Yli 35 vuotiaista miehistä lähes kaikki on varattuja, poikkeukset vahvistavat säännön. Vapaissa on jotain vikaa, yleensä alkoholiongelma, työttömiä, mielenterveysongelmia, ei kaikki kunnossa. Tämän takia minäkin olen ukkomiesten kanssa ollut, olen tasokas nainen ja tahdon laatua, en luusereita.
Parhaat miehet ovat varattuja
18
698
Vastaukset
- ei outletille
Ei tuo nyt taida pitää paikkaansa. Mitä ylipäätään tarkoitetaan sillä parhaalla. Joka tapauksessa tuolla perusteella eikä millään muullakaan kannata varattuihin sekaantua. Tosi tuo lienee yleinen luulo. Eräskin varattu mies kysyi minulta, että miksi tapasin hänet ja arveli, että vapaissa ei sitten taida olla sopivia. (No tapasin tämän miehen vain keskustellakseni, ei tosiaankaan syvällisemmän tutustumisen merkeissä. Hän oli siitä tosi pettynyt, eikä ensiksi halunnut uskoa, ettei minulla ollut mitään aikeita enempään.)
Kaikenikäisissä on sopivia kumppaniehdokkaita. Pidetään se mielessä ja vältetään varattujen seuraa. Olisihan varatuista seuran etsintä vähän samaa kuin outlet..., halvalla menee sinkun seura. Itseään arvostava vapaa ihminen ei alennu varatun seuraan. - Maalle muuttanut
Hih, hih, Usko siä vaan unelmaan ukkomiehistä. Pettäviä paskan jauhajia, puutteessa eläviä luusereita. kuinka voi tasokas nainen olla sokea munan edessä?
Maalta löydät tasokkaita miehiä, kaupunki pellet on itsekkäitä pettäjiä, niin vapaat kuin varatutkin.- seksinautti
Näin on, pettävä ukkomies ei ole tasokas. Nämä pettäjämiehet ovat polvillaan sinkkunaisen edessä ;9 Sokeus on niin kaikenkattavaa, että ulkopuolista pyörryttää. Mutta kun pitää NAUTTIA. Elämä menee hukkaan, jollei siinä ole nautintoa, siis nimenomaan seksinautintoa.
- Näin se menee
seksinautti kirjoitti:
Näin on, pettävä ukkomies ei ole tasokas. Nämä pettäjämiehet ovat polvillaan sinkkunaisen edessä ;9 Sokeus on niin kaikenkattavaa, että ulkopuolista pyörryttää. Mutta kun pitää NAUTTIA. Elämä menee hukkaan, jollei siinä ole nautintoa, siis nimenomaan seksinautintoa.
Ei alfauroksen, oli tämä naimissa tai ei, tarvitse ikinä olla polvillaan naisten edessä. Naiset ovat heidän edessään polvillaan ottamassa suihin!
- Älä yritä
Mut eihän ne ukkomiehet ole laatutavaraa jotka vaimoaan pettävät?? Eli luusereitakin näemmä löytyy..
Mutta se on totta että varatut ovat usein parhaita johtuen varmaan just vaimojen olemassaolosta. Vaimot kun tuppaavat pitämään miehen ruodussa ja vahtimaan sitä dokaamista ja vaimot myös potkivat perssiille tarvittaessa jotta mies ei jää sohvalle makoilemaan. Kaiken takana on nainen..- Siveyden sipuli
Näin on, nainen se tekee miehestä miehen. Minua ainakin vituttaa nämä munan kipeät nais vonkaajat jotka metsästää näitä "täydellisiä ukkomiehiä". Huora naiset on perseestä ja heidän takiaan monet miehet ovat pettureita, kun on sitä helppoa pillua tarjolla.
- asiaan01
Siveyden sipuli kirjoitti:
Näin on, nainen se tekee miehestä miehen. Minua ainakin vituttaa nämä munan kipeät nais vonkaajat jotka metsästää näitä "täydellisiä ukkomiehiä". Huora naiset on perseestä ja heidän takiaan monet miehet ovat pettureita, kun on sitä helppoa pillua tarjolla.
Taas väärin. Varattu mies ei joudu suhteisiin vastoin tahtoaan. Varatut miehet ovat useimmiten se osapuoli, joka aktiivisesti etsii suhteen ulkopuolista seuraa. Ei pidä siirtää miehen vastuuta naisen harteille. Varattu mies käyttää monesti hyvin häikäilemättömiä keinoja saadakseen aikaan salasuhteen. Kärjistäen voisi sanoa, että varattu saattaa käyttää kaikkia sellaisia keinoja, jotka eivät ole laissa kiellettyjä. Hän ei esimerkiksi syyllisty raiskaukseen. Mutta hän saattaa valehdella estottomasti omasta elämäntilanteestaan. Sellainen varattu mies, joka lähtee etsimään salaseuraa, on moraaliltaan alhaisella tasolla, itsekäs, valmis hyväksikäyttämään naista, usein varmaan persoonallisuushäiriöinen.
Summa summarum: Nainen ei ole syypää siihen, että mies pettää. Syy on miehen lähes aina. - dgzdshj
asiaan01 kirjoitti:
Taas väärin. Varattu mies ei joudu suhteisiin vastoin tahtoaan. Varatut miehet ovat useimmiten se osapuoli, joka aktiivisesti etsii suhteen ulkopuolista seuraa. Ei pidä siirtää miehen vastuuta naisen harteille. Varattu mies käyttää monesti hyvin häikäilemättömiä keinoja saadakseen aikaan salasuhteen. Kärjistäen voisi sanoa, että varattu saattaa käyttää kaikkia sellaisia keinoja, jotka eivät ole laissa kiellettyjä. Hän ei esimerkiksi syyllisty raiskaukseen. Mutta hän saattaa valehdella estottomasti omasta elämäntilanteestaan. Sellainen varattu mies, joka lähtee etsimään salaseuraa, on moraaliltaan alhaisella tasolla, itsekäs, valmis hyväksikäyttämään naista, usein varmaan persoonallisuushäiriöinen.
Summa summarum: Nainen ei ole syypää siihen, että mies pettää. Syy on miehen lähes aina.Kyllä. Varmasti on miehen syy - oma halu. Rakastuvat ja ihastuvat leikeistään. Nainen on se, joka pitää jalat maassa, jollei ole ns. hurmanhenki, joska syliki suuspielissä kuplien vaahtoaa rakkaudesta. Kuka antaa miehille pakit? - Nainen.
- Eulaalia Kenkkunen
Samoin kaikki parhaat naiset ovat varattuja ja sinä et kuulu heihin. Tasokkuutesi on ihan oman tyhjän pääsi tuottama illuusio. Jos olisit todella tasokas, sinun ei tarvitsisi tyytyä varatun miehen jämiin.
- kysyn vaan?
Mä olen 36v ja olen vapaa. En ole hullu vaikka työttömyys välillä vaivaa. Olen ollut vuoden työttömänä ja sitä ennen olin 11 vuotta töissä putkeen. Mulla ei ole alkoholi ongelmaa. Olenko siis luuseri jos en ole nyt töissä käyvä?
- laatuasiaa
Joo, olet sinä luuseri, jos et tee asialle mitään, eli et hakeudu koulutukseen tai etsi aktiivisesti töitä. Sittenkin olet luuseri, jos haet pimeitä töitä, kusetat yhteiskuntaa tekemällä verotonta ja laitonta työtä. Summasummarum, laadukas ihminen ei valitse helpointa tietä.
- Ent. työtön
Vastaan, vaikka en alkuperäinen kirjoittaja olekaan: et ole luuseri. Tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, että meitä parhaitakin ;) voi joskus työttömyys/lomautukset kohdata. Toivoisin, että näitä luuseriksi huutelijoita joskus itseään kohtaisi tuonkaltainen "onnettomuus", niin sitten tietäisivät, mistä puhutaan, Tsemppiä! Kyllä sieltä vielä sekä työ että kulta jostain sinullekin löytyy.
- vertaus
Ent. työtön kirjoitti:
Vastaan, vaikka en alkuperäinen kirjoittaja olekaan: et ole luuseri. Tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, että meitä parhaitakin ;) voi joskus työttömyys/lomautukset kohdata. Toivoisin, että näitä luuseriksi huutelijoita joskus itseään kohtaisi tuonkaltainen "onnettomuus", niin sitten tietäisivät, mistä puhutaan, Tsemppiä! Kyllä sieltä vielä sekä työ että kulta jostain sinullekin löytyy.
Et ehkä ymmärtänyt yhteyttä ajatukseen työttömyys ja helppo varattu mies. Pimeä työ/ukkomies. En viitsi rautalangasta vääntää.
- kysyn vaan?
laatuasiaa kirjoitti:
Joo, olet sinä luuseri, jos et tee asialle mitään, eli et hakeudu koulutukseen tai etsi aktiivisesti töitä. Sittenkin olet luuseri, jos haet pimeitä töitä, kusetat yhteiskuntaa tekemällä verotonta ja laitonta työtä. Summasummarum, laadukas ihminen ei valitse helpointa tietä.
Juma.lauta mulla on jo kolme ammattia. Pitäiskö siis hakea neljäskin vielä? tässä maassa töitä ei saa vaikka ois sata ammattia opiskellut.
- 19+9
Ylemmän tason miehet ovat usein naimisissa ja koska ovat ylemmän tason miehiä heillä riittää kysyntää myös muiden naisten joukossa - niin se vaan menee.
- 123456789098765
Niin ja hyvät miehet, jotka siis useimmiten ovat jo varattuja, ovat hyviä vain jos eivät luiskahda petturuuden tielle. Siinä yhdyn aloittajan väitteeseen, että useimmat hyvät miehet ovat varattuja. Pettävät varatut ovat itsekkäitä ja raukkamaisia.
- vai niin
Parisuhteessa elävät miehet ovat terveempiä ja onnellisempi, ainakin jos uskomme tutkimuksia. Siinä aloittaja on periaatteessa oikeassa, että ukkomiehissä on varmaan tasapainoisempia kuin sinkuissa, joista osa on juuri niitä ongelmatapauksia.
Mutta on niissä sinkuissa sitten niitä eronneita ja jätettyjä, jotka vielä eilen olivat ukkomiehen statuksella. Miksi eivät kelpaa sinkkuina? Saavatko ukkomiehet joidenkin naisten silmissä lisäarvoa siitä, että ovat varattuja?
Pettäjään en itse koskisi valitettavasti tikullakaan. Jos miehellä on huono avioliitto, niin odotan ja vaadin mieheltä kyllä sen verran munaa(myös henkisen puolen), että osaa oman elämänsä sotkut setviä ilman minun apuani. Jos ei osaa itsekseen ja omin avuin huonosta lähteä, niin jääköön sinne. Sellaista ihmistä en tarvitse.
Ja yksi asia kummastuttaa, jos sinkkumiehet on luusereita, mitä me sinkkunaiset sitten olemme?
T. Eronnut, nykyinen sinkku. Luuseriko?- meitäkin on
Luuseri et taatusti ole vaan terveen itsetunnon omaava nainen. Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770