Oletteko ihmetelleet samaa? Mikä tekee exästä niin kauhean että sitä pitää haukkua.
Puoliso pettää ja lähtee kakkosen kanssa niin kakkonen pitää oikeutenaan haukkua jätettyä vuosia, vielä senkin jälkeen kun on ykköstynyt niin hänen mielestään jätetty on vain maanmutaa ja phinta mitä maa päällään kantaa? Miksi näin?
Miksi exiä haukutaan
7
202
Vastaukset
- olisin nero
Sen kun tietäs
- Eroprosessi
Exän haukkuminen ja vihaaminen itsekseen kuuluu eroprosessiin. Sen kautta voi oppia "vihaamaan" exää ja se auttaa pääsemään ylitse.
Ei ole normaalia olla uudessa parisuhteessa, jossa edelleen olet "hyvä ystävä, kaveri" mikä lie exän kanssa. Roikut edelleen siten kiinni exässä. Mitä uusi ihastuksesi miettisi ja tekisi? Mieti asiaa kun sama tapahtuisi omalle kohdallesi, miltä tuntuisi jos nykyinen ihminen, johon olet syvästi rakastunut, viettää aikaa exänsä kanssa eikä huomioi sinua?
En ole yhdenkään exän kanssa tekemisissä enkä halua. En myöskään omaa mitään hyviä tunteita exiä kohtaan. Oikeastaan vihaan heitä. - seolismuutenjäkäjäkä
En ymmärrä sitä haukumista muuten kuin sillä että on omaa katkeruutta toista kohtaan.Sitä jos on sattunut eroamaan niin ei kaiketi se ero tee siitä toisesta huonompaa. Sitähän on ollut häneenkin ihastunut / rakastunut jossain elämänsä historiassa. Minun mielestäni edelliset jutut pitää antaa olla ja mennä siitä pääsee helpommin itsekkin eteenpäin. Eikä jää polkemaan paikalleen.
- Huolta huomisesta
Ehkä se on se omakin itsetunto saanut kolauksen ja sitäkin paikkaillessa voi syyttää pelkästään toista, kun ehkä itsessäkin on vikaa, jonka varmasti myöhemmin tajuaa, jos malttaa käydä asian itsensä kanssa loppuun.
Eroprosessi on todella rankka kummallekin osapuolelle ja osana siihen kuuluu vihatunteetkin toista kohtaan, kaikki ne tunteet on käytävä läpi että pääsee itse eteenpäin. Se että olen kertonut exäni alkoholi ongelmasta ystävilleni, ei mielestäni ole haukkumista. Olen selkeästi pitänyt rajan siinä etten puhu menneistä exäni sukulaisten ja hänen ystäviensä kanssa, ikään kuin niistä ei kukaan tietäisi ja enemmän olen joutunut kieltäytymään puhumasta ko asiasta hänen suk ja ystävien kanssa. Toista haukkumalla ei pääse mihinkään, itse olen miettinyt omaa käyttäytymistäni suhteessa ja toivon olevani tämän jälkeen vahvempi kuin koskaan:)
- väääriin
Huono itsetunto yleensä ja tollaset kakkoset kyllä yleensä sortuukin varattuihin ja hieman viinaanmeneviin ukkoihin, ovat sitä kyllä usein itsekin.
Sitten kun huomaavat lopulta, ettei se niin ihanaa ollutkaan niin joku pitää haukkua. - 21
suhteessa ei saa haukkua niin sit patoumaa purkamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837