Ilmeisen mahdoton yhtälö

etsiväeilöydä

- 20-25v (itse 23, mieluusti nainen samassa elämäntilanteessa)
- 160cm (itse 188, iso pituusero hankaloittaa hieman arkea)
- normaalivartaloinen (itse solakka, mutta normaali)
- takana muutakin kuin peruskoulu (pelkkä peruskoulutus kertoo ongelmista)
- ei lapsia (yh tässä iässä kertoo lähinnä lyhytnäköisyydestä tai vastuuttomuudesta)
- kiinnostunut tieteistä, taiteista tai historiasta (plussa jos kaikista)
- hyvänlaatuinen kotihiiri (ei jatkuvaa tarvetta olla menossa jossain, minullakaan ei ole)
- keskustelutaitoinen (ei oleta, että teen kaiken myös keskustelussa)
- haaveena pari mukulaa ja asuntolaina (ei täysin urasuuntautunutta naista)
- ei montaa läväriä/tatuointia, eikä ainakaan isoja (sori, mutta ne on rumia)
- kirkkoa perinteenä arvostava (ei kiihkoateisti saati kiihkouskovainen, vaan maallikko)
- ei polta
- ei ryyppää (kohtuukäyttö ok, mutta humalahakuinen juominen usein ei)
- itsestään huolehtiva (ei tarkoita rakennekynsiä ja tekoripsiä, vaan fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista kiinnostuneisuutta ja huolehtimista)

Jos tunnistat itsesi kerro ihmeessä mistäpäin kaltaisiasi kannattaisi katsella :)

11

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä löytää

Varmaan korkeakoulutetuista/siellä opiskelevista kuvaamasi kaltainen on hyvinkin keskivertotapaus. Ainakin itse opiskelijana ja toisten korkeakouluopiskelijoiden kaverina väittäisin näin. Tietenkään mikään ei poissulje vähemmän koulutettuja tuosta listasta, mutta heidän keskuudessaan noita mainitsemiasi lieveilmiöitä on tutkitustikin enemmän.

Niin tai näin, katselepa ympärillesi mahdollisessa oppilaitoksessasi tai hankkiudu johonkin opiskelijatapahtumaan. Opiskelijabileet voisivat olla hyvä vaihtoehto, sillä siten tunnistat alkon kohtuukäyttäjät, vaikka tietysti kaikista "kotihiireimmät" ovat silloin kotona. Uskon, ettei ole mahdotonta löytää tuollaista kumppania - olettaen, että itse vastaan listaasi.

• ap.

Noh, ainakin omien havaintojeni perusteella opiskelijatapahtumissa pyörivät pitkälti samat naamat eikä siellä selviä ihmisiä olekaan. Muutenkin ne ovat minun makuuni hieman turhan railakkaita tapahtumia. Ja kuten sanoitkin, niin kotihiiret eivät niissä käy ja jokseenkin sellainen minulla paremminkin on etsinnässä.

• BECHA

Itse sovin kuvaukseesi muuten, mutta en kyllä voi sanoa arvostavani kirkkoa, vaikken olekaan kiihkoateisti.

Saattaa olla vaikeaa löytää naista, joka ei juo. Ainakin omat kaverini ja tuttavani, jotka ovat omaa ikäluokkaani käyttävät alkoholia aika reippaasti. Minusta liikakäyttöä on, jos on pakko päästä kunnon känniin (ikinä), tai jos juo useammin kuin kaksi kertaa kuukaudessa.

Jos itse täytät myös nuo vaatimukset, niin taidatpa olla sinäkin harvinainen tapaus. :) Harvoinpa olen kuullut 23-vuotiaiden puhuvan lapsista ja asuntolainoista...

Itse suosittelisin kokeilemaan netissä ihmisiin tutustumista. Vaikuttaa siltä, että suurin osa suomalaisista tapaa puolisonsa kännissä, mutta baaristahan sinä et halua naistasi löytää. Itse tapasin aviomieheni netissä, olemme olleet viisi vuotta onnellisesti naimisissa.

• ap.

Noihin tenaviin tarkennuksena, etten todellakaan vielä niitä halua. Kuitenkin tuollainen haave kertoo minulle paljon ihmisen luonteesta ja ehkä samalla aikuisuudesta. Minulle aikuisuus kun on muutakin kuin sitä, että saa ostaa alkosta kirkkaita.

Netti olisikin hyvä media, mutta en tiedä mistä haeskella. Tuolla treffeillä olen jonkin aikaa tarjontaa katsellut mutta järkevän matkan sisällä on todella vähän kiinnostavia profiileita. Kauempaa taas en oikein osaa katsella, kun olen pitkän kiertelyn ja kaartelun jälkeen viimein hieman juurtunut yhteen paikkaan enkä pois halua.

• Hyvin natsaa

Ei ole mahdoton yhtälö, löytäminen vaan voi olla haasteellista.

Ei mulla muuta.

• Muumit laaksossa?

"Haaveena asuntolaina" ja "pituus hankaloittaa arkea":D:D:D

Mitä v***a?:D

Itse olen pitempi kuin sä ja pituuteni ei oo TIPPAAKAAN hankaloittanut elämääni vaikka olen ryöminyt tulipaloissa ahtaissa paikoissa palopuku päällä ja happilaitteet selässä ja ajanut helvetin ahdasta autoa.

• sulta ne muumit uupu

En ole ap, mutta...

"...pituusERO hankaloittaa hieman arkea".

• fffffffffrrrrrrrrrrr

Oot oikein nössö ukko :D Sliippaatko joka aamu lettis ja kiillotat lakerikenkäsi

• -Neiti.88-

No Joensuusta löytyy ainakin yksi.. :D

• hatunnosto

maalta lähtöisin oleva, kaupunkiin opiskelemaan muuttannut nuori neito voisi olla tällainen löytö. Häntä et tapaa opiskelijabileistä, vaan lenkkipolulta, ystävien kans kahvilta, kirjastosta, kulttuuritapahtumasta tai jostain harrasteillanvietosta esim. joku taidekurssi tm.

• ap.

Järkeenkäypää. Olen joskus analysoinut omia menemisiäni ja tekemisiäni ja vastaavanlaiset paikat on mielessä käynyt. Harmi vaan, ettei varsinkaan kolme ensimmäistä ole kovinkaan luontevia tapaamispaikkoja. Noh, jos jo tämän lyhyen ketjun perusteella yhtälö ei ole lainkaan mahdoton niin pitänee vain koettaa pitää silmät auki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      142
      4664
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      53
      3188
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2620
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2246
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe