Luulin, koska E-Kontakiti on maksullinen palvelu että siellä olisi fiksumpaa porukkaa. Mutta ei.
Jos kerran profiili on kiinnostava, niin eikö ole muuta sanottavaa kuin pyytää kuva-albumin avainta. Tai flirttiin vastataan kuva-albumin avainpyynnöllä. No, annan avaimen ja pyydän toiselta avainta viestin kera, niin mitään ei kuulu.
Mihin on unohtunut käytöstavat, vai eikö ne koske n. 4kymppisiä eronneita, karanneita tai muuten hylättyjä naisia.
Sanottakoon vielä että en minä komistus ole, mutta harvassa ne on kaunottaret kuvallisissakin profiileissa.
Minkalaisia kokemuksia teillä muilla?
E-Kontaktista
3
107
Vastaukset
- eipätoimikkaanei
Ihan sama juttu, olen kylläkin nainen. Näitä kuva-albumin avaimen pyytäjiä
riittää ja se on eka kontakti, mikä otetaan. Ei yhtään viestiä, ei niin mitään,
mutta tuo s**kelin kuva pitää nähdä ensinmäisenä. Tälläisille en anna kuvaani.
Mitä tuo kertookaan toisesta, no se kertoo mulle kaiken. On siellä toki niitäkin
joiden kanssa viestitelty jonkin aikaa ja sitten vaihdetaan kuvia. Usein nämä
avaimen pyytäjät ovat itsekkin kuvattomia, eikä missään tapauksessa laita
sitä mulle. Eli pitäisi laittaa kuva, että toinen voi kasvottomana häipyä
saharaan hyvällä omalla tunnolla sen katsottuaan. Ei kiitos. - eitoiminäin
Ymmärrän "eitoimikkaanei" että tietysi me miehet harrastetaan samaa, eikä ollut tarkoituskaan naisia syyllistää kyseisestä toiminnasta.
Oma periaate kuitenkin on että jos saan kuvan, niin näytän omanikin, kiinnosti profiili tai ei.
Onneksi on myös toiminto jolla voi sulkea toisen pääsyn kuva-albumiin, ja niin olen tehnytkin. - eitoimikkaanei
Joo, tämä maksullinen palvelu, ei tarkoita, että on yhtään fiksunpia seuran
etsijöitä, kuin maksuttomillakaan. Myös sen olen pannut merkille, kun olen
mielenkiinnosta katsellut eri ikäryhmien profiileita, niin hakusessa em. 62v
mies 18-30 vuotiasta naista.
Yhdellä jos toisella on vinksahtanut näkemys tuossa ikäpuolessa. Olen jokseenkin
pettynyt koko e-kontaktin tarjokkaisiin, tosin itse tämä palvelu pelaa hyvin.
Tiedän, että molenmat osapuolet pelaa samaa peliä ja on niitä asiallisia joukossa,
mutta turhan usein on tämä kuvan pyyntö, ennenkuin ehtii kissaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005