Miehet, älkää vaipuko synkkyyteen siitä syystä että joudutte nuoruutenne ja vielä osan varhaista keski-ikääkin viettämään ilman naista, koska kun tulette vanhemmiksi noin 45 - vuotiaiksi, niin teille on tarjolla kyllä naisia ja vieläpä sellaisia naisia joilla on takanaan runsaasti parisuhde- ja seksikokemusta, eikä siinä viellä kaikki - osalla tai sanotaanko että lähes kaikilla heistä on myöskin lapsia, joillakin useille erimiehille ja saattaapi olla myös erivärisiäkin ...
Nyt kun te olette vielä nuoria, niin nämä naisetkin ovat nuoria ja he kuuluvat panoverkostoihin - siis heillä on kysyntää ja he luulevat olevansa paljon ylempänä kun ovatkaan, mutta voitte olla varmoja että sieltä nussijamiesten panoverkostoista tullaan alas ja lujaa ja sitten tavallinen mieskin kelpaa, mutta vasta kun ikää on naisella 40 ja lapsia siunaantunut, sit tarvitaan tukea ja turvaa, elättäjää ....
Saatte naisia , VARMASTI!
24
278
Vastaukset
- manpoweria
No enpä olisi tuosta asiasta niinkään varma. Täällä maaseudulla kuulemma on niin vääristynyt jakauma miesten ja naisten määrissä että miehiä on tulevaisuudessa enemmistö kaikissa ikäluokissa ....
- just dettttttttttttt
Näin se juuri menee. Itse asiassa tämän alkaa huomata jo siinä jotain kolmikymppisenä, eikä niillä naisilla sitten enää siinä vaiheessa ole sellaista merkitystä kuin mitä nuorempana, eikä ikinä sitten enää tulekkaan. Juuri se että ovat sen kauneimman nuoruutensa olleet muiden miesten nussittavina ja hyväksi käytettävinä on se asia joka tympii nii paljon, että ei ikinä sellaisten kanssa lähtisi enää ainakaan mihinkään pysyvämpään suhteeseen.
- noniin.
Eli keski-ikäisiä at-miehiä ei sitten ole olemassakaan.
"sitten tavallinen mieskin kelpaa, mutta vasta kun ikää on naisella 40 ja lapsia siunaantunut, sit tarvitaan tukea ja turvaa, elättäjää .... "
Mulle ei ainakaan, siinä vaiheessa tuollainen epätoivoinen nainen enää kelpaa eli se on nyt mut otettava myöhemmin tuollaisella 45:lla on jo sen verran karismaa, että pääsee painamaan, niitä parikymppisiä, joihin ei tällä hetkellä ole toivoakaan.- Torrential
Ja taas tämä tällä palstalla joka päivä ilmestyvä harhaluulo, jota viljellään, että kun naiset tulevat siihen ikään, että "juoksut on juostu" niin sitten heillekin kelpaisi jokin 40v neitsytmies. Ei varmana kelpaa. Vaikka olisi samanikäisistä ihmisistä kyse mutta jos toisella on ollut takana runsaasti suhteita, kenties avioliittokin, kenties lapsiakin tullut kun taas toinen on täysin kokematon suhteista vastakkaisen sukupuolen kanssa, oli sitten kyse seksistä tai parisuhteesta niin sellainen asetelma ei vaan toimi eikä olisi millään tavalla kahden tasavertaisen ihmisen välinen suhde.
- ikisinkku_
Salli mun nauraa, toi tasavertaisuus oli hauska.
Ikäänkuin seurustelematon olisi jotenkin tämän toisen alapuolella,ha ha. Jätkähan on ihan kukkuu. - Selkeästi!
ikisinkku_ kirjoitti:
Salli mun nauraa, toi tasavertaisuus oli hauska.
Ikäänkuin seurustelematon olisi jotenkin tämän toisen alapuolella,ha ha. Jätkähan on ihan kukkuu.juuri niin, sinäpä sen sanoit - ikäänkuin seurustelematon olisi jonkun saatanan jakarin alapuolella ja vitut sanon minä!
Seurustelematon ei ole jakarin alapuolella! - Vaadin parempaa
Olet aivan oikeassa. Minulle 40v panemattomalle miehelle kuuluu omaa tasoani oleva 16-vuotias koskematon neitsytnainen eikä suinkaan mikään jakelemalla ja penikoimalla alapäätään revittänyt ruma melkein itseni ikäinen mummo.
- dfvghbnjmklojihgv
Vaadin parempaa kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Minulle 40v panemattomalle miehelle kuuluu omaa tasoani oleva 16-vuotias koskematon neitsytnainen eikä suinkaan mikään jakelemalla ja penikoimalla alapäätään revittänyt ruma melkein itseni ikäinen mummo.
Huolit varmaan myös 20 - vuotiaan neitseen?
- Logic, dear Watson
Ei vaan sinulle kuuluu 40v panematon nainen joka on ihan yhtä lukossa seksuaalisuutensa kanssa kuin sinä. 16v neitsyttytölle kuuluu 16v neitsytpoika.
- ikisinkku_
Selkeästi! kirjoitti:
juuri niin, sinäpä sen sanoit - ikäänkuin seurustelematon olisi jonkun saatanan jakarin alapuolella ja vitut sanon minä!
Seurustelematon ei ole jakarin alapuolella!Joo,mutta minä en ole täällä provoamassa,vaan haluaisin niin mielellään nähdä, että tälläkin palstalla olisi edes jotain järjen hiventäkään olemassa. Se on ihan ok. jos jollain on ollu paljon suhteita ja se on myös ihan ok jos joku on viihtynyt paljon yksikseen, se on elämän moninaisuutta. Ihmiset ovat kaikki erilaisia, eikä ketään auta ruveta alentamaan omien valintojensa takia.
Esimekiksi toi nimimerkki torrential ei selvästikkään edes ymmärrä mistä seurustelussa on kysymys. Se ei ole kilpailua suhteiden tai kokemuksien määrällä,vaan siitä,että kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja haluaa elää yhdessä. Kykeneekö kukaan teistä ymmärtämään tätä asiaa. Oon ollu niin kauan yksin, että on tässä nyt jo jotain sentään elämästä oppinut. Elämän syviä tunteita ja ajatuksia ja sitä mikä on oikeasti elämässä merkityksellistä. - Torrential
ikisinkku_ kirjoitti:
Joo,mutta minä en ole täällä provoamassa,vaan haluaisin niin mielellään nähdä, että tälläkin palstalla olisi edes jotain järjen hiventäkään olemassa. Se on ihan ok. jos jollain on ollu paljon suhteita ja se on myös ihan ok jos joku on viihtynyt paljon yksikseen, se on elämän moninaisuutta. Ihmiset ovat kaikki erilaisia, eikä ketään auta ruveta alentamaan omien valintojensa takia.
Esimekiksi toi nimimerkki torrential ei selvästikkään edes ymmärrä mistä seurustelussa on kysymys. Se ei ole kilpailua suhteiden tai kokemuksien määrällä,vaan siitä,että kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja haluaa elää yhdessä. Kykeneekö kukaan teistä ymmärtämään tätä asiaa. Oon ollu niin kauan yksin, että on tässä nyt jo jotain sentään elämästä oppinut. Elämän syviä tunteita ja ajatuksia ja sitä mikä on oikeasti elämässä merkityksellistä.Sinä itse tässä et todellakaan elä todellisesa elämässä vaan jossain omassa haavemaailmassasi jos kuvittelet, että 40v neitsytmies kelpaisi ikäiselleen naiselle jolla elämänkokemukset ovat ihan toista luokkaa. Noin se vaan todellisessa elämässä menee.
- Siis
Jos 40-vuotiaaksi asti on ehtinyt panematta kertaakaan ja pää on silti kasassa niin tuo jo itsessään on sellainen saavutus, että sitä ei kannata pilata jatkossakaan.
- ikisinkku_
Torrential kirjoitti:
Sinä itse tässä et todellakaan elä todellisesa elämässä vaan jossain omassa haavemaailmassasi jos kuvittelet, että 40v neitsytmies kelpaisi ikäiselleen naiselle jolla elämänkokemukset ovat ihan toista luokkaa. Noin se vaan todellisessa elämässä menee.
Ei se vaan mene niin,ellei sitten tämä mies satu kulkemaan neitsyt kyltti otsassaan ja näin ehkä todellista tutustumista ei pääse syntymään. Yleensä ihmiset tutustuu toisiinsa ihan muiden kysymysten ääreltä ja näin tunteet pääsevät syttymään. Kyllä niitä elämän kokemuksia on ihan yhtälailla seurustelemattomillakin ihmisillä.
- Naisasialooseri.
Selkeästi! kirjoitti:
juuri niin, sinäpä sen sanoit - ikäänkuin seurustelematon olisi jonkun saatanan jakarin alapuolella ja vitut sanon minä!
Seurustelematon ei ole jakarin alapuolella!Seurustelematon ja seksikokematon mies on jakarinaisen kanssa samalla tasolla.
Heidän yläpuollellaan ovat kokeneet miehet ja pilluansa jakamattomat naiset. - Paremman puutteessa
dfvghbnjmklojihgv kirjoitti:
Huolit varmaan myös 20 - vuotiaan neitseen?
Meneehän tuo, kunhan ulkonäköpuoli on reilassa.
- Pannaan pannen
Siis kirjoitti:
Jos 40-vuotiaaksi asti on ehtinyt panematta kertaakaan ja pää on silti kasassa niin tuo jo itsessään on sellainen saavutus, että sitä ei kannata pilata jatkossakaan.
Pää ei todellakaan ole kasassa, joten voin hyvin panna pilalle.
- 40v neitsytmies
Torrential kirjoitti:
Sinä itse tässä et todellakaan elä todellisesa elämässä vaan jossain omassa haavemaailmassasi jos kuvittelet, että 40v neitsytmies kelpaisi ikäiselleen naiselle jolla elämänkokemukset ovat ihan toista luokkaa. Noin se vaan todellisessa elämässä menee.
yhyyy
- tewgewvwtegtew
Olet oikeassa, mutta se juttu menee toisinkin päin. Vähän niinkuin tuossa provosoivassa aloitusviestissä ilmaistiin. Eli sen neitsytmiehenkään näkökulmasta ei juoksunsa juossut ikätoveri nainen ole kiinnostava kumppaniksi. Eikä sitä naista tietenkään kiinnosta kyseisen kaltainen mies.
Tälle miehelle alkaa olla ihan sama. Mihinkään neitsytkumppaniin ei ole mahdollisuuksia. Nautitaan sitten oikein kunnolla, kaikki temput osaavan kanssa. Lähdetään thaikkuihin ja koetaan kaikki mahdollinen. Tottakai naiset koti Suomessa halveksuisi, jos saisivat tietää. So what - halveksuivat ne jo 20-v.
Näin se raadollinen juttu menee..... - Torrential
ikisinkku_ kirjoitti:
Joo,mutta minä en ole täällä provoamassa,vaan haluaisin niin mielellään nähdä, että tälläkin palstalla olisi edes jotain järjen hiventäkään olemassa. Se on ihan ok. jos jollain on ollu paljon suhteita ja se on myös ihan ok jos joku on viihtynyt paljon yksikseen, se on elämän moninaisuutta. Ihmiset ovat kaikki erilaisia, eikä ketään auta ruveta alentamaan omien valintojensa takia.
Esimekiksi toi nimimerkki torrential ei selvästikkään edes ymmärrä mistä seurustelussa on kysymys. Se ei ole kilpailua suhteiden tai kokemuksien määrällä,vaan siitä,että kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja haluaa elää yhdessä. Kykeneekö kukaan teistä ymmärtämään tätä asiaa. Oon ollu niin kauan yksin, että on tässä nyt jo jotain sentään elämästä oppinut. Elämän syviä tunteita ja ajatuksia ja sitä mikä on oikeasti elämässä merkityksellistä.Tällä palstalla aina tolkutetaan, että kyllä ATM:tkin naisia saisivat jos vain laskisivat rimaansa ja huolisivat esim oman ikäisiänsä tai jopa vanhempia naisia tai huolisivat esim yh-naisia. Tuohan sisältää sellaisen huvittavan olettamuksen, että ATM:n naisensaannille on ollut esteenä se, että ATM on vaan niin ronkeli ja sille ei kelpaa yh tai oman ikäinen.
Taitaa vaan todellisuus olla vähän toista maata. Kuinkahan monelle yh-naiselle tai hieman vanhemmalle naiselle kelpaisi aikuinen seksuaalisesti kokematon mies? Ei taida olla jonoa. ATM:t elävät omassa haavemaailmassaan.
- sinkku 86
No eipä tuohon edellämainittuun ikään meikäläisellä kovin kauan mene.
- big daddy
Kaikki käy ;)
- Kovastipa kiinnostaa
.. joku raja sentään. Ei kiinnosta jotain yksinhuoltajaa kakaroineen alkaa elättää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4136029- 835371
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 553761
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1753459Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633207- 432279
- 492215