Kun ei haluta,niin ei haluta..

Haluton

Seksi elämä ei maistu ,niin ei maistu.Olemme 40-pariskunta ja minua (naista) ei sitten haluta millään,vaikka mies tekisi mitä.Eilenkin hän tuli torjutuksi ja nyt olemme lähes mykkäkoulussa sen takia.Taas oikeen pelottaa illalla nukkumaan meno,,,Mikä avuksi???

31

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Siitä pääset kun nait riittävän usein ja kun parisuhteessa ollaa niin ei siihen seksiin halua tarvita vaan sennetta puolisoa kohtaan että seksiä on riittävästi ja se on tyydyttävää. Kohta olet ex tai sitten miehesi käy muualla. Itse miehnä en ole vielä koskaan kieltäytynyt seksistä jos naiseni sitä ehdottaa ja voit tyydyttää miehesi muutenkin kuin vain naimalla. Seksin takiahan sitä aprisuhteessa ollan jos joku väittää muuta niin puhuu potaskaa.

• Happy without sex

No, hohhoh, eipä ihme, että niin moni parisuhde kariutuu, jos nyt vaan seksin takia yhdessä ollaan!
      Oon mies, jolla on sellainen kausi meneillään, ettei seksi kiinnosta yhtään. Silti parisuhteestani en halua missään tapauksessa pois. Yhdessä olo on todella antoisaa ilman seksiäkin.

• 17 + 9

Tilanteesi on normaali, minkä tajuaminen ei tietenkään paljon auta. Ehkä selvintä, jos sanoisit asian suoraan miehellesi, jotta hänen ei tarvitsisi turhautua, suuttua ja katkeroitua. Toiset naiset kykenevät "antamaan", toiset eivät. Toisille miehille velvollisuusseksi kelpaa, toisille ei. Jos olette onnekkaita, olette sitä edellistä sorttia.

Tämä asia ei ole sinun käsissäsi. Mies tekee asiasta omat johtopäätöksensä. Asia ei valitettavasti parane ajan kanssa.

• Haluton

Olette kaikki niin hirrrrrrveen oikeassa..Kiitos vastauksistanne.Olen sanonut miehelleni,että olen tainnut tulla "siihen ikään.".Tavallaan hän ymmärtää sen,mutta toisaalta ei.Hänellä,kun ei ole oman erektionsa kanssa mitään ongelmaa,niin minua ihan ahdistaa kuunella hänen iltatoimiaan wc:ssä,kun pesee vehkeitään ja ajattelen,että voi kauheaa,,taasko pitäisi,kun justiinsa kuukausi sitten..Totta myös tuo,että voisin tyydyttää mieheni muuten,kun naimalla,mutta ällöttää spermat jopa mahallani..Kyllä mä varmaan kohta ex olen..

• Bullish.

Kyllä se asia taitaa olla niin että kun nainen paarissuhteessa menettää halunsa miestään kohtaan niin se on mennyttä parisuhdetta. Yleensä vasta uusi mies saa naisen halut syttymään uudelleen.

Olen mies ja karvaasti tämän kokenut. Yritin vuosia saada rakastamaani naista haluamaan minua mutta lopulta oli pakko lyödä hanskat tiskiin ja erota. Itsetuntoni oli maan raossa kun kuvittelin vian olevan minussa ja luulien että olen epäonnistunut mies eikä kukaan nainen enää koskaan syttyisi minusta.

Aika kului ja nyt olen onnellinen poikamies ja tapailen paria ihanaa ja halukasta sinkkunaista aina silloin tällöin. Toisinaan saan naisilta ihanaa flirttiä ja jopa iskuyrityksiä ja välillä eksynkin vieraisiin sänkyihin. Kyllä se on niin että jokainen ihminen ansaitsee tulla halutuksi ja arvostetuksi. Jos sitä ei saa parisuhteesta niin valitettavasti se täytyy hakea muualta. Nauttikaa ihmeiset elämästänne ja OSOITTAKAA RAKKAUTTA KUMPPANILLENNE sanoin ja teoin. Kyllä elämä on taas ihanaa!

• ???

Itse olen yli 50v, asustelen haluttoman naisen kanssa ja mietin, että kannattaako enää seksin takia erota? Siis onko suuri osa yli 50 v naisista samalla lailla haluttomia ja eron jälkeen olisi pian sama ongelma edessä uuden kanssa? Vaihdevuodet tekevät naisiin tehtävänsä.

Onko jollakin kertoa kokemuksia?

• Naturaalina

Kyllä kannattaa erota. Potkaise haluton eukko pellolle vaan ja ala elämään elämääsi. Pian olet jo sen ikäinen että vehkeet lakkaavat toimimasta ja sittten kaduttaa. Voittehan mahdollisesti pysyä ystävinä nykyisen naisesi kanssa?

Mutta älä enää muuta tuolla iällä yhteen naisen kanssa vaan tapaile useita sinkkunaisia yhtäaikaisesti ilman sen kummempia sitoumuksia. Suomenniemi on pullollaan puutteessa eläviä yli viisikympisiä naisia vaikka niitä haluttomia on kyllä valitettavasti vielä enemmän. Niiden halukkaiden löytäminen vaatii kuitenkin jo hieman vaivaa. Netti auttaa.

• 1 + 6
        Naturaalina kirjoitti:

Kyllä kannattaa erota. Potkaise haluton eukko pellolle vaan ja ala elämään elämääsi. Pian olet jo sen ikäinen että vehkeet lakkaavat toimimasta ja sittten kaduttaa. Voittehan mahdollisesti pysyä ystävinä nykyisen naisesi kanssa?

Mutta älä enää muuta tuolla iällä yhteen naisen kanssa vaan tapaile useita sinkkunaisia yhtäaikaisesti ilman sen kummempia sitoumuksia. Suomenniemi on pullollaan puutteessa eläviä yli viisikympisiä naisia vaikka niitä haluttomia on kyllä valitettavasti vielä enemmän. Niiden halukkaiden löytäminen vaatii kuitenkin jo hieman vaivaa. Netti auttaa.

Mutta sitten, kun vehkeet lakkaavat toimimasta ja uusi heila eroaa, vanha vaimo ei ehkä ota enää takaisin. Siinäpä pulma!

• yksin asuminen ok!
        1 + 6 kirjoitti:

Mutta sitten, kun vehkeet lakkaavat toimimasta ja uusi heila eroaa, vanha vaimo ei ehkä ota enää takaisin. Siinäpä pulma!

no TUO on kyllä jo jotain läheisriippuvuutta.
        Mikä peikko se yksin asuminen sitten on?
        Omaishoitajaako eukostasi siellä petaat??

• erilaisia naisia

Olen 50 nainen ja seksi on kiva juttu. Vaikea kuvitella, että tulisi päivä, jolloin seksi lakkaisi kiinnostamasta. Voisiko naisen ulkonäkökin vaikuttaa jonkin verran? Olen sillä tavalla onnekas, että vartaloni on samanlainen kuin oli 30v.

• Epäilen

"Yleensä vasta uusi mies saa naisen halut syttymään uudelleen."

Tuo on kokemukseni mukaan totta. Kauan liitossa haluttomana olleena nainen löytää äkkiä naiseutensa, kun tapaa oikean miehen.
      mutta kuinka kauan ne halut säilyy? Sen muutaman kuukauden ensihuumanko?

• ei se kestä, ei.

Joo, voi olla...niin kauan kuin himoa on naisellakin..Tosiasiahan se on, että puoli vuotta ja arki astuu kuvioihin, varsinkin vanhempana.

• Onnellinen mies

Hei haluton!

Meillä oli sama tilanne muutama vuosi sitten. Asiasta keskusteltiin vaimon kanssa monen monituista kertaa ennenkuin yhdessä päädyttiin siihen että saan seksiä kun haluan kunhan hyväksyn ettei hän tavallisesti saa siitä mitään irti.
      Vaikka tuntuukin kurjalta että hän tekee sen "koska haluaa että minun on hyvä olla ja nauttii siitä että tuntee minun nauttivan" olen hyväksynyt tilanteen.
      Ja ihme ja kumma muutaman kerran on seksi alkanut vaimonkin mielestä tuntua ihan hyvältä.
      Olen ainakin paljon rauhallisempi ja suhteemme kaikin puolin harmoonisempi kuin ennen tätä ratkaisua. Ja toivon tietenkin että niiden kertojen lukumäärä kun vaimonikin nauttii seksistä hiljallensa lisääntyy. Ainakin vaimon mielestä on tärkeintä etten yritä liikoja ja aseta paineita hänelle, se tunne kun tulee kun on tullakseen.
      Olen joskus kysynyt vaimolta pitäisikö minun rajoittaa näitä seksikertoja (nyt lähes joka toinen päivä) vähän harvemmiksi. Vastaus: Jos sinä olet tyytyväinen olen minäkin tyytyväinen.
      Olemme molemmat yli 60 vuotiaita. Rakastan vaimoani enkä voisi kuvitellakaan pettäväni häntä ja avioero tuntuisi ihan yhtä pahalta. En voi muuta kuin olla ikuisen kiitollinen vaimolleni hänen suhtautumisestaan ja yritän osoittaa sitä kiitollisuutta eri tavoilla joka päivä.

Onnea teillekin mihin ratkaisuun päädyttekin.

• Bullish.

Meillä kokeiltiin myös tätä, siis sitä että nainen antaa velvollisuudesta. Mutta minulle, terveen seksuaalisuden omaavalle miehelle se ei riittänyt. Olisin halunnut että nainen spontaanisti haluaa minua eikä suorita velvollisuutta passiivisena alla maaten ja kattoa tuijotellen.... ei ollut mun juttu.

• 50 v näin.

HIeromasauva mukaan kuvioihin!!
      Ne kun intohimot loppuu, nainen ei saa orgasmia enään oman miehen käsittelyssä, valitettavasti..
      Moni nainen antaa kuitenkin hyvää hyvyyttään, mutta on kuin teuraalle vietävä.
      Itse olin tyydyttänyt itseäni yksin jo kauan hieromalaitteella ja kerran sitten varovasti ehdotin miehelle kesken session sen mukaan ottamista, orkku kun ei vaan irronnut.
      Miehelle se sopi ja välillä katseli, kun sauvaa käytin ja välillä pani itse ja kumpikin oli tyytyväinen!
      Luulenpa miehelläkin paineet heltinneet, kun tietää sauvan hoitavan itse tulemisen naisellaan ja saa keskittyä enempi itseensä.
      Nykyään kysyy itse, otetaankos lelu mukaan, tykkää katsella ja seksi maistuu taas!

• edellinen vielä.

...nainen tarvitsee G-pisteeseensä tärinää ja osa miehistä ei edes tiedä paikan olemassa oloa. pelkällä panemisella sitä ei löydäkkään eikä toiset edes nuolemalla, lurpsutellaan vaan sinne tänne, hooh!
        Vaikka ei edes ensin tekisi mieli, niin kun sitä nystyrää koneella koskettaa, alkaa tekemään mieli, joten suosittelen seksikaupaan menoa.
        Siitä se hetekka alkaa laulamaan, kokeilkaapa.
        Kone jaksaa jyystää...

• kaksin kaunihimpi
        edellinen vielä. kirjoitti:

...nainen tarvitsee G-pisteeseensä tärinää ja osa miehistä ei edes tiedä paikan olemassa oloa. pelkällä panemisella sitä ei löydäkkään eikä toiset edes nuolemalla, lurpsutellaan vaan sinne tänne, hooh!
        Vaikka ei edes ensin tekisi mieli, niin kun sitä nystyrää koneella koskettaa, alkaa tekemään mieli, joten suosittelen seksikaupaan menoa.
        Siitä se hetekka alkaa laulamaan, kokeilkaapa.
        Kone jaksaa jyystää...

Tuokin on totta, mutta itse konettä käyttäen en tarvitse siihen enää miestä värkkiäni tuijottelemaan. Selviän koneen kanssa kaksin.

• kolmin koreampi
        kaksin kaunihimpi kirjoitti:

Tuokin on totta, mutta itse konettä käyttäen en tarvitse siihen enää miestä värkkiäni tuijottelemaan. Selviän koneen kanssa kaksin.

Jos ajatus aviomiehestä ja seksistä hänen kanssaan on "en tarvi siihen enää miestä värkkiäni tuijottamaan" niin ei teilläkään kovin hyvässä kunnossa suhde ole. Siis tuolta osin.

• Kertokaa naiset

Voi että kun saisi jostakin viitteitä, että kannattaako liitosta lähteä yli viisikymppisenä seksin puutteen takia, jos muuten siedetään suht hyvin toisiamme?
      Meillä seksi kokonaan loppunut jo vuosia sitten.

Jos lähtee ja vuoden päästä tajuaa että taas on luu kädessä, niin ei kyllä kovin mukavaa olisi. Taas täytyisi etsiä uusi ja muutaman vuoden välein vaihtaa. Kuka sellaista jaksaa.

• omatärkeysjärjestys

Niin, kuin tärkeänä asiaa pitää, itse se on pähkäiltävä. Yli 50 v. naisia on moneen junaan.

• Onnellinen mies.

Hei Bullish!

Miten sinä sitten ratkaisit ongelmasi?

Niinkuin sanoin minullakin oli vaikeutksia mutta nyt vaimokin onneksi nauttii seksistä silloin tällöin. Ja meidän iässä ei ehkä ihan voi toivoa kuuta taivaalta.

• 7 + 13

En ole Bullish, mutta samassa tilanteessa. Minä "ratkaisin" ongelman hyväksymällä, että seksi oli ja meni.

Hyvänä puolena on se, että aikoinaan, kun oli seksiä, onnen esteet olivat toiset. Nyt ei jaksa murehtia muuta kuin seksin puutetta.

• Bullish.

Ratkaisin ongelman heittämällä avovaimon ulos kun ei yhteisiä lapsiakaan ollut. Minulle ei vain riittänyt se masentava velvollisuusseksi kerran kuukaudessa. Samaa suosittelen muillekin ongelman kanssa painiskeleville. Kyllä maailmassa naisia riittää.

Olemme edelleen ystäviä mutta nyt minulla on pari muutakin naispuolista ystävää joiden kanssa tapailen silloin tällöin seksin merkeissä, ilman sitoumuksia tietenkin!

En aio koskaan enää muuttaa yksiin naisen kanssa. Tai no... ehkäpä sittenkin...

• pankaa toisianne..

Kyllähän se seksi mukavaa on, joten aika ankeelta tuntuis elää kaverisuhteessa loppuelämä ilman toivoakaan enää siitä..
      ...meillä mies lopetti vapaaehtoisesti seksin, kun laitoin ehdon, että jatkuva viinanlotraaminen vapaalla tai seksi...viinapullo vei voiton..olin kyllä huomannut, että ei paljon viisari pystyssä enää session aikana muutenkaan pysynyt, joten yhtä tyhjän kanssa oli koko homma muutenkin ollut jo viime vuodet..
      Hooh! No minä vielä hyvinkin viriilinä haluan kuitenkin edelleen seksiä, joten olen aloittanut puumailun.
      On se väärin, että toisen haluttomuuden takia toisenkin pitäisi kärsiä.
      Voihan miehellänikin olla aivan eri stondis jonkun thaitytön käsittelyssä, joten antaa palaa vaan!
      Parisuhteen ollessa vuosikymmenien pituinen, voi jo joustaa kumpikin, ei siinä tartte omaisuutta alkaa puolittamaan, annetaan vaan sitä kuuluisaa "tilaa" toiselle, mitä neuvotaan antamaan.
      ...se on sitten eri asia, JOS sattuu panoonsa rakastunaan, mikä on tässä iässä jo hyvin harvinaista, mutta sitäkin sattuu.. ;))

• Ikä?

7 13, minkä ikäinen oot, kun oot jo hyväksymässä ajatuksen seksittömästä loppuiästä?

"Naturaalina", ootko mies vai nainen? Jos mies, niin onko sulla todellakin kokemuksia yli 50v naisista, että niissä oikeasti vielä löytyy halukkaita? Siis että haluavat vielä ensihuumankin jälkeen?

• 7 + 13

46. Seksi jäi yli kymmenen vuotta sitten.

• 14+15
        7 + 13 kirjoitti:

46. Seksi jäi yli kymmenen vuotta sitten.

47 Seksi jäi n.5 vuotta sitten ja silti onnellinen

• ssdfshghf

Jos täällä on 50 naisia, jotka on kokeilleet hormonikorvaushoitoa, niin voisitteko kertoa, oliko apua menopaussivaivoihin ja mahdolliseen haluttomuuteen?

• hormoonihirmu..

Joo, hormoonikorvaushoito auttoi/auttaa kuumiin aaltoihin, kuivuuteen ja yleiseen väsy-tympääntymiseen.
        Mutta kyllä se haluaminen on omassa päässä. Kun vain päättää haluta / ryhtyä, niin seksi sujuu, mutta ei ne raketit poksahtele, ainakaan minulla. Ei ne ole poksuneet tähänkään asti, eikä hormoonikorvaushoito sitä vaivaa paranna.
        Onhan se naisena välillä "kuolettavan tylsää" kun seksin aikana kerkiää vähän lämpenemään, mutta ei "saa".
        Miettikääpä miehet sitä, miltä se tuntuisi viikosta toiseen; melkein saada, ja ei kuitenkaan, joka kerta? Alkaisitko kuitenkin rakastelemaan naisesi mieliksi monesti viikossa, kun hän saa aina, mutta sinä et koskaan?

• kunostaanniinhalutaa

Mikään ei voita seksiä pitkäaikaisen kumppanin kanssa, jossa osataan ja siksi halutaan melko usein ja välillä usein eikä ikäkysymys välttämättä:))

• Cuddle me!

Meillä toisinpäin. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe