Tämä on suora lainaus minun teoriastani persoonallisuuksien periytymisen kaavassa:
"Polon mukaan myös sotien traumat voivat osaltaan selittää lisääntynyttä narsismia. Monien nykyvanhempien omat vanhemmat traumatisoituivat sodan aikana. Tämän vuoksi he eivät kyenneet tarjoamaan lapsilleen oikeanlaista mallia ja huomiota. Nämä ongelmat ilmenevät nyt, kun nämä lapset ovat kasvaneet aikuisiksi ja saaneet omia lapsia."
Missään muussa lähteessä ei missään ole esitetty koskaan tällaista teoriaa, kuin minun netti kirjoituksissa jostainvuodelta 2006 lähtien. Tarkemmin ottaen olen puhunut "jälleenrakennusnarsismista", missä sotien traumat ovat heijastuneet yhteiskuntaan ja suomalaisen kapitalismiin.
Samaan järjestelmään liittyen persoonallisuuksien tietynlainen periytyminen, eli tietty persoonallisuus lapselle tulee tietynlaiselle vanhemalle.
Olen kehittänyt järjestelmän, minkä kautta pystyy diagnosoimaan esim. 1700-luvulla eläneitä sukulaisia. Tätäkään systeemiä ei ole missään muualla esitetty.
SUORAAN MINUA LAINATTU - HUHHUH!
7
81
Vastaukset
Lähde oli siis tämä anzzyn linkittämä uutinen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042015476527_uu.shtml
- hullu-anzzy
Hehheh dazunharhoja:)
Tunnen Sirpa Polonhänenmiehensä dos Olli Polon kautta
Eivät nuo alan ammattilaiset dazun koottuja yöllisiä teoksiasi lue
Ne ovat jo aamulla poistettu.
Olli Polo olijonkin aikaaTampereen keuhkotautisairaalassa unniapnetikkojatutkimassa pari vuotta sitten ja katosi tutkijaksi jonnekin ulkomaille.
Polon tuntien ,en usko,ettävaivaituisisi lukemaankaan sitä
neurolääketiedekunnan sinulta tilaamaa oppikirjaa,vaikka sellaisen tekisitkin:D
Erota jo todellisuus mielisairaudestasi pojannulikka.
Jos jatkat minunmustamaalaamistasi, julkaisen facebookisi
"naisten sankari" 12v pikkupoika
- Nasdaq
Kuinka itse suhtaudut minä-sanaan?
- peratsiini
Siinä sulla kuluu aika kivasti sit sukututkimuksen parissa. Luultavasti et ole sukusi ainoa hullu?
- laardimies
Peratsiinia dazu tavisi paljonkin.
mutkun on kuin HIHHULI ---luulee oireitansa korkean älyn merkiksi
jamunkkilatinallaan saa jonkun hölmön uskomaankin vielä - laardimies
laardimies kirjoitti:
Peratsiinia dazu tavisi paljonkin.
mutkun on kuin HIHHULI ---luulee oireitansa korkean älyn merkiksi
jamunkkilatinallaan saa jonkun hölmön uskomaankin vieläSirpaon 33v kasvatustieteenmaisteri vain, eikä silti plagioisi niin typeriä juttuja. kuin dazu yöharhoissaan kirjoittelee keniotraumoissaan jo kolmatta vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43673SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713302Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871360
- 151313