Persjalkainen kansa

Minea44

Taaskin äänesti Voice of Finlandin " voittajaksi" tyypin, joita tulee liukuhihnalta.
Saara Aalto oli ihan toisella tasolla !!!

24

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En äänestänyt

Tuskin se mielipide on jalkojen pituudesta kiinni. Saara on ikuinen kakkonen jos kansa äänestää, ylimielisyydellä ei saa kansan syviä rivejä äänestämään. Petetyksi tulleen roolin lavastus oli liian läpinäkyvä mainostemppu.

• tulisilla*

Saara Aalto ei koskettanut mua millään tasolla.
      Mikko sen sijaan sen sijaan hyvinkin syvältä.

• Mikko Herranen olis voinut voittaa Saaran jo aikaisemmin jos ei Saara olis saanut jo Michaelilta niin paljon ääniä siinä alussa. Tais olla Herranen äänestäjien suosikki.
        Saara on ollut koko kisan tähtivalmentajan ykkönen.

• Mikosta kuullaan!
        tulisilla kirjoitti:

Mikko Herranen olis voinut voittaa Saaran jo aikaisemmin jos ei Saara olis saanut jo Michaelilta niin paljon ääniä siinä alussa. Tais olla Herranen äänestäjien suosikki.
        Saara on ollut koko kisan tähtivalmentajan ykkönen.

Valmentajan pisteet menivät 30 mikolle ja 70 Saaralle. Mikko oli yleisön suosikki. Äänillä 40-60 olisi Mikko mennyt jatkoon ja korjannut koko potin tuoden kunnian myös valmentajalleen. Monroe muni itse mahdollisuutensa voittoon.

• Mikosta kuullaan! kirjoitti:

Valmentajan pisteet menivät 30 mikolle ja 70 Saaralle. Mikko oli yleisön suosikki. Äänillä 40-60 olisi Mikko mennyt jatkoon ja korjannut koko potin tuoden kunnian myös valmentajalleen. Monroe muni itse mahdollisuutensa voittoon.

Oli muitakin hyviä.
        Eveliina Tammenlaakso, toivottavasti kuullaan hänestä vielä.
        http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voice-finland/kaikki-videot?vt=video&vid=232825

Ja Sanna Säntin ja Jesse Kaikurannan duettoakin oottelen :)

• Hei kun keikuskelen

En ole sattuneesta syystä seurannut Voicea, mutta joitakin pätkiä nauhoituksista oon katsellut. Elikkä muutaman Saara Aallon esityksen oon nähnyt.
      Heti, kun ensi kertaa kuulin hänen suuvärkistä pulppuavan kappaleen, niin oitis kolahtavuusasteeni kipusi ylös-ylös.
      Vaikutti mielestäni ihan ammattilaiselta. Varmasti hänestä vielä tullaan kuulemaan ja paaaaljon. Kannattais jopa lähteä yrittämään jalakojaan ulkomaisten ovien väliin.
      Elikkä TODELLA hyvä laulajatar. Niin ja vieläpä tosi kaunis.

• Moikka Hei kun keikuskelija :))
        Varmasti hänestä kuullaan, sitä en minäkään epäile.
        Mutta mun ääntäni ei saanut, koska jostain syystä ei laulaut mun sydämeeni kertaakaan.
        Olikohan liikaa yritystä ja välillä liian "hienoa" yritystä.

Siellä oli tippuneissa tosi monta laulajaa joiden olisin suonut pääsevän voittoon.
        Itse seurasin koko kisan alusta loppuun ja kaikki oli hyviä etten sanois mahtavia. Saara oli vain yksi niistä mun mielestäni.

Joo ja täytyy myöntää että tällä kertaa jopa äänestin, ja vielä voittajaa.
        Muita näitä kilpailuja mitä on pilvin pimein nytkin menossa en ole edes seurannut.

• Hei kun keikuskelen
        tulisilla kirjoitti:

Moikka Hei kun keikuskelija :))
        Varmasti hänestä kuullaan, sitä en minäkään epäile.
        Mutta mun ääntäni ei saanut, koska jostain syystä ei laulaut mun sydämeeni kertaakaan.
        Olikohan liikaa yritystä ja välillä liian "hienoa" yritystä.

Siellä oli tippuneissa tosi monta laulajaa joiden olisin suonut pääsevän voittoon.
        Itse seurasin koko kisan alusta loppuun ja kaikki oli hyviä etten sanois mahtavia. Saara oli vain yksi niistä mun mielestäni.

Joo ja täytyy myöntää että tällä kertaa jopa äänestin, ja vielä voittajaa.
        Muita näitä kilpailuja mitä on pilvin pimein nytkin menossa en ole edes seurannut.

Moikka moikka:)

Varmasti nämä kaikki loppuun asti päässeet laulajat ovat hyviä. Se on sitten mielipidekysymys, että kuka kestäkin tykkää.

Oon vähän harkinnut, josko vihdoin ja viimein ostaisin itselleni television.
        Joitakin ohjelmia olis ihan kiva seurata. Varmasti olisin katsonut Voicen, jos se tv olis täälä nurkas kököttänyt.

Kerran viikossa oon tavannut hakea suoraan töistä päin mun keskimmäisen lapsenlapseni Taekwondo-harjoituksista ja viedä hänet kotiin. Aina kun olemme päässeet perille, niin telkkarista on alkanut Master Chef ja vähän aikaa oon sitä innolla yrittänyt katsoa. Se katsominen on vaan vähän väliä keskeytynyt, kun 4-vuotiaalla on Niiiiiin paljon juteltavaa mummun kanssa, että vain puolella korvalla ja puolella silmällä oon ohjelmaa pystynyt katsomaan. Sekä Master Chef, että Top Chef olis semmosia, joita tykkäisin katsoa. Niin ja luonto-ohjelmia.

Jos kotona olis oma telkkari, niin vois kunnolla keskittyä.
        Katotaan nyt syssymmällä, josko minäkin olisin tv:n omistaja:)

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Moikka moikka:)

Varmasti nämä kaikki loppuun asti päässeet laulajat ovat hyviä. Se on sitten mielipidekysymys, että kuka kestäkin tykkää.

Oon vähän harkinnut, josko vihdoin ja viimein ostaisin itselleni television.
        Joitakin ohjelmia olis ihan kiva seurata. Varmasti olisin katsonut Voicen, jos se tv olis täälä nurkas kököttänyt.

Kerran viikossa oon tavannut hakea suoraan töistä päin mun keskimmäisen lapsenlapseni Taekwondo-harjoituksista ja viedä hänet kotiin. Aina kun olemme päässeet perille, niin telkkarista on alkanut Master Chef ja vähän aikaa oon sitä innolla yrittänyt katsoa. Se katsominen on vaan vähän väliä keskeytynyt, kun 4-vuotiaalla on Niiiiiin paljon juteltavaa mummun kanssa, että vain puolella korvalla ja puolella silmällä oon ohjelmaa pystynyt katsomaan. Sekä Master Chef, että Top Chef olis semmosia, joita tykkäisin katsoa. Niin ja luonto-ohjelmia.

Jos kotona olis oma telkkari, niin vois kunnolla keskittyä.
        Katotaan nyt syssymmällä, josko minäkin olisin tv:n omistaja:)

Mihin sä telkkaria tarvit jos on nettiyhteys? Täällä on sulle kaikki jaksot. Lataaminen kestää tietty vähän kauemmin kuin digiboksille :)

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voice-finland/kaikki-videot

• fiasko!

Mutta kun nuo hyvät laulajat
      olivat ruotsinkielisiä.
      Sitten haluttiin tiputtaa naiset.
      Ja voittoon uusi Martti Saarinen.
      Se on sitä läskipäitten joukko-
      voimaa.

• ...

Nojoo.

Ekaksi pitää muistaa, toi oli eka WOF kilpailu. Ja sitten pitää ottaa huomioon, kaikki kilpailijat oli ammattitasoa, eri asia kuin jossain Idolsseissa.

Makuasiat on makuasioita. Taso oli korkea. Ja voittajaan en sitten ota kantaa.

Nojoo, aattelin alkaa kuunteleen viimeinin Nightwish- orkesterin viimeismmän läpyskän. Sanotaanko vaikka perinteisesti: Hevillä ei olla ennenkään hävitty. Saara Aalto ei ollut heviä, mikä lie, tankonlaulaja.

=DW=

• Nightwish on aina ollut minulle tärkeä - vaikkakin solistin vaihdos ei kyllä se paras juttu ollut!
        Saara Aalto pystyy laulamaan lähes mitä vaan - eli taipuu...

• Engelska

Siponen suomeksi ....?
      Eikös voice of Finland tarkoita sitä, että on vakuuttava myös äidinkielellään - sitä Saara on taatusti!

• Oi isänmaa.

On isänmaallista valita perusjuntti.
      Muulla ei ole niin kauheasti väliä.
      Suomi suomalaisille!

• utsija

Kolmatta kertaa hävisi ykkös sijan.
      Ehkä onkin vika jo laulajassa, eikä äänestäjissä.
      Miksi hänesta ei ole kuultu enempää Talentin jälkeen joka oli joskus vuonna yks ja kaks.
      Ihmettelen vaan.

• Oli 2009, jolloin joku biitboksaaja, josta ei sittemmin maailman staraa tullut voitti.
        Saaralla silloinkin oma sävellys ja ääni taivaisiin!

• Sami Saikkosen (tuomaroi) kommentit olivat silloin todella osuvat!

• Vika on koneistossa - oma-aloitteista ja ehdotonta tiensä kulkijaa ei suvaita, koska "riskit" ovat tämän persjalkaisen (hei - vitsi!) kansan kanssa niin suuret!

• Sorry - painovirhe ....vuosi oli 2007!

• utsija
        Minea44 kirjoitti:

Sorry - painovirhe ....vuosi oli 2007!

Joopa joo.
        Eli siitäkin on vuosia.... mitä hmmmm 5 vuotta. Jona aikana hän säteilee VAIN kilpailuissa tullen toiseksi.
        Noi hyvä ja mahtava laulaja, kyllä pitäis näiden vuosien aikana jo saavuttaa muutakin mainetta.
        Eikö vaan.

• utsija
        Minea44 kirjoitti:

Vika on koneistossa - oma-aloitteista ja ehdotonta tiensä kulkijaa ei suvaita, koska "riskit" ovat tämän persjalkaisen (hei - vitsi!) kansan kanssa niin suuret!

Missä koneistossa.
        Työllä sitä joutuu moni muukin paikkansa löytämään.
        Ja mun mieleni ei ole mikään koneisto mutten tykkää persoonasta.
        Kulkekoon ihan rauhassa sitä omaa tietänsä, niin minäkin omaani mutten syytä tuloksista muita.

• Tuosta liukuhihnalta tulemisesta voi kyllä olla toistakin mieltä. Minusta Mikon äänessä ja laulussa on jotain erityistä, vaikkei suosikkeihini kuulunutkaan.
      Saara on pirun hyvä laulaja, kisan paras laulaja. Mutta siitä pelkästään ei ole kysymys, jos ei sytytä, niin ei sytytä. Tuntui, että jotain laulusta puuttuu ollakseen meikäläisen makuun, olisko liian "steriiliä".

Ei äänestäjiä tarvitse haukkua, makuasioista ei kiistellä. Itse tykkäsin eniten Mikko Herrasesta, Jesse Kaikurannasta, Eveliina Tammenlaaksosta ja Kimmo Härmästä.
      Silti en olisi pahastunut, vaikka Saara olisi voittanut, itse asiassa olisin toivonut hänen voittavan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4811
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1555
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1440
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      69
      1363
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1299
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1276
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1190
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      1011
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      904
    Aihe