tuntuu ihmisestä olla niin ruma että täytyy erakoitua tai eristäytyä muuten sosiaalisista tilanteista?
Miltä
7
54
Vastaukset
- Minä
Itseasiassa voin hyvin, vaikka te muut ehkä luulette toisin. En koe tukahduttavani mitään, sillä näin on hyvä.... en ole yksinäinen. Tietysti joku toinen voi kokea ihan toisin.
- tukahdettua elämää
Hyvä että sinulla menee hyvin mutta itse koen että täytyy jäädä sivummalle ja vetäytyä tietyistä sosiaalisista tilanteista pois oman rumuuteni takia. Elämää jää elämättä sen vuoksi. Paljastaa rumuutensa? Ei kaikki uskalla.
- rumaN
Olen ruma, ja häpeän sitä, mutta halu ja tarve liikkua ja elää on sen verran vahva, että en pysty jäämään sisälle/eristäytymään. Meen tällä naamalla mikä mulla nyt on, ei kai siihen kukaan kuole vaikka säikähtäiskin... ;)
- tukahdettua elämää
Hyvä että ajattelet noin naisena. Itse taas eristäydyn sisälle eikä tässä ole mitään huumoria.
- Mies1985
Semmoistahan se miehen elämä on, että on niin ruma ettei tule katsoa naisia silmiin koska naiset pelkäävät.
- vanha nainen
Nainen on ruma. Siksi pelkää miehiä.
- :)))
Varmaan melko samalta kuin olla tavallisen näköinen, ujo ja statukseton mies, joka ei halua selitellä tuntemattomille ihmisille, miksi on työtön, kaveriton, autokortiton... Ruma oikeastaan pääsee helpommalla, kun pitää vain huolen siitä, että on käynyt suihkussa ja ei haise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844