Joo siis en tiedä miten tän muotoilisin.
Olen siis menossa huomenna (lauantaina) baariin muutamaa bändiä kattomaan ja facebookin kautta tiedän myös että yksi mieskin on sinne tulossa johon olen vähän ja vähän enemmän ihastunut. :-)
Olen itse reilu parikymppinen ja tämä mies vastaavasti reilu kolmekymppinen.
Tunnemme kyllä toisemme jollain tapaa. Emme pyöri samoissa porukoissa tai sellaista, tiedämme kyllä toisistamme muutakin kuin nimet, eli ei nyt ihan uppo-outoja toisillemme olla.
Tilanne on sellainen että olen menossa omien kavereideni kanssa tuohon tapahtumaan ja hän varmaankin omiensa. Olen yrittänyt keksiä että miten voisin ottaa kontaktia tähän mieheen enemmän privaatisti. En oikein uskalla mennä hänen luokseen kaikkien kavereidensa nähden tekemään aloitteita. Moikkaamaan ehkä korkeintaan. :-(
Pitääkö tässä mennä tupakoinnin yhteydessä "ahdistelemaan" vai kyselemään jatkoja vai mitä? :-(
Apuja tytölle?
2
138
Vastaukset
- vähän vinkkejä
Tupakkapaikalla tai baaritiskille jonottaessa on helppo alkaa höpisemään jotain. Itse ainakin harrastan tätä ihan ilman taka-ajatuksia, ja varmasti niin tekevät monet muutkin, joten näin luultavasti säästyt nolatuksi tulemiselta. Vaikka eihän siinä juttusille tulemisessa pitäisi mitään noloa olla, mutta monia se kuitenkin arveluttaa. Noin saisit lähetysmisen naamioitua ihan sattumalta paikalle putkahtamiseksi, vaikka olisitkin seuraillut, milloin mies menee tiskille/tupakalle. ;)
Harkitse kuitenkin tarkkaan tuo tupakointi, monille miehille kun tupakoiva nainen on suurimpia mahdollisia turn-offeja (hyvä suuntaus sinänsä). Jatkoja en menisi myöskään ehdotellemaan, sillä niiden oletetaan usein pitävän sisällään seksiä, ja moni kavahtaa ryhtymistä suhteeseen "helpon" kanssa. Fb-kaveripyyntö tai numerojen vaihto mahdollisten keskustelutuokioiden jälkeen sen sijaan olisi varmasti oikein paikallaan. - ddffuu
Ehkä voisit alkuillasta moikata ja myöhemmin vaikka juurikin tupakalla mennä hänen luokseen ja jutella mukavia. Jatkoja en kyselisi, ellet halua pelkkää seksiä mieheltä, mieluummin ehkä sanoisin juttelun jälkeen näkemiin, tai jos juttelu on mennyt hyvin, voisit sanoa että olisi mukava nähdä uudelleenkin.
Tärkeää on kuitenkin se, ettet koko iltaa hullunkiilto silmissä yritä etsiä miestä käsiisi, vaan pidät hauskaa ja jos satut näkemään miehen lähistöllä niin voit joko hymyillä tai mennä juttelemaan. Ei kuitenkaan kannata kymmentä kertaa illassa mennä miehen luokse tyyliin "Moi mä tässä taas!", siitä voi tulla miehelle vähän ahdistava olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396