Käyn aina aika ajoin katsomassa juttuja suomi24.fi:stä. Surullista on huomata, miten pienessä piirissä ihmisten elämä pyörii. Kateus, viha, katkeruus tulevat esiin miltein jokaisessa keskusteluketjussa. Olen lukenut täältä paljon tekstejä, missä parisuhteen ulkopuoliset ns. kolmannet osapuolet ottavat kantaa ettei pettäjä tai suhteen kakkonen voi muuttua.
Minä voin kertoa, kaikki voi muuttua. Miehen ja naisen vietti perustuu hormoni tasoon ja sisäiseen tunnesekasortoon. Haetaan hyväksyntää, hyvää oloa keinolla millä hyvänsä. Tätä voi kutsua tunnepuolen alkoholismiksi. Minusta ihminen joka puuttuu toisten asioihin, ei voi muuttua. Tekopyhyys ja omien virheiden selittely siirretään ystävälle neuvoiksi. Mitä siitä voi tulla?
Olen seurannut vuosien mittaan ystäväpiiriäni ja tullut siihen tulokseen, että moni hyvä parisuhde kaatuu katkeran ystävän neuvoihin.
Tutustukaa ihmiset itseenne, miettikää itseänne mentaalitasolla että mitä olette.
Ei ihmistä määritä pelkästään teot. On osattava antaa ja ottaa oikeissa paikoissa.
Olen tehnyt töitä ongelma perheiden/ihmisten kanssa vuosia. Ja tullut tulokseen että kaikki voi muuttua, mutta onko tarvetta. Pettävä ihminen on vain yksi evoluution tulos, metsästävästä ihmisestä. Ne vain kuuluu sinkuiksi. Perheonni on parasta mitä voi olla, kun sen sisäistää. Vieraissa käynti on normaalia ihmisen seksuaalisuuten kuuluva asia, mutta se pitää tehdä vain luvalla parisuhteessa. Moralisointi toisen osapuolen toimesta, yleensä osoittaa vain tunnepuolen vajaavaisuutta. Yst. Terv. Harri / Oman tien kulkija
Muuttuuko ihminen / pettäjä!?
1
159
Vastaukset
- pakkopaita77
kyllä voi muuttua. Minä muutuin, koska oli pakko. Pystyin jopa myöntämään ex.mieheelleni joka myös petti, että minä myös olin syyllinen, siihen asti olin syyttänyt vain häntä omasta pahasta olostani. Olin lapsellinen ja itsekäs, anteeksi, et ole yksin syyllinen. Ihminen voi muuttua. En pystynt enää hakmaan hyväksyntää baareista jne. Kova paikka kun tuskaa ei voi hukuttaa muka menevään elämään vaan on pakko pysähtyä ja kestää tuska muulla tavoin. Eniten riipaisi se etten pääse näyttämään baariin miten vähän välitä, kyllä minä välitin ja minuun sattui erittäin paljon. Kärsin nimenomaan tunnepuolen alkoholismista.
Nykyään kun harvoi käyn ulkona, ravintelit lähinnä ahdistavat, toinen toisiaan onnettomampia ihmiskohtaloita. Ex-mieheni ei ole löytänyt ulos entisestä nykyisestä elämäntyylistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806