Hän on sen ansainnut, paljon onnea.
Mentulalle kultaa!
11
201
Vastaukset
- loistopeli
Hyvä juttu, nyt vaan ammattilaiskorttia hakemaan.
- voimamiäs
ei tainnut tulla .
10:s sija :-O - kullipippeli
15 sija hah hah haa
- Faija skitsoo taas
Montako vuotta on, että pääsis masters-kisoihin, siellä vois pärjätä , jos jaksaa pitää lihasmassaa yllä?
- keidaslol
ajatteliko noi että 15. sija on liian nolo ja yritti valehdella että joo kymmenenneksi sijoittu juu
voi luoja mikä farssi tämä ammattilais ura- histroioitsija
farssihan se oli Hitlerin 1000 vuotinen valtakuntakin, mutta niin vaan loppuun vietiin vaikka USAlaiset nauro partaansa.
- Simo Salmu
No mitenkä Kokkonen, ole edes koskaan kilpaillut?
- Mentulahan oli
vasta viidestoista eli lähes viimeinen koko sakista. Mitä ne valehtelivat tuolla, että olisi muka ollut kymmenes?
- Petterilukeematikkaa
No onko tuolla suurtakaan merkitystä? Minulle Mentula on aina number uno.
- No eihän Mentula
Petterilukeematikkaa kirjoitti:
No onko tuolla suurtakaan merkitystä? Minulle Mentula on aina number uno.
nyt Uuno ole ei ei.
- lou ferrigno
Rentoutta pitäisi saada, ettei ole niin umpiluu pässinpää. Kovaa treeniä vaan ja vielä paremmat hormoonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944