Ulkonäkö

Naamaraja.

Mikä siinä on, että täällä palstalla rankataan aika radikaalisti ihmisiä tiettyihin lokeroihin:

Kaunis nainen = Ihan varmasti nirppanokkainen prinsessa, kenelle kukaan ei kelpaa.
Komea mies = Takuuvarma sitoutumiskammoinen pelimies.

Keskivertoiset/ hajuttoman ja mauttoman näköiset naiset ja miehet = Suurisieluisia, automaattisesti ihania persoonia, joiden sisäinen kauneus lopulta voittaa ulkoiset vaateet.

YH-äidit = läskiintyneitä sidukkalissuja, jotka hakevat vain lapsilleen elättäjää.
YH-isät = Urheita selviytyjiä, uskomattoman hienoja ihmisiä, jotka ovat onnistuneet pärjäämään lapsen kanssa yksin.

Tunnustatko itse ajattelevasi juurikin näin tietynlaisista ihmisistä?

Niin ja pakko vielä heittää tähän loppuun... Mikä siinä on, että vähintäänkin joka kolmas mies treffipalstalla on joku helvetin NALLEKARHU??? Olis edes Ken, sellaisilla oli lapsenakin paljon kivempi leikkiä.

7

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvaton mies

Lähinnä tunnistan sen että sinä näyt ajattelevan noin vaikka muuta väität.

Aluksi puhut omituisista rajauksista ja nostat sitten esille "nallekarhun" ja "kenin".

Sähän et tietysti ketään lokeroi. Aika lapsellista tekstiä sinulta kaiken kaikkiaan.

• Naamaraja.

Missään vaiheessahan en väitä, ettenkö minäkin ajattelisi joistain ihmis"tyypeistä" noin. En tee sitä vaan yleisellä tasolla ja yleensä haluankin aina tutustua ihmiseen, ennenkuin vedän johtopäätöksiä hänen persoonasta tai tarkoitusperistään :)

Ja kuten kirjoitinkin, nuo kuvaukset toistuvat täällä palstalla lukemattomissa viestiketjuissa. Tavismiehet itkevät, kuinka tyhmät ämmät haluavat aina vaan komeita miehiä, jotka kuitenkin on vaan pelailemassa. Yh-äidit automaattisesti hakee mukuloilleen elättäjää. JNE JNE JNE.

Mä olen lähinnä ärsyyntynyt, sillä minut on monesti lokeroitu pelkän ulkonäön perusteella, vaivautumatta tutustumaan minuun edes muutaman sanan verran.

• Naamaraja.

--- Niin ja tuo Nallekarhu vs. Ken nyt oli täysin aiheesta irrallinen kommentti, jolle en vaan viitsinyt alkaa kehittämään omaa viestiketjuaan. Halusin vain purkaa tuon mieltäni vaivanneen asian. :)

Otappa siis "Kuvaton mies" ne hemapat sieltä klyyvarista ja hymyile; nyt on sentään perjantai :)

• Kuvaton mies
        Naamaraja. kirjoitti:

--- Niin ja tuo Nallekarhu vs. Ken nyt oli täysin aiheesta irrallinen kommentti, jolle en vaan viitsinyt alkaa kehittämään omaa viestiketjuaan. Halusin vain purkaa tuon mieltäni vaivanneen asian. :)

Otappa siis "Kuvaton mies" ne hemapat sieltä klyyvarista ja hymyile; nyt on sentään perjantai :)

Joo, no ehkä mulla on huono perjantai sitten.

Minua on muuten sanottu "nallekarhuksi" kuvan perusteella. Yleensä se meni kyllä minulla niin päin että naiset kiinnostuivat mutta kuvasta tuli sitten hylky.

Persoonani ja luonteeni kirjoitti siis shekkejä joita mitäänsanomaton naamataulu ei kyennyt naisten mielissä lunastamaan.

Toisaalta jos kuva olisi ollut näkyvissä profiilissa niin tuskin vastausasteeni olisi ollut yli sen 50%.

Sinulle sellainen että älä ota näitä juttuja myöskään liian tosissaan ja netissä aina yleistetään sekä lokeroidaan ihmisiä.
        Itsekään en muuten ottaisia yh-äitiä vaikken usko että he etsivät elättäjää lapselleen. Kuitenkin siihen lapseen joutuu tottumaan jos vakavampaa suhdetta etsii ja minulla ei ole sellaiseen mitään halua.

• heilouheilou

Pohtimisen arvoinen asia, nuo naamarajan kehitelmät ovat aika osuvia!

• tyhjä arpa

Naiset katsoo naamaa ekana ja sit hylkäävät kun eivät diggaa naamasta. Ei ne viitsi tutustuu luonteeseen

• Naamaraja.

Höpöhöpö, ihan yhtälailla miehet rankkaavat naisia kasvojen perusteella, ovat ehkä vielä myös vähän kriittisempiä mitä tulee vartaloonkin.
      Naiset "antavat anteeksi" helpommin, jos miehellä ei ole mikään kreikkalaisen jumalan kroppa. Eli ainakin näin äkkiseltään voisi päätellä, että pärjätäkseen treffailussa, pitäisi olla kauniit kasvot ja hyvä tai vähintäänkin normaali kroppa. Mene ja tiedä.

Mutta toisaalta, mitä tätä asiaa tässä edes vääntää; jokaista miellyttää erilaiset ihmiset, mutta avainsanana kuitenkin Miellyttävyys. Toisessa pitää olla jotain ulkoistakin mihin mieltyä, jotta asiat etenevät platoniselta tasolta toiselle? :)

Mutta siis tosiaan, ehkä meidän pitäisi täältä nettitreffeiltä siirtyä vaikkapa Speed-dating konseptiin, siinä ainakin pääsisi heti näkemään vastakappaleen livenä ja vaihtamaan muutaman sanankin :)

Ja "Kuvaton mies" ; Kaikilla meillä on huonoja päiviä, mutta toiset meistä osaavat olla purkamatta sen tuntemattomiin ihmisiin. No harm done, hauskaa vloppua sulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      8
      2768
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1463
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe