Miksi en halveksisi miehiä ?

ihmettelen vaan

sanokaa yksikin syy, miksi ei pitäisi halveksia ihmisiä (eli miehiä) , jotka ovat parinvalinnassaan ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia ja kaiken lisäksi vielä ylpeilevät tällä ominaisuudellaan.

Ehkä sitten olen ruma ja katkera nainen,mutta kun sen tietää, että kukaan mies tule koskaan oikeasti rakastamaan minua. Oikeasti miehet rakastuvat vain 5 % kaikista naisista. (Ne kauneimmat) Ja muut naiset ovat heidän mielestään roskaa, joka nyt kelpaa masturbointialustaksi ja valheellisten rakkaudentunnustusten kohteeksi kun mies ei parempaakaan saanut..

Mitä tässä voi muutakaan uskoa kuin pahaa miehistä, kun miehet itse kehuvat ja ylpeilevät näillä piirteillä, joten pakko kait niihin onuskoa

19

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xvngf

Ihan sama mulle halveksitko vai et. Ei nimittäin kiinnosta.

• urpot!!!!

samaa mieltä... tyhmiä apinoita. Itse luulevat adoniksia olevansa

• n.23v.

kivempaa silti olla nainen, yli 90% naisista voi meikillä ja oikeilla elämäntavoilla muuttua normista/hieman rumasta nätiksi, miehiltä tämä ei niin vaan onnistu.

ps. minäkin olen hieman pinnallinen miesten suhteen 8)

• C#ntpunt

Koko ihmiskunnan sivilisaatio lukemattomine keksintöineen, sähköstä kastelujärjestelmään ja kirjoitustaidosta ydinfuusioon on käytännässä kaikki MIESTEN keksimiä ja kehittämiä.

Jotenkas seuraavan kerran kun ajelet ympäriisi autolla shoppailemaan kauppakeskuksiin räpeltäen samalla kännykkääsi tai istut ilmastoidussa ja lämmitellyssä talossa kirjottaen internettiin pienen pääsi aivopieruja niin käypäs läpi kaikkia asioita joita NAISET ovat keksineet jotka ovat olleet mullistavia tai edes etäisesti hyödyttäviä ihmiskunnalle...

Eipä taida tulla mieleen?

• rgjer

Miten tämä liittyy mitenkään aloittajan viestiin? Aloittajahan halveksii miehiä vain sen takia, että ajattelee heidän olevan hyvin ulkonäkökeskeisiä parinvalinnan suhteen.

Itse olen kuitenkin eri mieltä. Tunnen monia naisia jotka eivät ole ulkonäöltään niinkään "kauniita" välttämättä, mutta silti heillä on rakastavat miehet, jotka välittävät heistä aivan heidän sisimpänsä vuoksi. Ap, ehkä olet vain ollut tekemisissä vääränlaisten miesten kanssa? Kyllä niitä fiksujakin löytyy, jotka eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä. Ja en usko että olet niin ruma kuin luulet, kaikista löytyy jotain hyvää. Ja miehilläkin on kaikilla aivan erilaiset maut naisten suhteen.

Myönnän kyllä, että ap:n mainitseman kaltaisia "pelimiehiä" kyllä näkyy kaikkialla, mutta itse en heihin juurikaan kiinnitä huomiota. Esimerkiksi viime vuonna yksi "timmi" pelimies pyysi minua ulos, mutta lähdinkin ulos kiltin nörtin kanssa. Siitä se pelimies kyllä veti aikamoiset kilarit.

• 16

Olet varmaan todella ylpeä oman elämäsi suorituksista, joita ovat? Curie oli mm. etevä nainen ja monestikkaan nämä mainitsemasi keksinnöt eivät ole pelkästää yhden henkilön tekemiä, vaan tiimien joissa oli myös naisia.

Ap:lle. Oletko koskaan miettinyt, että sinussa saattaisi olla ihan muita turn-offeja kuin ulkonäkö? Karrikoiden ulkonäöllä ei juurikaan ole merkitystä (ainakaan itselle ollut), kunhan sisin on kunnossa, olettaen tietysti että haet parisuhdetta. Voin vinkata sinun kyynisyyden olevan todella iso miinus.

• Shole

Varmaan tiesitkin, että lukuisat keksinnöt ovat miesten nimissä, koska naiset saivat oikeuden hakea patentteja omiin nimiinsä vasta 1900-luvun puolella. Miten tämä liittyy muuten aloitukseen?

• fa_man_86_

Olet pihalla. Mutta minkäs miehet biologialleen mahtavat. Mies kiihottuu voimakkaasti visuaalisesta kiihokkeesta, kun naiset taas kaunosanoista jne. Ja nimenomaan keskimääräistä rumempi nainen ei kelpaa runkkumateriaaliksi, vaan panoseuraksi. Kyllä sinä miehen löydät jos itse vain olet valmis laskemaan rimaa ja alat etsimään niitä kilttejä miehiä pahojen poikien sijaa, niitä ei kiinnosta kuin kauniit naiset. Ehkä se ongelma onkin siinä että luulet naiseudellasi saavasi miehen kuin miehen. Se on sitten eri asia jos et koe saavasi mitään irti suhteesta muun kuin komean miehen kanssa, se on tietysti ongelma.

• tyhmät miehet

Minä ymmärrän täysin ap:tä. Pinnallisia p*skiaisia. Miehet yleensä ovat suolenmutkasta ja syvältä. Niinkuin naisten elämäntehtävä olisi miettiä miten miehet mieltävät naiseuden, varsinkin kun eivät siitä muuta ymmärrä kuin lisäripset ja push upit.

Mutta onneksi on poikkeuksia (vaikka niitä ilmeisesti on vähän): esim. oma mieheni on komea, mukava, huumorintajuinen, luotettava, rakastaa minua ihan luonteenikin takia, jne. Olemme olleet nuoruudesta asti yhdessä, olen hänen toinen kumppaninsa eli ei mikään pelimies.

• fa_man_86_
        tyhmät miehet kirjoitti:

Minä ymmärrän täysin ap:tä. Pinnallisia p*skiaisia. Miehet yleensä ovat suolenmutkasta ja syvältä. Niinkuin naisten elämäntehtävä olisi miettiä miten miehet mieltävät naiseuden, varsinkin kun eivät siitä muuta ymmärrä kuin lisäripset ja push upit.

Mutta onneksi on poikkeuksia (vaikka niitä ilmeisesti on vähän): esim. oma mieheni on komea, mukava, huumorintajuinen, luotettava, rakastaa minua ihan luonteenikin takia, jne. Olemme olleet nuoruudesta asti yhdessä, olen hänen toinen kumppaninsa eli ei mikään pelimies.

Nojoo mutta jos ap on törmännyt vain pahoihin poikiin aka sikoihin niin on aivan turha tulla leimaamaan kaikkia miehiä pettäjiksi ja pintaliitäjiksi. Ei minulle ole mitään väliä minkä kokoiset rinnat naisella on, jos nainen nyt sinänsä on terveen näköinen että pitää edes jollakin tasolla huolta itsestään. Mikään malli ei tarvitse todellakaan olla ja tajuan myös sen realiteetin ettei minulla ole mitään mahiksia noihin misseihin jne. Tämä ei siltikään tarkoita sitä ettenkö voisi olla onnellisessa parisuhteessa ei-niin-hyvännäköisen kanssa. Itseasiassa koko edellinen lauseeni kuulosti todella hölmöltä kun luin sen kirjoituksen jälkeen. Lisäksi todella hyvän näköiset naiset ovat yleensä todella kylmiä jne. Todennäköisesti he eivät ole yhtä hyviä vaimoa ja äitejä lapsille kuin normaalin näköiset naiset. Puhun taas yleistävällä tasolla, joten kenenkään missin ei tarvitse tästä loukkaantua. Enkä minä halua mitään pintaliitäjää joka käy joka viikonloppu baarissa. Itse haluan viettää viikonloput kotona tai muuten rakkaimpieni seurassa. Tottakai se ulkonäkö on ensimmäinen asia johon mies kiinnittää huomion ja jos ulkonäkö on miehen makuun ok niin sen jälkeen luonne kyllä ratkaisee kaiken. Ei sen jälkeen ole mitään väliä onko naisella riipputissit tai löysää jossakin. Toki yhdenillan jutuissa nämä seikat voivat ratkaista melko paljonkin. Ja tottakai naiset haluavat näyttää hyviltä miesten takia, aivan yhtälailla kuin minä tai kuka tahansa muu mies haluan näyttää hyvältä naisten silmissä. En minä jaksaisi pukeutua verkkareita kummempiin jos maailmassa olisi vain miehiä, eikä naisia. Itseasiassa sellainen maailma olisi todella tylsä paikka ilman naisten tuomaa lämpöä, hellyyttä jne. Kyllä se elämä puolison kanssa on kivempaa kuin yksin,.

• tyhmät miehet86also
        fa_man_86_ kirjoitti:

Nojoo mutta jos ap on törmännyt vain pahoihin poikiin aka sikoihin niin on aivan turha tulla leimaamaan kaikkia miehiä pettäjiksi ja pintaliitäjiksi. Ei minulle ole mitään väliä minkä kokoiset rinnat naisella on, jos nainen nyt sinänsä on terveen näköinen että pitää edes jollakin tasolla huolta itsestään. Mikään malli ei tarvitse todellakaan olla ja tajuan myös sen realiteetin ettei minulla ole mitään mahiksia noihin misseihin jne. Tämä ei siltikään tarkoita sitä ettenkö voisi olla onnellisessa parisuhteessa ei-niin-hyvännäköisen kanssa. Itseasiassa koko edellinen lauseeni kuulosti todella hölmöltä kun luin sen kirjoituksen jälkeen. Lisäksi todella hyvän näköiset naiset ovat yleensä todella kylmiä jne. Todennäköisesti he eivät ole yhtä hyviä vaimoa ja äitejä lapsille kuin normaalin näköiset naiset. Puhun taas yleistävällä tasolla, joten kenenkään missin ei tarvitse tästä loukkaantua. Enkä minä halua mitään pintaliitäjää joka käy joka viikonloppu baarissa. Itse haluan viettää viikonloput kotona tai muuten rakkaimpieni seurassa. Tottakai se ulkonäkö on ensimmäinen asia johon mies kiinnittää huomion ja jos ulkonäkö on miehen makuun ok niin sen jälkeen luonne kyllä ratkaisee kaiken. Ei sen jälkeen ole mitään väliä onko naisella riipputissit tai löysää jossakin. Toki yhdenillan jutuissa nämä seikat voivat ratkaista melko paljonkin. Ja tottakai naiset haluavat näyttää hyviltä miesten takia, aivan yhtälailla kuin minä tai kuka tahansa muu mies haluan näyttää hyvältä naisten silmissä. En minä jaksaisi pukeutua verkkareita kummempiin jos maailmassa olisi vain miehiä, eikä naisia. Itseasiassa sellainen maailma olisi todella tylsä paikka ilman naisten tuomaa lämpöä, hellyyttä jne. Kyllä se elämä puolison kanssa on kivempaa kuin yksin,.

aika ulkonäköpainotteista juttua taas - no myönnettäköön, loppua kohti parani :) Varsinkin kun ajatellaan että suurin osa naisista (ja miehistä) on ihan hyvännäköisiä, ei missejä eikä mistereitä, mutta ihan hyvännäköisiä.

Osa miehistä ei vain tunnu ymmärtävän ettei ole meidän elämäntehtävä miettiä toteutuuko naiseutemme miehen mielimällä tavalla. Jokainenhan voi valita kumppaninsa sen mukaan ettei tarvitse sitten märistä. Jokaiselle löytyy varmasti jotain - pinnallisempaa, syvällisempää ja kaikkea siltä väliltä.

• Halveksi oikeista

syistä. Tyhmää ihmistä ei pidä halveksia, ei se itselleen mitään voi jos hissi ei mene ylimpään kerrokseen. Ulkonäkö keskeistä, pinnallista ihmistä tai tyhmää ihmistä ei kannata hirveän tosissaan ottaa. Kaikkihan sen tietävät, että ulkonäkö on väliaikaista, mutta timantit ikuisia.

Jos jokaisesta tyhmästä ihmisestä saat tollasen raivon päälle, saat raivota loppuelämäsi. Ja halveksithan tasa-arvon vuoksi myös naisia jotka katsovat pelkästään ulkonäön perään?

• King Corvax

Kuvailusi mukaan sinun tulisi halveksia myös suurinta osaa naisistakin

Ehkä olet poikkeus mutta suurimmalla osalla esim nettideiteillä olevista ryhävalaistakin on aivan järkyttävät vaatimukset miesten suhteen (siksi ne siellä nettideiteillä pyöriikin kun eivät livestä saa).

Ulkonäkokeskeisyys ei ole niin paha juttu kuin naisten rahanahneus.

Mutta olet oikeassa. Jos et ole hyvännäköinen mutta haksahdat kusipäihin kuten useimmat luupäät naiset niin tuotahan sinä tulet saamaan.

• Nainen``

Miksi miehiä pitäisi syyttää siitä että he valkkaavat naisia ulkonäön perusteella?? Sitä samaahan me naisetkin tehdään, niinkuin ihmiset yleensäkin! pakostihan ulkonäköä on katsottava koska se on se asia mikä me huomataan ihan ensimmäisenä ja mihin ihastutaan. Ja mitä ihmettä tuo että miehet muka rakastuvat vain 5 % naisista? Miksiköhän tuolla ulkona liikkuessa sitten tulee pariskuntia vastaan missä joissakin nainen on tavallisen näköinen ja jopa pyöreäkin? kyllä miehille kelpaa nämä tavallisen näköiset naiset ja perusnätit, ja nämä kaksi ryhmää on enemmistö ihmisistä, ei tuolla kadulla tule vastaan mitään huippumallinnäköisiä naisia, haavemaailmassa ei kannata elää! Eihän kaikki miehet tykkää samanlaisista naisista, mitä sinä oikein kuvittelet: että mies pystyäkseen rakastumaan sinuun pitäisi olla barbie-nuken näköinen, laiha ja tosi isot rinnat. Suurin osa naisita käy treffeillä ja useimmat löytää kumppanin, no big deal. Harva ihmisistä on niin rumia ettei löytäisi puolisoa itselleen. Jotkut ihmiset saattavat olla valikoivia, eivät uskalla tehdä aloitetta, on ollut huonoja kokemuksia edellisestä suhteesta eivätkä uskalla aloittaa uutta, huono itsetunto mikä vaikeuttaa suhteen aloittamista, tai eivät ole kohdanneet sitä oikeaa, syitä löytyy! Ne on jokaisella henkilökohtaiset.

• Raaka totuus

Todellisuudessa suurin osa naisista on ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia ainakin jossain vaiheessa elämäänsä. Naiset toki sanovat toivansa mieheltä sitä sun tätä henkistä ominaisuutta, mutta tosiasia on että ne vaatimukset tulevat kaikki vasta sen jälkeen, kun miehen ulkonäkö on ensin kunnossa.

• buona notte

Naiset ovat myös pinnallisia parinvalinnassaan ja PEITTÄVÄT tämän ominaisuuden usein, kunnes se paistaa jostain kommenteista. Onko se vähemmän halveksittavaa? Ei, en osaa halveksia kumpaakaan sukupuolta.

• blondiee*

mielestäni on parasta etsiä suht. omantasoinen mies. seurustelin kerran itseäni jonkin verran rumemman miehen kanssa, koska tällä oli kiva luonne. miehestä tuli äärimmäisen mustasukkainen seurustelun aikana, ehkä juuri siksi, että hän tiesi minun olevan kauniimpi?

• ...
        blondiee* kirjoitti:

mielestäni on parasta etsiä suht. omantasoinen mies. seurustelin kerran itseäni jonkin verran rumemman miehen kanssa, koska tällä oli kiva luonne. miehestä tuli äärimmäisen mustasukkainen seurustelun aikana, ehkä juuri siksi, että hän tiesi minun olevan kauniimpi?

Onko sulla käytössäsi noin tarkka ulkonäkömittari? Mistä kaupasta sellaisia saa? Olen aina halunnut saada sellaisen mittarin, millä voisin mitata sekä itseni että toisen ulkonäön ja todeta siitä kumpi on minkäkin verran toista rumempi.

• mä vaan

Ei pidä paikkansa tuo. Ulkonäkö on yleensä makuasia ja persoonallisuus on ainakin minulle tärkein. Minä haen hyvää, rakastavaa ja kaikkia kunnioittavaa naista, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Pyri olemaan positiivinen ja hyväsydäminen, niin ainakin minulta viet jalat alta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe