka emme usein kyllä ole enää nähneetkään.

    • bbb

      Sait tossa jo aika uskottavia selityksiä siihen, miksi tyttöjen käytös muuttuu. Mulla ei oo kuin yksi ehdotus: Älä lakkaa hymyilemästä. :)

      Sun kaltaisia on ihan liian vähän tässä kiukkuisessa maassa.

    • senih

      Tuskinpa kukaan suuttuu kohteliaasta käytöksestä. Mun mielestä hymyily ei suoranaisesti ole merkki mistään. Pikemminkin tulee mieleen, että harrastat ehkä jopa tajuamattasi harmitonta flirttiä, jonka toinen kokee kiinnostuksena. Vaikka sekin on melko lapsellista loukkaantua flirtistäkin, mutta saattaahan se tuntua kohteesta siltä, että olet leikkinyt hänen tunteillaan ja johtanut häntä harhaan käytökselläsi.

    • nuori pojan kloppi

      Juu, paljon tuli kyllä hyviä pointteja.
      Sääli kyllä jos joku ymmärtää asiat toisin kuin ovat.
      Harva kuitenkaan tulee suoraan puhumaan mitä ajattelevat.
      Tälläinen kuitenkin olen luonteeltani, enkä ihan äkkiä muutu.
      Vaikeaa minun kuitenkaan on uskoa, että joku olisi minusta kiinnostunut, sillä en ole juuri kummoisenkaan näköinen.

    • Anonyymi

      olet luultavasti liian sovinisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe