Hei ja tervetuloa palstalle. Täällä on paljon dissaajia, mutta älä välitä niistä. Mielestäni olet kirjoittanut raikkaasti ja rehellisesti, pidä se.
Mutta kysymykseni on seuraava. Kirjoitit aikaisemmassa topicissa että eikö miehetkin tykkää siitä, että pitää nähdä vaivaa saadakseen naisen. Tarkoitit kai tätä vanhaa "totuutta" että mies jotenkin erityisesti pitäisi naisten "metsästämisestä".
Onko tämä todellakin niin yleinen uskomus naisten keskuudessa, ja mihin se mielestäsi perustuu? Kysyn koska minä itse en voi sietää ajatusta jostain keinotekoisesta pelistä, kissa ja hiiri -leikistä.
Onko tämä vain naisten keksimä "totuus", että leikkiminen olisi oikeutetumpaa, vai nko se miesten mielestä oikeasti niin kivaa piirittää naista?
Miehetkin saavat kommentoida.
NeitiPeppelle kysymys
20
175
Vastaukset
- Vöi vöii.
Taisi jo ehtiä poistua pysyvästi palstalta.
Ei täällä uudet naiset kovin kauaa pysy.- sillitrooli
Onko täällä joku uusi nainen?
- ATM=Paskakasa
sillitrooli kirjoitti:
Onko täällä joku uusi nainen?
Ei ole. Minä vaan trollasin nikillä.
- En jää kaipaamaan
No tervemenoa. En panis.
- Hillomunkki*
Ei pysy, koska ootte niin K******TÄ. Kaikki miehet!
- 12345678910
Voi olla että neidillä on myös perjantaina muutakin tekemistä kuin hillua palstalla. Väärä aika kysyä.
- Kuvottavaa.
Kuvottavaa
- 12345678910
Kuvottavaa. kirjoitti:
Kuvottavaa
No höh
- nvbnbvnbv
tällä palstalla on kyllä helppo trollailla naisena kun näiden ymmärtäjämiesten armeijan saa heti seuraamaan peräänsä.
- 12345688910
No ei ole minusta kiroittanut sellaista mikä paljastaisi troliksi, ja jos ei kirjoita selkeästi provosoivaa tekstiä, niin mitä järkeä on olla trolli?
- nvbnbvnbv
12345688910 kirjoitti:
No ei ole minusta kiroittanut sellaista mikä paljastaisi troliksi, ja jos ei kirjoita selkeästi provosoivaa tekstiä, niin mitä järkeä on olla trolli?
no mun mielestä trollaukseksi voi laskea myös sen että jos haluaa saada ihmiset reagoimaan jotenkin, niin kirjoittaa sitten sellaisen kirjoituksen että siihen reagoidaan. Ihan läpällä voi heittää jotain semi järkevää ja sitten kertoa millainen kunnollinen nainen on ja sitten naureskella kun idiootit ostaa ihan kypällä. Sitten toisena päivän voi esittää naista jolla on seksisuhteita ja joka on menossa panemaan ja taas katsella kun idiootit tanssii sun tuottaman tekstin ympärillä.
- Idiootit trollaa
nvbnbvnbv kirjoitti:
no mun mielestä trollaukseksi voi laskea myös sen että jos haluaa saada ihmiset reagoimaan jotenkin, niin kirjoittaa sitten sellaisen kirjoituksen että siihen reagoidaan. Ihan läpällä voi heittää jotain semi järkevää ja sitten kertoa millainen kunnollinen nainen on ja sitten naureskella kun idiootit ostaa ihan kypällä. Sitten toisena päivän voi esittää naista jolla on seksisuhteita ja joka on menossa panemaan ja taas katsella kun idiootit tanssii sun tuottaman tekstin ympärillä.
Huvinsa kullakin...höh
- Reipas Mies
Näin palstan "vanhana partana" odotin kyllä ritari-miehiltä korkeampaa assaria tälle pepe-what evööör-neidille. Mut hyvä, jatkakaa the band played on.
- Musta ritari
Se on liian ruma, ritarimiehillä ei ota eteen.
- epäritari
Musta ritari kirjoitti:
Se on liian ruma, ritarimiehillä ei ota eteen.
Minusta se on söpö.
ok
Heippahei, omituinen numeroyhdistelmä. Pelästyin jo että mitähän p*skaa tän otsikon alta löytyy.. :D Täälläpä on hupsua porukkaa. Ei mua kukaan täällä oikeen dissaa, mä viel venailen sitä. Ei edes yhtä huorittelu viestiä, pöh saamattomat, saatan vielä lähteä takasin viettämään oikeaa elämää! ;D
Luulen että leikkiminen on kummankin sukupuolen juttu. Tai naisten leikki, kun tsekkaillaan miestä, muttei tiedetä vielä mitään siitä, ollaan kiinnostuneita, muttei tarpeeksi kiinnostuneita sitoutumaan mihinkään. Sitä kokeilemista miten mies reagoi kun tulee lähelle ja menee kauemmaksi, siinä kehittyy sitä kemiaa, jännitettä ja oppii ymmärtää itsekin itseään paremmin. Se varmaan antaa aikaa haistaa toisen fermonit sun muut ja työstää meneekö ne omien kanssa yksiin. Riippuu toki mitä hakee.
Kokemuksesta, jos suostuu sitoutuu sen enemmän tutustumatta on pian nalkissa suhteessa jonkun randomin kanssa ja pitäis jo ottaa avaimia vastaan. Joo ei. Varmaan kaikki tietää ettei mies erityisesti nauti naisen "metsästyksestä", ennemminkin nainen nauttii siitä ettei mies luovuta heti. Se kertoo jotain. Riippuu taas mitä hakee ja mistä. Nainen on kieroutunut olento. ;) Oon ainakin jutellut miespuolisten tuttujen kanssa että ne nauttii kiusoittelusta ja sen viemisestä pitkälle, odotuksen ja epävarmuuden jälkeen tuntuu paljon paremmalta saada se mitä tahtoo, oli se sitten seksuaalista kanssakäymistä tai sensuelli suudelma tärkeältä ihmiseltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396