Luulin, koska E-Kontakiti on maksullinen palvelu että siellä olisi fiksumpaa porukkaa. Mutta ei.
Jos kerran profiili on kiinnostava, niin eikö ole muuta sanottavaa kuin pyytää kuva-albumin avainta. Tai flirttiin vastataan kuva-albumin avainpyynnöllä. No, annan avaimen ja pyydän toiselta avainta viestin kera, niin mitään ei kuulu.
Mihin on unohtunut käytöstavat, vai eikö ne koske n. 4kymppisiä eronneita, karanneita tai muuten hylättyjä naisia.
Sanottakoon vielä että en minä komistus ole, mutta harvassa ne on kaunottaret kuvallisissakin profiileissa.
Minkalaisia kokemuksia teillä muilla?
E-Kontaktista
3
106
Vastaukset
- eipätoimikkaanei
Ihan sama juttu, olen kylläkin nainen. Näitä kuva-albumin avaimen pyytäjiä
riittää ja se on eka kontakti, mikä otetaan. Ei yhtään viestiä, ei niin mitään,
mutta tuo s**kelin kuva pitää nähdä ensinmäisenä. Tälläisille en anna kuvaani.
Mitä tuo kertookaan toisesta, no se kertoo mulle kaiken. On siellä toki niitäkin
joiden kanssa viestitelty jonkin aikaa ja sitten vaihdetaan kuvia. Usein nämä
avaimen pyytäjät ovat itsekkin kuvattomia, eikä missään tapauksessa laita
sitä mulle. Eli pitäisi laittaa kuva, että toinen voi kasvottomana häipyä
saharaan hyvällä omalla tunnolla sen katsottuaan. Ei kiitos. - eitoiminäin
Ymmärrän "eitoimikkaanei" että tietysi me miehet harrastetaan samaa, eikä ollut tarkoituskaan naisia syyllistää kyseisestä toiminnasta.
Oma periaate kuitenkin on että jos saan kuvan, niin näytän omanikin, kiinnosti profiili tai ei.
Onneksi on myös toiminto jolla voi sulkea toisen pääsyn kuva-albumiin, ja niin olen tehnytkin. - eitoimikkaanei
Joo, tämä maksullinen palvelu, ei tarkoita, että on yhtään fiksunpia seuran
etsijöitä, kuin maksuttomillakaan. Myös sen olen pannut merkille, kun olen
mielenkiinnosta katsellut eri ikäryhmien profiileita, niin hakusessa em. 62v
mies 18-30 vuotiasta naista.
Yhdellä jos toisella on vinksahtanut näkemys tuossa ikäpuolessa. Olen jokseenkin
pettynyt koko e-kontaktin tarjokkaisiin, tosin itse tämä palvelu pelaa hyvin.
Tiedän, että molenmat osapuolet pelaa samaa peliä ja on niitä asiallisia joukossa,
mutta turhan usein on tämä kuvan pyyntö, ennenkuin ehtii kissaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773