http://www.nemesis.fi/acatalog/info_EBB84.html
kannattaisko toi ostaa ekaks sähköaseeks??
Marui p90
11
105
Vastaukset
- softaajaaa
Osta ennemmin tää http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200901.html
- pontso123
Miks??
- softaajaaa
Emt ite ainaki ostaisin mut sun päätös
Ekaks aseeks kannattaa ostaa joku 100-190E ase ettei mene liikaa hukkaan... Jos ei tykkääkkään lajista
- pontso123
Mä oon jo harrastanu jo 1v kaasu pislalla ja ja tiiän että tykkään softauksesta
- softaajaaa
No eihän se sitte olis sun eka ase! VlTUN ÄLYKÄÄPIÖ!!
- softaaja_pro
softaajaaa kirjoitti:
No eihän se sitte olis sun eka ase! VlTUN ÄLYKÄÄPIÖ!!
tossa sanotaan "eka sähköase" että opetelkaa lukemaan ennen kuin tulette haukkumaan muita
- pontso123
NII VITTU SE ON MUN EKA SÄHKÖASE!!!!!!!
- qzr
pontso jos noista pitää valita mitä toi juippi tarjos ni tietenkin Maruin ase, marui on kuitenkin airsoft alalla kauimmiten ollut ja kokemusta ja laatua sen mukaan.
ja viriosat sopii paremmin siihen kun mihinkään muuhun.. - kannattaaa
kannattaa ostaa jostain käytetty p90. kaveri ostaa 80e:lla semmosen äänenvaimentimella ja ampuu samalla lailla ku uudetkin ku se testas sitä. Tai sitte ostakaa 15e glock 17 hop up (tuntematon valmistaja joku u:lla alkava) ampuu jousen kiristyksen jälkeen melkein kuin maruin jousitoimiset pistoolit hop upilla.
- airsoftaaja1987
Totta, tuossa on sitä jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382