Näin lukioihastukseni salilla

Ihmeellinen elämä

Emme olleet nähneet noin 10 vuoteen ennen tätä.

Entinen ihastukseni oli vanhentunut kasvoiltaan, hän näytti väsyneeltä ja kalpealta, iho ei ollut parhaassa mahdollisessa kunnossa. Hänellä oli korvassa halvan ja muovisen näköinen koru, joka viesti huonoa ja alaluokkaista makua. Vielä lukiossa hänen ihonsa oli samettisen pehmeä, hän näytti aina iloiselta, pukeutui tyylikkäästi ja säteili elinvoimaa.

Kroppa hänellä kuitenkin oli edelleen timmissä kunnossa, ilmeisesti hän on jatkanut urheiluharrastustaan. Oli kuitenkin hauska nähdä, kuinka elämä meitä heittelee ja taso laskee tai nousee elämäntilanteen mukaan. Tuo tyttö oli lukiossa YTT tai vähintään YKTT, nyt enää KTN. Minä taas olin lukiossa AKTP, nyt YKTM.

Entisen ihastukseni mukana salilla "treenaili" löysän oloinen kaveri, joka ilmiselvästi oli entisen ihastukseni poikaystävä. Tällä jäbällä oli hieman ylimääräistä ihraa ja hän viesti pitkiä aikoja pelkästään istuen laitteissa lyhyiden sarjojensa välissä. Hauska kontrasti esimerkiksi entiseen ihastukseeni, joka kulki määrätietoisesti laitteelta toiselle ja piti maksimissaan puolen minuutin palautuksia sarjojen välissä.

Tämän poikaystävän hiukset oli leikattu typerästä aivan siiliksi sivuilta ja keskellä oli erittäin pitkää. Muutenkin hän oli hieman metroseksuaalin näköinen. Kaikesta näki, ettei hän toimi missään vaativassa ammatissa. Arvioisin kaverin tasoksi ulkonäon perusteella KTM, mutta hän voi tietysti olla myös YKTM, mikäli on suustaan supliikki.

Salitreenini aikana mietin kuinka hassua onkaan, että joskus 10 vuotta sitten unelmoin illat tuosta tytöstä, mutta nyt hän ei enää herättänyt mitään sen kummempia tuntemuksia. Kävin kuitenkin katsomassa hänen LinkedIn-profiilistaan, että hän on koulutukseltaan KTM, kuten olen minäkin.

10

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öö-öö

Eletty elämä jättää jälkensä... so what?!
      Mitä iloo siitä on jos säilyy rupsahtamatta hautaan, mutta ei oo saanut kokee elämässään mitään?

• Voi ressukkaa

Ja heillä kummallakin on ikioma seurustelukumppani ja sinä siellä seinustalla itku silmässä kateuksissasi arvostelit.

• Ihmeellinen elämä

No jos seurustelua itsessään - siis kenen hyvänsä kanssa - pitää jonkinlaisena saavutuksena, niin kaipa he ovat jotain saavuttaneet. Minä kuitenkin haluan elämältä enemmän.

• huhhahhei...
        Ihmeellinen elämä kirjoitti:

No jos seurustelua itsessään - siis kenen hyvänsä kanssa - pitää jonkinlaisena saavutuksena, niin kaipa he ovat jotain saavuttaneet. Minä kuitenkin haluan elämältä enemmän.

Mitä sinä tiedät heidän saavutuksistaan ja elämästään yhden salinäkemisen perusteella?! :O

• Ihmeellinen elämä
        huhhahhei... kirjoitti:

Mitä sinä tiedät heidän saavutuksistaan ja elämästään yhden salinäkemisen perusteella?! :O

Johan sanoin, ettei se jätkä voi ulkonäkönsä puolesta toimia missään vaativassa tehtävässä. Entisen ihastukseni urakehityksen taas voin lukea hänen LinkedIn-profiilistaan. En voi myöskään pitää entisen ihastukseni kumppanivalintaa onnistuneena.

• huhhahhei...
        Ihmeellinen elämä kirjoitti:

Johan sanoin, ettei se jätkä voi ulkonäkönsä puolesta toimia missään vaativassa tehtävässä. Entisen ihastukseni urakehityksen taas voin lukea hänen LinkedIn-profiilistaan. En voi myöskään pitää entisen ihastukseni kumppanivalintaa onnistuneena.

Ootpa pinnallinen ihminen.

• Ahhahhaaa

Roskaväki-mantrapellen illan provo. Nytkö olet KTM etkä enää "sosiologi".

• Naisasialooseri.

Minä näin kaupassa ala-aste aikaista ihastustani. Olen toki ollut hänen kanssaan samassa koulussa sen jälkeenkin ja lukiossa samalla luokalla.

Hän oli leikannut hiuksensa lyhyeksi ja käytti silmälaseja ja pukeutui tätimäisesti. Hänellä on myös ainakin yksi lapsi, oli nimittäin viime kesänä raskaana.

Hän on siis tätimäinen aikuinen nainen, mutta itse olen vasta pojankloppi joka hengailee teininaisten kanssa.

• Ihmeellinen elämä

On hauska huomata, kuinka jotkut entiset ihastukset ja koulukaverit ovat urautuneet jo nuorella iällä.

Minä olen valmistunut vasta pari vuotta sitten ja nyt minulla on käytettävissä huomattavasti enemmän rahaa kuin ennen. Niinpä mällään nyt oikein kunnolla ja elän oikeastaan toista murrosikääni. Sen ensimmäisen murrosikäni aikana olin AKTP ja jouduin vain haaveilemaan pillusta, mutta tämän toisen murrosikäni aikana olen siitäkin päässyt nauttimaan säännöllisesti ja runsain mitoin.

• suomihuora=15nussima

Naisen markkina-arvossa on korkea piikki 13-25v iässä jonka jälkeen se romahtaa kuin lehmän häntä. Viimeistään 40 vuotiaana nainen lakkaa olemasta nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe