on ihan nätti, mutta ärsyttää se jatkuva kävelevien maksamakkaroiden ihannointi ja hehkutus. Minun puolestani ne voisi laittaa lihamyllyyn, niin saisivat lapset nuggetteja. No, onneksi häipyvät böndelle pilaamasta katukuvaa.
KoppavaHoro
44
72
Vastaukset
- KoppavaHoro
Eikös me nyt asuta yhtä böndellä? Ja en mä nyt viime aikoina NIIN hirveästi ole kirjoittanut, että se vois kenenkään päivittäistä elämää häiritä. Kamoon!
- laardimies
Minulla on kaikista maailmankolkista jäänyt Tammisaari väliin ja yx nettifröökynä lupasi shiseeingit siellä tutustumassa Ekenäsin historiallaisiin paikkoihin.
Tarjoox Koppis kahveet, jos tulen kylään, näkis sen sun solttupojankin? - KoppavaHoro
laardimies kirjoitti:
Minulla on kaikista maailmankolkista jäänyt Tammisaari väliin ja yx nettifröökynä lupasi shiseeingit siellä tutustumassa Ekenäsin historiallaisiin paikkoihin.
Tarjoox Koppis kahveet, jos tulen kylään, näkis sen sun solttupojankin?Tottamaar, jos matkallasi Tammisaareen satut pysähtymään Billnäsin ruukkikylässä!
- KoppavaHoro
Eikä Mikko Sipola ole mikään maksamakkara.
- Näin on..
Juu koppis on ihan mukava ja joskus jos on tullut pari väärää sanaa sanottua, Niin täytynee pyytää anteeksi.
- KoppavaHoro
Jos haet vaikka viimeisen kuukauden ajalta mun kirjoittamat jutut, niin huomannet, ettei elämäni ole pelkkää maksamakkaroiden hehkutusta.
- Koirakansalainen
Niin, muistathan sinä tasaisin väliajoin hehkuttaa myös ikiomaa palkkasoturiasi. Olet vain armottoman tylsä nykyisin. Ennen pidin siitä, että ärsytit mielipiteilläsi, mutta nyt ärsyttää vain maksamakkarat.
- KoppavaHoro
Koirakansalainen kirjoitti:
Niin, muistathan sinä tasaisin väliajoin hehkuttaa myös ikiomaa palkkasoturiasi. Olet vain armottoman tylsä nykyisin. Ennen pidin siitä, että ärsytit mielipiteilläsi, mutta nyt ärsyttää vain maksamakkarat.
No sitähän minäkin. Tein mitä tein, kirjoitin tai olin kirjoittamatta, niin aina joku ärsyyntyy. No, sellaista se on. Tää palsta on tylsä, epäkiihottava ja täysin provosoimaton nykyään. En minäkään tyhjästä syty!
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
No sitähän minäkin. Tein mitä tein, kirjoitin tai olin kirjoittamatta, niin aina joku ärsyyntyy. No, sellaista se on. Tää palsta on tylsä, epäkiihottava ja täysin provosoimaton nykyään. En minäkään tyhjästä syty!
Eikö elämässäsi ole mitään muuta kuin solttu, kaksi tienvartta lannoittavaa pötköä ja asunto?
- KoppavaHoro
Eikö elämässäsi ole mitään muuta kuin solttu, kaksi tienvartta lannoittavaa pötköä ja asunto?
Yritätkö sä tosissasi väittää, että susta olisi mukavampi kuulla mun kakan koostumuksesta tai siitä, mitä löysin tiskikoneen suodattimesta?
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
Yritätkö sä tosissasi väittää, että susta olisi mukavampi kuulla mun kakan koostumuksesta tai siitä, mitä löysin tiskikoneen suodattimesta?
Oletko sitten ripuloinut viime aikoina?
- KoppavaHoro
Oletko sitten ripuloinut viime aikoina?
En ole, mutta Immu on. Jos laitat osoitteen, niin voin lähettää todisteen.
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
En ole, mutta Immu on. Jos laitat osoitteen, niin voin lähettää todisteen.
Oliko pakko taas mainita se maksamakkara?
- KoppavaHoro
Oliko pakko taas mainita se maksamakkara?
Oliko pakko lukea mun viesti? Siinä kun on se riski, että siinä on jotain negatiivista tai positiivista, kivaa tai ikävää.
- puskalisko
KoppavaHoro kirjoitti:
Oliko pakko lukea mun viesti? Siinä kun on se riski, että siinä on jotain negatiivista tai positiivista, kivaa tai ikävää.
oli tietysti, toi ihminen haluaa ärsyyntyä
- Koirakansalainen
puskalisko kirjoitti:
oli tietysti, toi ihminen haluaa ärsyyntyä
Niin haluan, mutta jostain oikeasti ärsyttävästä.
- ........
Jazuli tykkää koppiksesta ja koppiksen makkarakoirista.
- ......
No Jazuli nyt onkin vajakki ja tykkää kaikesta itseään fiksummasta.
- ...
...... kirjoitti:
No Jazuli nyt onkin vajakki ja tykkää kaikesta itseään fiksummasta.
Ilmankos mä en pidä susta. Et ole mua fiksumpi. ;-)
- ..........
... kirjoitti:
Ilmankos mä en pidä susta. Et ole mua fiksumpi. ;-)
Ai? Vähän toista olet aikaisemmin antanut ymmärtää.
- ...
.......... kirjoitti:
Ai? Vähän toista olet aikaisemmin antanut ymmärtää.
Johtuu todennäköisemmin siitä, että sä et ymmärrä mitään oikein. Minkä sinä vajavuudellesi voit. :-)
- puskalisko
sulla ei taida mennä yhtä hyvin kuin koppiksella?
- Koirakansalainen
Meneekö Koppiksella sitten hyvin? Miksi hän ei sitten kirjoita positiivisista asioista?
Mulla menee ihan ok. - puskalisko
Meneekö Koppiksella sitten hyvin? Miksi hän ei sitten kirjoita positiivisista asioista?
Mulla menee ihan ok.mikset itse kirjoita positiivisista asioista?
- Koirakansalainen
puskalisko kirjoitti:
mikset itse kirjoita positiivisista asioista?
Mistä tiedät vaikka kirjoittaisinkin?
- Näin on.
puskalisko kirjoitti:
mikset itse kirjoita positiivisista asioista?
Koppis on nätti ja mukava nainen, Niin ja fiksu.
- puskalisko
Mistä tiedät vaikka kirjoittaisinkin?
sua ärsyttää ja katukuvakin on pilalla, no jos se on positiivista niin anna palaa vaan
- Koirakansalainen
Näin on. kirjoitti:
Koppis on nätti ja mukava nainen, Niin ja fiksu.
On se ihan nätti ja mukavakin, mutta nykyisin aivan liian tylsä ja keskiluokkaistunut.
- Koirakansalainen
puskalisko kirjoitti:
sua ärsyttää ja katukuvakin on pilalla, no jos se on positiivista niin anna palaa vaan
Haluaisin vain ärsyyntyä jostain oikeasti ärsyttävästä asiasta, enkä mistään maksamakkaroiden hehkuttamisesta. Onko tämä liikaa vaadittu?
- KoppavaHoro
Mulla menee ihan ok.Nyt mä en tajua... Hehkutan, mutta en kirjoita positiivista asioista? :0
- KoppavaHoro
On se ihan nätti ja mukavakin, mutta nykyisin aivan liian tylsä ja keskiluokkaistunut.
Muhahhaa. Okei.
- KoppavaHoro
Haluaisin vain ärsyyntyä jostain oikeasti ärsyttävästä asiasta, enkä mistään maksamakkaroiden hehkuttamisesta. Onko tämä liikaa vaadittu?
On.
- puskalisko
KoppavaHoro kirjoitti:
Nyt mä en tajua... Hehkutan, mutta en kirjoita positiivista asioista? :0
mä tajuan ihan hyvin. Se yrittää niin sanotusti loukata sua. Tää oli kyllä eufemismi.
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
On.
Yrittäisit nyt edes. Mitä mieltä olet Pekka Haavistosta?
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
Nyt mä en tajua... Hehkutan, mutta en kirjoita positiivista asioista? :0
No jos kaksi maksamakkaraa ovat parasta, mitä elämässäsi on, niin ei voida sanoa että sinulla menisi hyvin.
- KoppavaHoro
puskalisko kirjoitti:
mä tajuan ihan hyvin. Se yrittää niin sanotusti loukata sua. Tää oli kyllä eufemismi.
Joo. No sen mäkin tajusin, mutta luuleekohan se onnistuneensa?
- puskalisko
KoppavaHoro kirjoitti:
Joo. No sen mäkin tajusin, mutta luuleekohan se onnistuneensa?
mä ajattelen niin päin, että jos joku väkisin haluaa ärsyyntyä ja kokea että ympärillä on vihollisia, niin miksi asettua väkisin toisen onnen tielle?
Mä ainakin pasifistina olen mielelläni vihollinen, jos se tuo mielihyvää. - KoppavaHoro
Yrittäisit nyt edes. Mitä mieltä olet Pekka Haavistosta?
Montaakin mieltä. Äänestin tokalla kiekalla.
- KoppavaHoro
puskalisko kirjoitti:
mä ajattelen niin päin, että jos joku väkisin haluaa ärsyyntyä ja kokea että ympärillä on vihollisia, niin miksi asettua väkisin toisen onnen tielle?
Mä ainakin pasifistina olen mielelläni vihollinen, jos se tuo mielihyvää.Juu, en mä yöuniani menetä, Mutta empaattisena ihmisenä asia vähän vaivaa. Toisaalta tunnen niin marttyyreja kuin masokistejakin, joten ymmärrän sitä sielunmaisemaa.
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
Montaakin mieltä. Äänestin tokalla kiekalla.
Ei toi nyt nouse ärsyttävyysasteikolla kovinkaan korkealle.
- KoppavaHoro
No jos kaksi maksamakkaraa ovat parasta, mitä elämässäsi on, niin ei voida sanoa että sinulla menisi hyvin.
Smaoin, jos sun lapset ovat parasta mitä sulla elämässä on, niin ei kyllä hyvin mene! :0
- KoppavaHoro
Ei toi nyt nouse ärsyttävyysasteikolla kovinkaan korkealle.
Niin, mä tiedän. :/
- Koirakansalainen
KoppavaHoro kirjoitti:
Smaoin, jos sun lapset ovat parasta mitä sulla elämässä on, niin ei kyllä hyvin mene! :0
?
Ei mulla ole lapsia.
mun kaveripiirissä kaikki matalajalkaiset koirat on kyl aina olleet
maastonakkeja
eikä mitään maksamakkaroita,
ne tutuimmat maastonakit on kyl corgeja :)
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764