löin pörräävää kärpästä kaks kertaa oikealla suoralla niin et tokalla kerralla kärpänen ol hiukka pökerryksissä lattialla, mut virkos ja jatkoi taas pörräämistä
oon sadisti
18
80
Vastaukset
Itseruoskinta parantaa.
vertaatko miut kärpäseen??? se ol kuule ihan oikea kärpänen ja halutessani oisin voinut tappaa sen.
mut tyydyin pariin nyrkiniskuun
hölmöt varjonyrkkeilee, nopeat ja fiksut harjoittelee lentävien kärpästen kanssa
- Nasdaq
Cuul
Tää tarina on tosi (niin totta kuin se allek. vain on mahdollista).
Mä näin kärpäsen lentävän mua kohti. Mä nappaisin sen ilmasta kiinni ja annoin surista nyrkkini sisällä. Sitten avasin nyrkkini ja annoin kaverin mennä.
Musta tulis varkulla kärpästen herra.toi on miulle ihan normaalia, siis nappailen niitä suoraan lennosta ja sit päästän ne luontoon
- ..
monte24 kirjoitti:
toi on miulle ihan normaalia, siis nappailen niitä suoraan lennosta ja sit päästän ne luontoon
kapusiiniapinat syö kärpäsiä
- Nasdaq
monte24 kirjoitti:
toi on miulle ihan normaalia, siis nappailen niitä suoraan lennosta ja sit päästän ne luontoon
Mä olen aina tiennyt että sä ja mä ollaan kuin paita ja perse.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä olen aina tiennyt että sä ja mä ollaan kuin paita ja perse.
Jos kärpäsen haluaa ottaa kiinni pöydältä, niin lähesty sitä sen pääpuolelta. Kärpäsen täytyy kääntyä lentääkseen pakoon, mutta siihen sen aika ei riitä.
Clocks - Näin on.
Nasdaq kirjoitti:
Jos kärpäsen haluaa ottaa kiinni pöydältä, niin lähesty sitä sen pääpuolelta. Kärpäsen täytyy kääntyä lentääkseen pakoon, mutta siihen sen aika ei riitä.
ClocksJos kärpäsen haluaa ottaa elävänä kiinni täytyy ottaa ennakkoa.
Eli et huido pöytää pitkin vaan vähän yläpuolelta.
Kärpässarjassa tyrmäykset on usein teknisiä, patti ei riitä pudottamaan kertalaakista.
monte24 kirjoitti:
lähes massatoman tyrmääminen on vaikeaa
Siksi kärpänen onkin parempi liiskata jos pörinä alkaa kyrsiä.
bravo.bravi kirjoitti:
Siksi kärpänen onkin parempi liiskata jos pörinä alkaa kyrsiä.
en halunnu tappaa sitä, halusin lyödä sitä pikkasen vaan.
- Sadisti radisti:.!1%
.
Blah-blah-blah
Har-har-har
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa782631Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631712SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411042RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79996