Ei jaksa enää

j.jonnes

Olen ihmetellyt suomalaisia naisia. En väitä,etteikö miehet ole samanlaisia,mutta omasta miehen näkökulmasta pidän naisia outoina.

En ole koskaan seurustellut,vaikka olen kolmekymppinen. Aloitin ensimmäiseksi kirjeenvaihdon 15 vuotta sitten. Olin toiveikas ja luulin saavani tyttöystävän tällein,mutta erehdyin. Aluksi sain vastauksia kohtalaisesti ilmoitukseeni ja vastasin vastaavasti naisen ilmoitukseen,mutta sitten sain kuulla outoja selityksiä miksei voi jatkaa edes kirjeeen vaihtoa. Tässä syitä:
-Olemme liian erilaisia (tämä olisi muuten ymmärrettävää,mutta kyseessä oli,että pidin eri jäätelöstä,naurettavaa,tuntui lisäksi että olen Gestapon kuulustelussa
-Tein ilmoituksen tai vastasin ilmoitukseen hetken mielijohteesta (miksi nainen miettii tätä vasta nyt?)
-Seurustelen tai olen tavannut miehen.enkä halua että hän suuttuu kun saa tietää (aika yleinen syy)

Nykyisin olen kokeillut nettideittailua. Siinä ei edes vastata tai viestittely loppuu kuin seinään. Enää ei tarvitse selitellä ja perustella miksi en kelpaa. Ja tuntuu muutenkin,että netissä olevat deittailijat etsivät vain ja ainoastaan tiettyä,kaikkia ehtoja täyttävää kumppania. Tuntuu kuin olisi unohdettu,ettei täydellistä kumppania ole. Meissä kaikissa on vikoja.

Nykyään naisilla seurusteluun esteenä on että minulla ei yksinkertaisesti ole kokemusta seurustelusta. Harmittaa...

Olen etsinyt naista yökerhosta ja baarista,mutta tunnelma on että kaikki esittää olevansa jotakin.Miehen näkökulmasta näyttää että naiset pyrkivät olevan tavoiteltavia pukeutumalla superseksikkäästi,mutta pyrkivät välttämään puhe tai katsekontaktia. En etsi pelkästään seksiä,vaan rakkautta ja hellyyttä.Naista loppuelämäksi ja romantiikkaa.

Tanssilavallakin nuoret naiset ovat epäkohtelijaita ja luulevat osaavansa tanssia.Tanssiin kutsusta kietäydytään ilman perusteluja vastoin sääntöjä.Tässä vaiheessa heräsi mielessäni,että suomalaiset naiset ovat ylpeitä,verrattuna ulkomaalaisiin naisiin. Ulkomaalaisten naisten kanssa uskaltaa puhua ja heistä jo näkee asenteen,että lähestyminen on helppoa ja rentoa. Ei siis ole mitään flirttailun tai iskemisen tunnetta,vaan pelkkää juttelua. Tuntuu todella hyvältä puhua ja naiselle. En ole enää pahemmin ottanut stressiä naisen löytymisestä,vaikka välillä tuntuu,että ikäni puolesta pitäisi löytyä. Sukulaisetkin vähän väliä kyselevät,että onko jo löytynyt mutta olen tyytynyt tämän hetkiseen tilanteeseen.

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

"Tanssiin kutsusta kietäydytään ilman perusteluja vastoin sääntöjä."

Anteeksi mutta mitä sääntöjä?

En itse ole ollut ollenkaan tietoinen että tanssiin kutsusta ei saa kieltäytyä ilman hyviä syitä ja että on olemassa oikein säännötkin...

• Usko tai älä

Siitä lähtien, kun Suomessa on tanssiminen ollut sallittua, on ollut olemassa kirjoittamaton sääntö, jonka mukaan nainen pääsääntöisesti ei saa koskaan kieltäytyä tanssimasta, kun joku pyytää. Hyväksyttävä syy kieltäytyä on ollut esimerkiksi hakijan tolkuton humalatila tai oma katkennut jalka, ei mikään tuota heiveröisempi syy.

Onneksi ajat ovat muuttuneet.

• 23456789

Elämä on :(

• -TSS-

Tuo on kuitenkin harhaluulo, että ulkomaalaiset naiset olisivat ns helpompia. Se, että heidän kanssaan juttu luistaa paremmin tarkoittaa vaan sitä, että heidän kanssaan juttu luistaa mutta eivät he silti sinusta seurustelukumppanina ole kiinnostuneita koska olet ulkomaalainen.

• mustispeppers

Voi kun joku edes hakis lavalla tanssimaan, mutta kun ei :( Vaiken osaa kunnolla tanssia, niin tahtoisin oppia, no missäs muualla sitä oppisi kuin lavalla. Harmi vain, ettei mua koskaan tulla hakemaan, joltakin kuulin, että vientiä on enemmän, jos on hame päällä, ei oo auttanut mun tapauksessa.

• 10+10

Ei hänellä ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe