palstan lihavin ämmä?
Kokoa?
No?
Niin?
Kuka on
5
<50
Vastaukset
- ennen oli
pikku-murikka.
- viIi.
alruna 24.7.2009 09:48
No mutta sehän on sun mielipiteesi, ei se tarkoita etteikö joku muu voisi pitää sua kauniina ^^
Mä oon sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Jos joku on vähempiosainen ulkonäöllisten avujen suhteen niin se yleensä aina korjaantuu kun ihmiseen tutustuu: silloin ulkonäkö ei merkitse mitään kun ihmisen sisäinen kauneus ottaa paikan. Sama pätee muhun, se pätee myös suhun joten et ole mikään poikkeus. :)
Se on totta, että vuosien ulkonäköä koskevat vittuilut vaikuttaa ja myös se, että on aina ollut iso niin sitä ei osaa heti sopeutua uuteen ulkomuotoonsa: ei tarvitse piilotella, ei tarvitse häpeillä ja ei enää tarvitse valmistautua tulevaan kritiikkiin niissä paikoissa, missä se on aina tullut. Se on huojentavaa ja sun pitäis tosissaan vaan nyt aloittaa itsestäsi ajattelemisen normaalina naisena. Monet hoikatkin ihmiset kokevat olevansa lihavia, voitko kuvitella! Sitähän ne ei missään tapauksessa ole, etkä ole sinäkään.
Ajattele nyt vähäsen, sä oot aino maailmassa laatuasi ja miksi vähättelet omaa ulkonäköäsi? Et miksikään voi enää muuttaa itseäsi, oot aina ollut tuollainen ja tulet aina olemaan. Miksi et vain nauttisi omasta kehostasi sillä samalla energialla millä vähättelet itseäsi? Kaikilla meillä on "vikoja" mitkä itsestämme tuntuvat todella pahoilta vioilta (mulla mm. aknen jättämät arvet) vaikkei ne edes ole semmosia. Pöh sanon minä, viat tekevät meistä inhimillisiä ja toistemme kaltaisia. :P
Mä oon pudottanut pyöreesti plus/miinus 50 kg tähän mennessä, se on tapahtunut noin 5 vuoden haarukalla ja hyvin olen mielestäni palautunut. Vielä olisi matkaa 5 kg tavoitteeseen, mutta olen aloittanut tavoitteellisen treenaamisen niin mä en ota enää paineita painon suhteen. Mulla on hirvittävästi raskausarpia vatsassa ja alaselässä ja kukaan mies ei ole niitä säikähtänyt, ja mun mielestä mulla on inhottavat allit mutta on niitä isompiakin nähty, niitäkään kukaan ei ole säikähtänyt vaan päinvastoin: yksi kaveri tykkäs mun alleista, heh heh viIi. kirjoitti:
alruna 24.7.2009 09:48
No mutta sehän on sun mielipiteesi, ei se tarkoita etteikö joku muu voisi pitää sua kauniina ^^
Mä oon sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Jos joku on vähempiosainen ulkonäöllisten avujen suhteen niin se yleensä aina korjaantuu kun ihmiseen tutustuu: silloin ulkonäkö ei merkitse mitään kun ihmisen sisäinen kauneus ottaa paikan. Sama pätee muhun, se pätee myös suhun joten et ole mikään poikkeus. :)
Se on totta, että vuosien ulkonäköä koskevat vittuilut vaikuttaa ja myös se, että on aina ollut iso niin sitä ei osaa heti sopeutua uuteen ulkomuotoonsa: ei tarvitse piilotella, ei tarvitse häpeillä ja ei enää tarvitse valmistautua tulevaan kritiikkiin niissä paikoissa, missä se on aina tullut. Se on huojentavaa ja sun pitäis tosissaan vaan nyt aloittaa itsestäsi ajattelemisen normaalina naisena. Monet hoikatkin ihmiset kokevat olevansa lihavia, voitko kuvitella! Sitähän ne ei missään tapauksessa ole, etkä ole sinäkään.
Ajattele nyt vähäsen, sä oot aino maailmassa laatuasi ja miksi vähättelet omaa ulkonäköäsi? Et miksikään voi enää muuttaa itseäsi, oot aina ollut tuollainen ja tulet aina olemaan. Miksi et vain nauttisi omasta kehostasi sillä samalla energialla millä vähättelet itseäsi? Kaikilla meillä on "vikoja" mitkä itsestämme tuntuvat todella pahoilta vioilta (mulla mm. aknen jättämät arvet) vaikkei ne edes ole semmosia. Pöh sanon minä, viat tekevät meistä inhimillisiä ja toistemme kaltaisia. :P
Mä oon pudottanut pyöreesti plus/miinus 50 kg tähän mennessä, se on tapahtunut noin 5 vuoden haarukalla ja hyvin olen mielestäni palautunut. Vielä olisi matkaa 5 kg tavoitteeseen, mutta olen aloittanut tavoitteellisen treenaamisen niin mä en ota enää paineita painon suhteen. Mulla on hirvittävästi raskausarpia vatsassa ja alaselässä ja kukaan mies ei ole niitä säikähtänyt, ja mun mielestä mulla on inhottavat allit mutta on niitä isompiakin nähty, niitäkään kukaan ei ole säikähtänyt vaan päinvastoin: yksi kaveri tykkäs mun alleista, heh heh
minä mut ei sitä tartte kaikille kailottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355792- 773393
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823155Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152725- 412262
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251480Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281293