hämmentynyt nainen

kaunis?

Olemme aloittamassa tai aloittaneet lähempää ystävyyttä erään naisen kanssa.
Hän on tullut minulle rakkaaksi, hän on minun herkkä kohtani ja uuden elämän, uusien hämmentävienkin tuntemuksieni alkulähde ja koti.

Tämä nainen kiihottaa minua, ennen niin 100% heteronaista. Hän on yllättäen herättänyt minussa uinuvan uudenlaisen naarastiikerin.... Hänellä on, voih, niin kaunis sydän. Ihanan kuulaat kasvot. Hän on herkkä ja upea. Täydellinen!

Haluaisin suudella häntä. Haluaisin hyväillä, ehkä jopa rakastella. Haluaisin vain olla hänen lähellään. Olisi ihana pitää juuri tätä naista hyvänä, haluan niin pitää hyvänä, sekin varmasti hyvin pitkään riittäisi minulle. En osaa vielä ajatella kovin selkeästi, mitä naisen kanssa rakastelu olisi. Mutta ehdottomasti hänen kanssaan voisin tehdä eroottisiakin asioita enkä koe muita naisia näin, en todella! En koskaan ole kokenut. Ikinä.

Nämä tunteet ovat tosi hämmentäviä ja kiellettyjä, koen. Nyt olen jo niin varma tunteistani, että alan suhtautua rauhallisemmin. Kyllä, se on totta että olen ihastumassa naiseen. Ja kyllä hän äärimmäisen fiksuna ihmisenä tämän kai ymmärtäisikin, mutta en tiedä, miten hän suhtautuisi. Jos hän karttelisi minua sitten, se olisi kamalaa :( Mietin, mitä hän tekisi, jos koskettaisin häntä...

Olemme sentään halanneet, ah! Hän teki aloitteen ja halasi minua lujasti rutistaen ja aika pitkään, katsoi niin lempeästi :) Mutta kuvittelinko?... Meistähän on nyt tullut ystävät. Kyllä ystävät voivat halata. Niin saa tehdä, niin kuuluukin tehdä, ei se ole mitään rakastavaa tai eroottista välttämättä...

Tiedän, että hänen mielestään olen kaunis ja ihana :) Hän on sanonut niin monesti. Minäkin olen sanonut noin hänelle. Monta monituista, liiankinko monta kertaa... Mutta en uskalla sen yli mennä. En vain uskalla ylittää sitä rajaa. Eikä hänkään ole ottanut sitä seuraavaa askelta.

Olen kertonut aika avoimesti hänelle fb:ssä, että mulla on tällaisia ajatuksia ja toiveita, noin niin kuin ylipäätään. En ole sanonut, että ne koskevat juuri häntä. Tai ketään tiettyä. Mutta että mä koen sen tyyppisiä tuntemuksia ja tutustun itseeni ja seksuaalisuuteeni ja hän on kannustanut :)

Mutta kun kysyin, miten hän, voisiko hän tuntea ketään naista kohtaan mitään, niin en tiiä, no joo, tai ehkä ei, no ehkä tavallaan, vaikea sanoa, tavallaan yms :D

Mietin, mitä se seuraava askel voisi olla? Uskaltaisinko koskettaa häntä edes kädelle, menettäisinkö hänet? Ystävyydenkin? En haluaisi menettää häntä, en millään. Ja pelkäänhän minä myös torjutuksi tulemista, kun tämä asia on itsellenikin niin uusi ja herkkä.

Enkä toisaalta haluaisi häntä mitenkään häiritä tai painostaa. Mutta jos hän vain tuntisi näin, voi miten kaunista se olisi... Pidän häntä erityislaatuisena, kauniina, suloisena, älykkäänä, täydellisenä.

Mistä bi-naiset tunnette toisenne? Miten nainen ja nainen tekevät aloitteen? Mistä tunnistaa toisensa sillä erityisellä tavalla, josta tietää että se, mitä meillä on, on ehdottomasti enemmän kuin ystävyyttä?

Tämän hetken ajatukseni on olla ihan rauhassa ystävä hänelle ja tutustua tähän rakkaaseen ihmiseen. Kuningattareeni :)

2

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeesti vaan

Ah, kuningatar :) minulla oli prinsessa.

Samassa tilanteessa vuosi sitten. Tutustuin uuteen ihmiseen ja huomasin melko pian olevani ihastunut (minä tyttö, hän ehdottoman hetero tyttö). En uskaltanut kertoa tunteistani menettämisen pelossa. Pikku hiljaa sain fiilikset tukahdutettua, vasta sen jälkeen tunnustin. Tyttö kertoi aavistaneensa. Ystävyys ei loppunut, taisi oikeastaan vain vahvistua.

Kokeile, varovasti? Voihan olla, että sunkin neitonen on huomannut, miten sitä katsot? Jos ei nappaa niin sitten ei. Mutta jälkeenpäin sua taatusti kaduttaa jos et edes yrittänyt. :)

• Ap

Kiitos :) Onko muita kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe