Onkos kellään kokemuksia tehokkaista rasvanpolttokapseleista..?Tonalin ei ole mulla auttanut yhtään..liikuntaa olen lisännyt ja ruokavaliota järkeistänyt..Miten jenkat saadaa häviämään?
Tehokas rasvanpolttaja-tuote?
7
1743
Vastaukset
- sdfhgne
Ei ole mitään rasvanpolttajaa. Vain energiankulutusta pienempi energiansaanti laihduttaa. Siis: syö vähemmän, liiku enemmän.
- luomutuote
Oletko kiinnittänyt huomiota ruokailurytmiin? Jos syöt kahden tunnin välein, niin rasva ei pala. Yöllähän rasva palaa, kun ihminen ei syö pitkään aikaan. Sama pätee päivällä, jos syöt harvemmin, niin elimistö ehtii päästä tankkauksesta rasvanpolttoon. Nälän tunne kertoo siitä, että rasva palaa. Jos siis syöt jo ennen kuin ehtii tulla nälkä(niin kuin jotkut ohjeistaa), niin rasvanpoltto ei lähde käyntiin.
Mielestäni ei kannatä käyttää minkään näköisiä kapseleita. Niistä ei ole muuta kuin terveydelle haittaa.
Parasta tutustua vähähilihydraattiseen ruokavalioon.
Osta vaikka Heikkilän kirja "Ravinto ja Terveys".
Minä ja vaimoni olemme olleet kaksi vuotta ko. ruokavaliolla hyvällä menestyksellä.- böö66
OxyElite pro. Saa ainakin fitnesstukku.fi sivulta tilattua. Hintaa 44e ja purkki kestää jotain 4-5vk riippuen paljonko niitä syö. Vie nälkää pois todella tehokkaasti ja antaa virtaa urheiluun. Tuote lupaa polttaa erityisesti mahasta rasvaa. Siitä en osaa sanoa mitään kun mahasta ne mulla nyt muutenki ekana lähtee
- Tsirpsukkalainen
Joistain luontaistuotekaupoista saa sellasta ku C4...maksaa about 55e...
Oon käyttäny ite useaampankin otteeseen samoin kun ihan salihemmot sitä kuuluu käyttävän...ainaki mulla se vähensi rasvaprosenttia nopeammin kuin pelkkä ruokavalio treeni. Siis kun ton otin kaveriksi niin nopeutu rasvan palaminen,sitä mitattiin 2viikon välein. Eli treeniä ruokavalio ja toi ni huomaat ku kohta ei p**ka taho irrota vessanpöntöstä :D Sieltä se rasva poistuu :D - tohtorixy
No niitähän löytyy vaikka minkälaisia, itse uskon että hyödyt ovat yleensä melko vähäiset, mutta vaikutukset on eri ihmisillä erilaiset. Kannattaa ainakin kokeilla! Jos haluaa päästä halvalla ja hyvän valikoiman, niin iherb.com on paras paikka (josta saa koodilla SUV762 5 dollaria alennusta ensimmäisestä tilauksesta)! Löytyy CLA:n lisäksi esim l-carnitiinia, african mangoa, 7 keto DHEA:ta jota on monet kehunut.
- Viisitoistakiloapois
1. Annoskoot pieniksi. Puolta pienemmiksi, mutta kuitenkin niin, ettet nälkäisenä lähde pöydästä. Älä syö koskaan ähkyyn!
2. Vihreä tee. Mate-tee.
3. Porkkanaa välipalaksi
4. Liiku paljon, hyötyliikunta! Juokse. Kävele. Pyöräile. Ui. Salitreeni. Jumppa.
5. Älä syö illalla
6. Päivän pääateria on aamupala. Reilusti proteiinia.
7. Älä syö sokeria, valkoisia vehnäjauhoja, riisiä, pastaa, nuudeleita, kuskusia, perunaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398