tuntuu ihmisestä olla niin ruma että täytyy erakoitua tai eristäytyä muuten sosiaalisista tilanteista?
Miltä
7
53
Vastaukset
- Minä
Itseasiassa voin hyvin, vaikka te muut ehkä luulette toisin. En koe tukahduttavani mitään, sillä näin on hyvä.... en ole yksinäinen. Tietysti joku toinen voi kokea ihan toisin.
- tukahdettua elämää
Hyvä että sinulla menee hyvin mutta itse koen että täytyy jäädä sivummalle ja vetäytyä tietyistä sosiaalisista tilanteista pois oman rumuuteni takia. Elämää jää elämättä sen vuoksi. Paljastaa rumuutensa? Ei kaikki uskalla.
- rumaN
Olen ruma, ja häpeän sitä, mutta halu ja tarve liikkua ja elää on sen verran vahva, että en pysty jäämään sisälle/eristäytymään. Meen tällä naamalla mikä mulla nyt on, ei kai siihen kukaan kuole vaikka säikähtäiskin... ;)
- tukahdettua elämää
Hyvä että ajattelet noin naisena. Itse taas eristäydyn sisälle eikä tässä ole mitään huumoria.
- Mies1985
Semmoistahan se miehen elämä on, että on niin ruma ettei tule katsoa naisia silmiin koska naiset pelkäävät.
- vanha nainen
Nainen on ruma. Siksi pelkää miehiä.
- :)))
Varmaan melko samalta kuin olla tavallisen näköinen, ujo ja statukseton mies, joka ei halua selitellä tuntemattomille ihmisille, miksi on työtön, kaveriton, autokortiton... Ruma oikeastaan pääsee helpommalla, kun pitää vain huolen siitä, että on käynyt suihkussa ja ei haise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928