Vinkki kokemattomille miehille

exlonely

Joo siis olin ihan kokematon naisten suhteen 20 vuotiaaksi asti, eikä ystäviäkään juuri ollut, niinkuin ilmeisesti monella täällä. Ei minulla vieläkään mitään kavereita pahemmin ole, mutta nykyään on mitä ihanin tyttöystävä onneksi. Niin asiaan; huomasin siinä silloin kun olin ihan kokematon vielä, että olin hyvin luonnoton naisten kanssa, ihan toivoton iskemään ketään vaikka kävin lähes joka viikonloppu ympäripäissäni baareissa yrittämässä. Mutta sitten sain yhtenä viikonloppuna yhden todella hyvännäköisen muikkelin mukaan sänkyyn , ja olin ihan että ei oo tottakaan, mutta olihan se ja poikuus meni sitten siinä. Sen jälkeen olen ollut huomattavasti parempi iskemään naisia, en hyvä mutta paljon parempi, koska kyllä siinä selvästi lähti sellainen ylimääräinen jännitys touhusta. Kaikki uudemmat seksikokemukseni olen saanut pian sen jälkeen. Ja varsinkin nytten kun olen parisuhteessa todella upean tytön kanssa, itseluottamukseni on parantunut sen verran, että meen usein juttelee random naisillekkin baarissa ja koitan leikillä iskeä niitä, testata et saisko iskettyä taas jonkun, en tietenkään kyllä sitten vie mitään loppuun kun oma kulta jo löytyy :DD
Niin että se vinkki on siinä, että hankkikaa mitä tahansa seksiseuraa eka alkuun, ni kyllä se siitä lähtee. Itsellä se tosiaan vaati varmasti ainakin 100 ympäripäissä tehtyä baarireissua, mutta pysyin sinnikkäänä, ja kyllä ekan onnistumisen jälkeen helpotti ihan totaalisesti, ja nyt ei tarvii enää baareilla kun silloin tällöin vaan ehkä hupitarkoituksista, kun pääsee aina kullan kainaloon kuiteskin. Eli sinnikkyyttä vaan äijät tarvitaan, ja ilmeisesti sekään ei niin paljon haittaa ettei kavereita ole, onhan tuo tyttöystävä hiukan ruvennut ihmettelemään kun puhelimeni ei soi melkein ikinä, mutta yritän pitää parhaani mukaan kulisseja pystyssä, että olisi kavereita muka :DD Ja sitten kun on tarpeeksi kauan ollut yhdessä, uskon ettei se ole hänelle ongelma. Eli kaikki vaan koittamaan, oli ystäviä tai ei. Itehän se nainen kuitenkin täytyy iskeä ei ne kaverit sitä tee :DD

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f2s4d

Mäkin voitin kerran lotossa seitsemän oikein ja heti alkoi naisia riittää. Ihme ruikuttamista, ettei muka voisi onnistua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5100
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1319
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1314
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      990
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe