Lottovoittajalle pakit :)

eitulluttunnetta

Sainpa makeat naurut, kun kauniisti ilmoitin minua 11 v vanhemmalle tapaamalleni miehelle että ei natsaa, hänen liika yhteydenpito ahdistaa, ja toivottelin hyvää jatkoa ja onnea etsintään.
Olimme tavanneet kerran, jonka jälkeen alkoi varsinainen puhelinterrori. Soittoja useita päivässä ja tekstarit päälle...Ja jos en vastannut puhelimeen niin hän ihmetteli mihin olin kadonnut.

No, sain häneltä tekstarin jossa hän ihmetteli kun hänellä oli aivan vastakkainen tunne ja oli nauttinut soitoistaan ja tiedosta että olin olemassa. Ja lopuksi sanoi että " täyty katsella jos löydän jonkun toisen jakamaan viimekuisen loton jättipotin kanssaan "... :))

Huh, huh .... alkaa pelottamaan tämä nettitreffailu pikkuhiljaa....

7

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tokkopa sentään

Ohoh, voinu valhedella. Kaikenlaisia liikkuu.

• ap

Varmasti valehteli, ei lottovoittoja muutoin kait töitä puskisi iltamyöhään :) Ihmettelen vain , että onko kaikki kohdallaan, kun tuollaista piti keksiä...

• mies kommentoi

Joo, tuollaisia naisia sattuu eteen toisinaan.

Olen mies jossa ei ole erityisempää vikaa, tienannut kovalla työnteolla aika paljon enemmän kuin loton jättipotin. Toki en tätä mainosta.

Joskus naiset aloittavat kamalan inkvisition ja kun vikaa ei löydy niin keksivät sen itse. Lahjakkain taisi tulkita sen että arvostan perhe-elämää ja pidän lapsista sellaiseksi että olen pedofiili.

Olisi kiva tietää millaisia miehiä ne sitten lopulta onnistuvat pyydystämään mutta mielenkiinto ei riitä siihen että ottaisin selvää.

• hallelujaajadaavid

Se nyt vain on niin, että jos ei synkkaa niin ei synkkaa.

Vaikka olisi lottovoittajakin tai maailman komein mies ei välttämättä nappaa ja joku toinen köyhempi ja rumempi vie potin.

Onko miesten tätä niin vaikea tajuta?

Yleensäkin näistä yli-ikäisistä tulee just tällaisia roikkujia.

• Irja Mirja

Höh, toi lottovoitto oli nyt vaan mieheltä epätoivoinen heitto saada nainen katumaan ja häkeltymään, oikeasti mitään lottopottia ei ollut olemassakaan. Kunhan vaan halusi "kostaa" sen, ettei nainen ollutkaan kiinnostunut. Ihan liian läpinäkyvää. Että nainen nyt luulisi heittäneensä varsinaisen kultapalan menemään...

Voi voi.

• Miesmies

Lottovoitajat eivät hengaile näillä sivuilla.
      Jos yksinäinen seuraa kaipaava mies voittaa lotosta pääpotin niin olen sata varma, että hän unohtaa nettitreffit saman tien ja rahalla saa seuraa niin paljon kuin haluaa vaikka joka päivä eri naisen kainaloonsa.
      Epätoivoisia peräkammarin poikia riittää näköjään vieläkin.

• ap

Samaa mieltä olen minäkin. Jos itse voittaisin, niin varmaankin mielenkiintoni olisi aivan muussa kuin suomi24 profiilissani. En nyt rahalla seuraa etsisi, mutta varmaankin matkustellani ja nauttien olostani seuraa tarttuisi väisinkin mukaan. Mutta mielenkiintoni olisi varmaan ihan muissa asioissa kuin miesystävän haussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe