Komea mies

ruman akan kanssa

En voi lakata ihmettelemästä kuinka komea naisten makuun olevan mies joka olisi saanut kenet naisen tahansa meni ja otti vaimokseen sellaisen pitkän/leveä- hevosnaamaisen rumanpuoleisen akan. Tätä me porukassa aina imetellään vieläkin ja veikataanki millo se se jättää sen rumiluksen.

29

1304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

Naisella on selkeästi sellaisia avuja (älykkyys, empaattisuus, toisten huomioiminen jne.) joista te kateelliset naiset ette ole kuulleetkaan...
      Mies voi niitä kuitenkin pitää tärkeämpänä kuin ulkoista kauneutta joka kuitenkin rapautuu vuosien myötä. Ja kommenttisi tasosta päätelle teihin päin ei edes kannattaisikaan vilkaista.

• ....

No tyhmät nyt ihmettelee kaikkea, mikä muille on selvää.

• eessdfg

Ääh, sillä on rahaa tai sitten se on hyvä ottamaan poskeen.

• Pissis on persiistä

kauneus on katoavaista, rumuus senkus lisääntyy. Himokas ja monipuolisen seksin antaminen on usein tärkeää, kuten myöskin taito huolehtia miehestä muillakin tavoin.

• DidiDiana

Lueskelin jokin aika sitten näitä foorumeja ja joku sanoi, että pitkässä parisuhteessa sen toisen ulkonäkö tavallaan katoaa/muuttuu yhdentekeväksi. Esim. jos puoliso on erittäin komea, niin sitä mukaa kun sen sisimmän oppii tuntemaan, se loistava ulkonäkö ei enää loistakkaan kirkkaimmin vaan paljon syvemmät asiat. "Rumaa" voi oppia pitämään kauniina, kauniiseen turtuu ihan samalla tavalla kuin "rumaan".

• ......

Vielä yleisempää on se että kauniilla naisella on helvetin ruma ukko, se vain vahvistaa käsitystä siitä että naiselle käy mies kuin mies ja herra oikeaa ei ole olemassakaan tai sitten epätoivoissaan otetaan vaan joku jonka kanssa olla.

Kuka saa ja kenelle annetaan
      Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan

Se vituttaa

• nainen23v.

minua usein kehutaan kauniiksi (olen hoikka, urheilen, käytän kivoja vaatteita, meikkaan joka pv)
        edellinen poikaystäväni oli minua huomattavasti rumempi (minun pituinen 165 cm, hieman kaljuuntunut, hieman pyöreänaamainen) olin seurustellut aiemmin pleijerimiesten kanssa, ja tästä miehestä ei tarvinnut murehtia olisiko hän uskollinen. lisäksi hänellä oli hyvä huumorintaju. mies kuitenkin muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi ja löi minua pari kertaa eli täytyi jättää hänet.

• Rumamiäs33333

Itse olen aika ruma tai keskivertoa oleva mies, ja löysin todella kauniin naisen kumppanikseni. En tiedä miten niin tapahtui, mutta tässä sitä ollaan.
        Mitään muuta tarjottavaa mulla ei ole kuin rakkauteni, mutta se taitaa hänelle kyllä riittääkin :)

Ikävää, että nainen23v. löysi sellaisen ruman miehen joka oli myös ruma sisältäpäin :( Mutta eipä miehen ulkonäkö aina kerro sitä, että onko tällä kaikki kunnossa. Ite opin väkivaltaisesta isästäni, etten koskaan ikinä kohota nyrkkiäni ketään vastaan. Mielummin leikkaisin käteni poikki kuin satuttaisin tyttöystävääni.

• normimiess
        nainen23v. kirjoitti:

minua usein kehutaan kauniiksi (olen hoikka, urheilen, käytän kivoja vaatteita, meikkaan joka pv)
        edellinen poikaystäväni oli minua huomattavasti rumempi (minun pituinen 165 cm, hieman kaljuuntunut, hieman pyöreänaamainen) olin seurustellut aiemmin pleijerimiesten kanssa, ja tästä miehestä ei tarvinnut murehtia olisiko hän uskollinen. lisäksi hänellä oli hyvä huumorintaju. mies kuitenkin muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi ja löi minua pari kertaa eli täytyi jättää hänet.

Olipa jotenkin tyypillinen tarina.

• Bambiiiii

Hmmm. Tai sitten naiset vaan näkee pintaa syvemmälle.

• rumasieluiselle

Miksi pitkä, komea mies ei saisi preferoida pitkoä naisia? Miksi huippumallit eivät ole koskaan lyhyitä, vaikka eräs tuntemani lyhyt on mielestään parasta mitä on?

Vaikka sinä osaat kirjoittaa jostakusta ihmisestä rumasti, se ei vielä tarkoita, että hän olisi ruma. Sinä saatat olla katkera ja rumasieluinen kyllä.

• HoneyMoney

Ilmeisesti et kelvannut tälle mainitsemallesi komealle miehelle, kun pitää tulla tänne puimaan asiaa :D

• mihin rakastutaan

Eihän se mies ole mannekiinia kotiinsa ottanut näyttelyesineeksi vaan vaimon ja elämänkumppanin. Silloin on tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin ulkonäkö. Rakastuminen ei vaadi täydellistä ulkonäköä. Tärkeämpi ja säilyvämpi ihmisellä on sielu kuin ruumis. Sielu ei myöskään vanhene samalla tavoin kuin ruumis. Tämän vuoksi hyvinkin vanha ihminen voi rakastaa puolisoaan, vaikka puoliso olisi jo ruttuinen kuin rusina ja vartalo menettänyt kauneutensa. Jos sielu on kaunis, se valaisee myös ruumiin.

• kok.on

Kemia se on mikä määrittää, tai joillain jotkut mitättömämmät asiat.

Ns. ruma ihminen tuskin pettää, kun ei ole kysyntää. Ns. kauniille kauneus voi olla tuska ja kauhea rasite. Eivät kaikki pidä siitäkään, että on luotu paremmat ulkoiset avut kuin joillekin toisille.

Tuo kertomasi nainen lienee sisäisesti kaunis, itsevarma ja tarpeeksi viehättävä miehelle. Voihan sitä tietysti homouttaankin piilotella monella tavalla..

Itse asiassa, mitä hemmetin väliä sillä on kuka kenetkin on valinnut, suo onni toisille vaikket sitä itse olisi saanutkaan.

• piilohomo?

"Voihan sitä tietysti homouttaankin piilotella monella tavalla.."

Miksi piilohomo seurustelisi naisen (rumankaan) kanssa?

• 90 %
        piilohomo? kirjoitti:

"Voihan sitä tietysti homouttaankin piilotella monella tavalla.."

Miksi piilohomo seurustelisi naisen (rumankaan) kanssa?

Piilohomothan seurustelevat naisten kanssa

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10473065

• personality09

Kyllä luonne ja arvostukset ovat tärkeimpiä asioita, joiden perusteella paria valitaan tai kannattaisi valita. Luonne voi olla tosi kaunis tai sitten hirveän ruma. Jos luonne on ruma, se on kestämätöntä. Sellaista ei vain jaksa. Aivan pelolla odottaa, mitä se rumaluonteinen seuraavaksi tekee tai sanoo. Ja kuten fyysisessä kauneudessa myös tässä luonteen rumuudessa on kyse makuasioista. Toinen tykkää jonkinlaisesta ja joku toinen toisenlaisesta.

Rumat kasvot tai vartalo sensijaan. Noilla asioilla ei ole niin väliä loppujen lopuksi. Ne eivät vaikuta vuorovaikutukseen, eivätkä elämän sujumiseen ja miellyttävyyteen.

Tässä on sekin puoli, että vartalo ja kasvot menettävät kauneuttaan aika rankasti vuosien myötä. Sen sijaan luonne monesti jalostuu. Persoonallisuuden piirteet tulevat selvemmin esille. Lempeästä tulee entistä lempeämpi, anteliaasta entistä anteliaampi jne.

• ei välttämättä

Ei se nainen ole välttis ruma vaikka miehen lähipiiri sanoo niin. Nyt te kateelliset ihmiset mietitte siellä että mitä olisitte voineet tehdä paremmin että komea mies olisi tipahtanut haaviin...

• wuf wuf wuf

Niinpä, oiisi kiva tietää miltä näyttää ihminen, joka kuvailee toista ihmistä noin rumasti kuin aloituksessa... ties, vaikka hänenkin naamasta ja kropasta löytyisi parisen(kymmentä) virhettä. Virheet ovat myös katsojan silmässä ja joskus suurin virhe tuntuis olevan, ettei näytä samalta kuin sen katsoja itse.

Jotain siinä haukutussa naisessa on selvästi enemmän kuin näissä arvostelevissa nartuissa.

• Ajatus rumempi

Ootko ikuna kuullut, että "kauneus on katsojan silmissä" ? Jos sinä näet rumia ihmisiä, niin rumuus asuu sinussa, ei muissa ihmisissä. Snaijaatko ?

• kerrokerro

öööööööh mistä päättelette että aloittaja on nainen?
      Mun mielestä kuulostaa miehen tekstiltä......

• Voi olla.

SItä paitsi miehet näkevät usein hyvä velikaverinsa paremmassa valossa kuin he naisten mielestä ovatkaan. Joku supliikkijätkä, jolla matala koulutus, mutta kaataa naisia, olevinaan parasta YTM:ää jne. Eivät tunne tai käsitä miesten heikkouksia tai sitä, miksi mieskaveri ei sittenkään voisi saada itseään parempaa tai miksi hänetkin voidaan jättää.

• Neito ohta 40

Olen aina seurustellut itseäni "rumempien" kanssa. Näin sanovat minulle kaverini, itse en pidä ulkonäköä seurustelukriteerinä. Minua on viehättänyt miehissä äly, innovatiivisuus ja uskallus. Sekä muut hienot luonteenpiirteet

On ihan oikeastikin olemassa ihmisiä joille ulkonäkö ei paljon merkkaa.

• näin on näreet

Et tiedä mitään. Miehet eivät "normaalisti" sekaannu rumiin naisiin. Aloittajan tapauksessa mies on kärsinyt ehkä jostain "sekavasta" vaiheesta elämässään ja todennäköisesti havahtuu tästä ennen pitkää. Pelkän luonteen takia ei yksikään mies naista ota.

• Hah !
        näin on näreet kirjoitti:

Et tiedä mitään. Miehet eivät "normaalisti" sekaannu rumiin naisiin. Aloittajan tapauksessa mies on kärsinyt ehkä jostain "sekavasta" vaiheesta elämässään ja todennäköisesti havahtuu tästä ennen pitkää. Pelkän luonteen takia ei yksikään mies naista ota.

Elätkö pullossa, karsinassa vai maan alla ?

• saunakaljaporukka

A) Nainen on parempi kuin te haluaisitte myöntää, vaikka itse kohtelisitte sitä kuin roskaa jos olisitte saaneet. Kuten kohtelette nykyistännekin, ai niin mutta eihän teillä ookkaa

B) Mies ei saisi ketä tahansa, vaikka mielellään esiintyykin siinä valossa

C) Joku muu, ei nyt jaksa

Toivotaan yhdessä, että ne eroaa, jotta te saisitte rauhan!

• Sarfiall

Kauneus on ihan mukavaa, olen itse kaunis nainen. Siihen asti se onkin kivaa, kunnes niitä miehiä löytyy jonoksi asti ovelta, ja joutuu särkemään sydämiä......Jokaistahan ei voi ottaa.

• e57k6ru

Ei pakkien antaminen miehelle tarkoita että hänen sydämensä särkyy.
        Eikä naisen tarvitse olla kaunis päästäkseen antamaan pakkeja.

• paksulyyti

Olen susiruma nainen, lihavakin. Miehiä on silti riittänyt, kaikille kun ei se ulkokuori ole tärkein. Olen lihavuudestani huolimatta liikunnallinen, huoliteltu ja hyvin pukeutuva, mielestäni tyylikäskin. Miehessäkin arvostan muita asioita enemmän kuin komeaa naamaa. Ja kun ihmisen oppii tuntemaan, rakastetustaan kyllä löytää omaa silmää miellyttäviä kauniita piirteitä, ja niitä ns. rumiakin piirteitä oppii rakastamaan. Pattipolvet ja pollomaha voivat olla vähemmän kauniit, mutta kovin rakkaat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe