VHH siis vie munat jalkovälistä.Mitä sinne tilalle ilmestyy? Uusi pas-ka-aukkoko? P-askaa kun teiltä karppaajilta tuntuu tulevan runsaasti.
Jokos on trolliongelma poistunut, neidit karppiatri ja Mattila? Luuletteko edelleen että ongelma poistuu sillä että te poisteletta kannustavia viestejä tältä palstalta? Ettekö muuhun pysty? Itkekää vaan tietokoneenne vaikka oikkariin asti, ei ne trollit siitä poistu. Eikö olisi jo aika sivaltaa tietämyksen miekalla trollia ja lopettaa se akkamainen vinkuminen ja oman kyvyttömyyden peittely?
Prkle, johan on kumma jos ei isot äijät tällä palstalla saa yhtä trollia hiljaiseksi. Hyvähän se on trollin täällä huudella kun aikuiset karppaajat pelkästään itkevät ja ruikuttavat kuin vanhat ämmät joille on jäänyt hammassärky ja kuukautisvaivat päälle loppuelämäkseen.
Lyökää prkle trollille luu kurkkuun. Aloittakaa sillä että lyttäätte Similän tutkimuksen yhtä littanaksi kuin siili maantiellä. Tunteehan Mattila Heikkilänkin, paras kaveri kuulemma, siinähän sitä on asiantuntija-apua etsimään tutkimuksia jotka osuvat Similää kasvoille kuin märkä rätti.
Ja sitten tumppaatte lopullisesti sammuksiin ne tutkimukset joissa väitetään rasvan aiheuttavan insuliiniresistenssiä, jos ei peräti diabetesta ihan suoraan. Niitä tutkimuksia on paljon, mutta sitä suuremman kunnian antaa niiden mitätöinti. Luulisi Heikkilän näitä tutkimuksia löytävän helposti, kun on kirjaansakin löytänyt sellaista aineistoa josta kukaan muu ei ole koskaan ennen kuullutkaan.
Hävettää tunnustaa olevansa karppaaja kun lueskelee moisia saamattomien vätysten itkuvirsiä, "mitä trolli yrittää", "onko trolli hullu" ja sen sellaista mitätöntä ja mielikuvituksetonta pa-skaa joka osoittaa vain oman älynne puutteet.
Lopettakaa trollin *****:ennuoleminen, ettekö ymmärrä että juuri tuollaista trolli odottaakin ja sitten naureskelee teille, ja te olette totisena sormi suussa ja kieli trollin per.seessä. LIpi lipi.
Ryhtykää toimeen ettei tarvitse enempää hävetä.
Onko trolleille jo TEHTY jotain?
11
72
Vastaukset
- Eiolekaan:Sinde82
Kenen mania ja pakkomielle?
- Ehkä seksiaddiktioista, jotka ovat hirvittävän hyvä asia.
Siihen vain laitetaan sellainen sana, ja siitä lähdetään meneen.
Miksi kysyt?
Ei, et saa viedä häntä kanssasi, kuin musta enkeli, joka varasti päivän sankarin.
Se laajentaa mieltä, It blow up your mind like a dying heaven. Would you like to die in heaven, hell is over, over about me and my head.
Ne on hyvä asia silmien kiinto- ja kontaktipisteiden takia.
Mullakin on... No, ei ole. Mä olen vain sadomasokisti. Ei mulle koskaan tulekaan sellaista. Sillä osoitetaan järjestyslukuja, yksityisyyttä, etovuutta, omaa rauhaa, paranoiaa, hysteriaa, skitsofreniaa, mielenterveyttä.
Mihin aikakauteen tämä liittyikään?
Joku neukkulainen häiriö se on kai alkujaan.
Rasputin....
Siitä vain lähtee meneen. Poistuu huvittuneena, ja helpottuneena toiseen huoneeseen. Lapselta siitä menee telinevoimistelun-merkkisarjoista....
AI tehty?
Ai tuotettu fokusaatio, ja laukaistu assosiaatio.
-En mää niin läski ole, nauroi joku iso vaalea mies.
-Niin, sen takia sellaista ei saa tehdä. Ja se tekee kipeää.
- "Entä saako teille tulla juttelemaan seksistä?"
Se on sellainen trombi-efekti ja hirviö.Ei se ole oikea, se on harha. :D...
- On varmasti harha, puhuu sillä mulle kilpirauhasesta ruotsia ja yrittää kaataa ja parantaa. Saada sopeutumaan yhteiskuntaan, mutta taas *kävi ikävä kyllä näin.
Se on lapsille tarkoitettu...
Niin, kun hän ei ymmärrä sitä, ja toiminta-menettely on ihan outo, kannustava ja sillä tavalla väärä.
- Ja mielenilmaiukset ovat sitä mielipiteen-omaista krusifiksia vain.
Tuli sitten vahingossa tehtyä lapsi. Tuli taas >nn> >< Niklaksen käsistä maha niin kipeeks.
-Joo, se on kato hauskaa, ja se on sellainen hauska ele. Se auttaa hormonitoimintoihin, kuten hormoni-addiktioihin, jota seksi-addiktio ei tosiaan, mun mielestä, ole.
Ohjaa sormi suuhun ja ohjaa murskaamo-elettä sukupuolellesi.
- Hei sä 1-vuotias....
Ei en voi taas tietää taas sellaisista, ja sen tason harhaisuuksista millään kuin mattila? Tarkoitatko jotain kolmiulotteista viittomaa, joka tarkoittaa kuin sarjakuvan puhekuplaa, mutta aina myös paria muuta asiaa? Mattila, shakki & matti, meillä on ollut opettajana, sitten on sellainen viittoma, joka viitotaan aina oikealta puolelta päätä, tarkoittaa huutamista, ja ei kiitosta.... ehkä myös aivotoimintojen normaaliutta, kuten yleiskuntoa ja laskinmerkkiä siitä hektoa, ja *aksentinsiirtoa.
Se luuli, että niitä saa käydä osoittelemassa sillä viittomalla
- Siis, et osaa tätä aksentinsiirtoa, ja et osaa mitään psykologiaa.
- Se on osoittelemisen takia pakollinen.
Ei suinkaan neuroottinen huutaminen sukupuolen määrittelemisen edessä, sitä vaikeuttaen, tai kyseenalaistava keskustelumenetelmä, ja skitsofrenia kuten suomi. Etkö huomaa, että meitä pyydetään luopumaan tällaisesta, ja suomenkielestä, koska se on aivan hullua.- Suicider-Sinde
-Ethän järjestä tätä sairautta itsellesi?
- Miksi en järjestäisi? Sillä on ilmeisen suuri terveys-merkitys.
- Ethän ole juuri järjestänyt, tai ollut järjestämässä, tätä sairautta itsellesi. (huom. ammatti, -taso)
- Ei hänkin osaa, mistä mun symbaaleista ja sulta ottaa sen pois.
-Sitä verrataan sitä merkitystä samaan aikaan.
"Ei, seksi on hauskaa:"
On, sen kypärän, sen kaasunaamarin kanssa on tosi hauskaa.
Miksi et itse innostu kokeilemaan aksentinsiirtoa. Sun täytyy vain osata keskustella siihen liittyvästä klitoriksesta ja naisen alapään halventamisesta ja emättimen litinästä, tai paremminkin klitoriksen, koska vulvan on tarkoitettu pysymään paikoillaan?
- Niin, mitä tästä?
-Kellä sitten on tällainen? Ehkä pelosta... Ehkä pakottamisen, painostamisen ja alistamisen pelosta, jotka voivat johtaa fyysisen kivun tuottamiseen, fyysiseen ja psyykkiseen väkivaltaan.
Olisikohan mun kannattanut vaihtaa jonkin toisen kieliseen maailmassa olevaan kouluun?
- Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Voin kokonaan tällä unohtaa kielellisen riistoni, että olen toisenkielinen äidinkieleltäni.
- Haittaako se sua? Onko se turvallista? Yritetäänkö sua saada sillä johonkin?
-Mikä se klamydia oli? Oliko se yksinkertaisuus? Kun hän niin innokkaasti lähtee mukaan.
Niin, myös mies voi olla sairas ja lääkärin tarpeessa. Tämä tärkeää lapsille.
Ei tätä psykologia!!!
-Sorry, mä olen tehnyt tätä ohjausta jo yli 20 vuotta. Elämä on paljon tärkeämpää!
- Etkä ikinä haluaisi pois....?
- Ei, en haluaisi, kuten sanoin elämä on paljon tärkeämpää.
- Ei sun tarvitse sitä ohjausta tehdä.
-Eivät he voi sillä tavalla toimia, sijoittuen assosiaatioin ja sitoutuen assosiaatioin normaaliin ympäristöön, yrittäen luoda siitä normaalia lähi-ympäristöään. Eli nämä viranomaiset, ammatikseen työtä tekevät ihmiset, ovat siis eristyneinä lähestyneet näin, ja pyrkineet lähimmäisyyteen, läheisyyteen ja jopa lähimmäisen rakkauteen.
-kääntyi maha väärin, kallistui kohtu taaksepäin.
Siihen se on tarkoitettu.
- Aiheuttaa valvomista.
-Tästäkö ei muka mitään haittaa ole, ei päinvastoin.
Utopistisia harhoja tulevaisuudesta, ja onnellisuudesta.
Utopistisia harhoja harjoittelemisesta aikuisuuteen ja ammatillisesta onnistumisesta.
Utopistisia harhoja omistamiseta ja harmaannuttavasta onnistumisesta. Viettinä usein utopistisuus ja onnellisuus, vain itselle ja siksi ei tukea tätä.
Ei niitä vaarallisia miehiä ei saa tuoda meille kotiin.
Juuri sitä kävin lastensuojelusta katsomassa. / Tim.
Tim ja Niklas esittävät tätejä, kun heillä on sellainen korvaava rooli tässä tapauksessa. Se on terveydelle ihan pakollista, yleiskunto ja sen saavuttaminen, yleinen hyvinvointi.
Empatia kaksoiskäsky, kaksosilta, jotka lastenhoidon ammattilais-perheestä, jotka kasvatusalan ammatiperheestä, pakollinen empatialla, hyvinvoinnille, hyvälle mielelle eli vähän suuremmille onnellisuuksille ja onnistumisen elämyksille, fokusaatiolle. Empatia fokusaatio tuttu...
- Meiltä ei käytössä tuo luokitus.
Kts. Ohi on päivä ja naamiaiset.... !
Töissä jo näin sillä termistöllä hypnooseilla.
- ajaja...............
puustinen ajettiin lahden takaiseen kaatopaikkaan muiden rottien joukkoon ja palsta voi hyvin.
- Ihmiskunta Sinde
Aikaisemmin on kysytty: "Onko ne sun mielestä mukavia tätejä?"
On joo...
Toisen saa tappaa ja ihmissyödä, hän kävelyttää pitkästä, tummassa, ja pimeässä käytävässä, mielellään.
Toinen taas sulkee pakkolaitokseen esim. häkkisänkyyn, tasaa verenpaineet, ja laittaa aina joka kerta kohdun, kallon ja kaikki ja nukuttaa samantien, että pysyy tukeutuun luustoon.
- Nämä on lapsen ainutkertaisia hetkiä, pienen vauvan rakastamisesta, välittämisestä ja läheisyydestä.
Johonkin kiihottavaan uneen.....
Ei sitä tarvitse hävetä se on vain punastuminen, punakka ja tarkoittaa verenpainetta. - DDR-City-Side82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Aikaisemmin on kysytty: "Onko ne sun mielestä mukavia tätejä?"
On joo...
Toisen saa tappaa ja ihmissyödä, hän kävelyttää pitkästä, tummassa, ja pimeässä käytävässä, mielellään.
Toinen taas sulkee pakkolaitokseen esim. häkkisänkyyn, tasaa verenpaineet, ja laittaa aina joka kerta kohdun, kallon ja kaikki ja nukuttaa samantien, että pysyy tukeutuun luustoon.
- Nämä on lapsen ainutkertaisia hetkiä, pienen vauvan rakastamisesta, välittämisestä ja läheisyydestä.
Johonkin kiihottavaan uneen.....
Ei sitä tarvitse hävetä se on vain punastuminen, punakka ja tarkoittaa verenpainetta.Mää vain ajan näitä häkkisänkyjä...
-Mikä sairaus tämä on?
- Ei edes yritä vastata itse....
- Ei, ei mulla sellaisesta kokemusta. - Eioo:Sinde vm-82
DDR-City-Side82 kirjoitti:
Mää vain ajan näitä häkkisänkyjä...
-Mikä sairaus tämä on?
- Ei edes yritä vastata itse....
- Ei, ei mulla sellaisesta kokemusta.Ei voi ottaa toista mun perheeltä pois ja yritetään huolehtia mun kielen jäljelle jäämisestä.
Jonka takia en hyväksy hysteriaa ja skitsofreniaa.
-Eikö hän pidä siitä?
- Onko tässä pakko olla sitä ruotsinkieltä?
- On joo. Se on ihan kaunis kieli, mutta ne oppikirjat voivat olla ihan mitä sattuu.
- Itsekkin jouduin samantien sairaalaan. Kaksoiskonsonantti hävisi kaikista kolmesta äidinkielestä ihan kokonaan. Se on siinäkin kielessä se vain muotoutuu heti pitkinä lauseina ja korostaen yksikköä sekä vokaalia.
Ei meillä niitä omaisia Floridassa, ja se näyttää sieltä jotenkin tällä tavalla Kolibri-eleellä tulleen.
-Anteeksi, oletko sanasokea?
- Ei se ei ole vielä pahakaan häiriö.
Kaksoiskonsonanatin kääntö on sellainen, että se korostuu siten, että on vaikeampi lähteä puhumaan, kolmatta äidinkieltä siitä harvemmin kuullusta äidinkielestä. Se on ihan yleinen ongelma.....
.- Se on vain ihan omasta motivaatiosta kiinni, jos olet esim. hyväkuntoinen ja erityislahjakas kielellisesti, yleensä 1-vuotias on.
Tämä on psykologin verkostokeskustelu, veikkaisin,
Siis suora psykologi-verkko, jossa työskentelen omaisverkostossa, tämä on katsos hyvä mies yhteiskunta.
-Jossa kaikkia asioita ei saa ottaa esiin. - Singneer:Sinde82
Eioo:Sinde vm-82 kirjoitti:
Ei voi ottaa toista mun perheeltä pois ja yritetään huolehtia mun kielen jäljelle jäämisestä.
Jonka takia en hyväksy hysteriaa ja skitsofreniaa.
-Eikö hän pidä siitä?
- Onko tässä pakko olla sitä ruotsinkieltä?
- On joo. Se on ihan kaunis kieli, mutta ne oppikirjat voivat olla ihan mitä sattuu.
- Itsekkin jouduin samantien sairaalaan. Kaksoiskonsonantti hävisi kaikista kolmesta äidinkielestä ihan kokonaan. Se on siinäkin kielessä se vain muotoutuu heti pitkinä lauseina ja korostaen yksikköä sekä vokaalia.
Ei meillä niitä omaisia Floridassa, ja se näyttää sieltä jotenkin tällä tavalla Kolibri-eleellä tulleen.
-Anteeksi, oletko sanasokea?
- Ei se ei ole vielä pahakaan häiriö.
Kaksoiskonsonanatin kääntö on sellainen, että se korostuu siten, että on vaikeampi lähteä puhumaan, kolmatta äidinkieltä siitä harvemmin kuullusta äidinkielestä. Se on ihan yleinen ongelma.....
.- Se on vain ihan omasta motivaatiosta kiinni, jos olet esim. hyväkuntoinen ja erityislahjakas kielellisesti, yleensä 1-vuotias on.
Tämä on psykologin verkostokeskustelu, veikkaisin,
Siis suora psykologi-verkko, jossa työskentelen omaisverkostossa, tämä on katsos hyvä mies yhteiskunta.
-Jossa kaikkia asioita ei saa ottaa esiin.Niin, se ei jälleen mun asia.
Se teidän oma asia taas.
Ei, koska on aikaisemminkin hyökännyt kimppuun.
Se on varmaan mää.
Tim on taas vähän hitaana.
Ei kun ihan salamannopeana.
-Vastaavat hallusinaatiot eivät katsos kiinnosta.
- Siks on aina oikeus sulkea silmiä ja niiden kiinto- sekä kontaktipisteitä.
Onko niillä muuta tekemistä?
"Kaksoiskonsonantin kääntö on sellainen, että se korostuu siten, että on vaikeampi lähteä puhumaan, kolmatta äidinkieltä siitä harvemmin kuullusta äidinkielestä. Se on ihan yleinen ongelma....
Se Timin syy...
Ei sulla tarvitse taas kaikkea olla....
- on joo pakko olla..
V***n idiootti, ei meille voi tulla riitelemään.
"Kun sun pitää tämän takia mennä tätä perheasianajoa."
Kun se ylettömän törkeänä ja sairaana pidetty ja vähän väliä tulee, että ehkä väestöllekin vaarallinen.
- Ehkä se tämä koko sama kolibri-ele ongelma.
- En tarkoita, ei mun asia, kun koskee SS-puumerkintöjä.
-Kun sitä ruvettiin meneen ehkä näin jostain kriminaalipsykologiasta sun puumerkinnöillä, niin sairaala on tosi pahoillaan.
Tim: En minä tiedä....
-Sitä ehkä riittävänä näyttönä pidetään.
Ehkä libidollisuus, mutta ehkä joku muu merkitys.
Myöskään koneelle en osaa puhua hänen takiaan.
No, osaat sää sen siitä matto-telineestä.
Niin, mene apteekkin tai katso sieltä astma-palstalta.
Mikael on vastannut, että ei tuollaista olekaan. Ei ole olemassakaan, kysymyksessä on vain joku ohjelma, eikä voi yrittää tällä tavoin, ainakaan normaali-tilanteessa yrittää lähentää, tai lähennellä, esim. vaikka yritysoikeudesta, esim. yrityksen henkilökuntaa.
-Tää on varmaan vain valmis huostaanotto-ilmoitus.
-Musta ei ole nyt tarvetta.
- Minä en mitään kakaraa nyt ota.
- Joo, mutta sun pitää huolehtia siitä aina.
Ei kaikille ole seksi-addikteja esittämään sitä siihen yleiskuntoon.
Ilmoita siitä, se voi olla joku muisti.
Esim. sairaalan
Esim. sairaalan sisäinen
Miten näitä sitten käytetään näitä add-liitepersoonia?
Ei kuule millään lailla:
"Se ei ihan hänen ammattinsa."
- no joo
Joku kirjoittikin aikaisemmin, että en ole koskaan ollut hullujenhuoneela. En tiedä millaista siellä on? Mutta kyllä siellä näköjää internettiin pääsee.
- cdfrrrew
:D
Kerrankin Lutuunen sai keskusteluseuraa.
Vastaa nyt ihmeessä!
- niin koska?
Kertokaa nyt itkijät että koska se itkeminen loppuu ja alatte tekemään asioile jotain.
- VAPPU KIRIL
Mattilan mummo on aloittanut kirjallisen uransa ja tässä on hänen ensimmäinen viestialoituksensa.
HYVÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719