Miehen naiskaverit?

asöldifjadsöi

Mitä pitäis ajatella miehestä, jolla on lukemattomia nuoria naisia kavereina, yhteisissä bileissä saunovat, kaulailevat, ja joiden kuvia varmaan miehen puhelin täynnä...? Ja kun vitsinä ehdotin että mun pitäis varmaan hankkia itselleni miespuolisia "kavereita", niin tää oikein yllyttää että hanki ihmeessä itselles kavereita, pitää kavereita olla. Öööö....jooo. Tais meiänki "parisuhde" vaihtua kanssa ihan vaan kaveruudeks nyt. Enkä kyllä enää ihmettele jos edellinen tyttöystävä petti tätä miestä exänsä kanssa...kun vastakkaista sukupuolta olevat "kaverit" vaan on niiiiin ihania ja välttämättömiä. Voiks joku oikeasti olla noin tyhmä.

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa pohtinut

Lankean nyt ehkä ruokkimaan trollia, mutta...

Aloittajan tapauksessa kuulostaa että nämä kaverit ovat niitä joiden kanssa naidaan kun ei olla parisuhteessa. Joillekin ihmisille fuckbuddy-järjestely sopii, ja toisille ei.

Olen kuitenkin itse sitä mieltä, että kaverien sukupuolen ei pitäisi olla rajoittava tekijä ystävyydessä. En ymmärrä väitettä, että miehet ja naiset eivät voisi olla ystäviä keskenään seksuaalisen jännitteen takia. Ymmärrän hyvin, että kun on plajon tekemisessä toisen ihmisen kanssa, niin silloin ihastuu ja alkaa tuntemaan vetoa tätä toista kohtaan.

Ajatus onkin, että parisuhteessa oleva ihminen voi ja hänen pitäisi käyttää silloin itsehillintäänsä. Se, että on mahdollisuus hypätä sänkyyn jonkun kanssa ei tarkoita, että niin pitäisi ja/tai saisi tehdä. Ellei tietysti ole avoimessa suhteessa, mutta se on taas aivan eri asia.

Omasta mielestäni ystävyyteen kuuluu toisen kunnioittaminen. Ja tapauksessa, jossa ystävyyden toinen tai molemmat osapuolet ovat parisuhteessa (eivät tietenkään keskenään) tämä kunnioitus ilmenee mm. pitämällä omat kädet erossa varatusta ystävästä - arvostamalla tämän ystävän parisuhdetta vaikka oman olisikin seksin vuoksi valmis hajottamaan.

Avainsana näissä ystävyyksissä, joissa seksuaalista vetoa esiintyy on "itsekuri" tai mahdollisesti "moraali" - joita kumpaakin nykyihmisiltä tuntuu puuttuvan.

• Yksiavioinen

Onnittelen! Käsittämättömän hyvin analysoitu, moniselkoinen kysymys,

Olen suorastaan katteellinen.

• ap

Ei oo trolli, vaan valitettavasti totta. Ja mun tunteilla ei paljon ole väliä, pääasia on nää naiskaverit, ne on tärkeitä. ja niitä on enemmän kuin miespuolisia kavereita. Ku voiski luottaa et pitäis näppinsä kurissa, mut nää naiskaverit ei taida itse taida olla kovin luotettavaa sorttia eivätkä pidä omia näppejään kurissa. Ja mies vaan hymyilee. Mitäpä tässä enää suruissaan roikkumaan, tulevaisuutta ei tässä tilanteesa enää ole :/ Että heippa vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe