http://www.cheapsmells.com/

tuoksuttelija

Hyvä putiikki ja todella halvat hinnat.
Paketti tuli kahessa viikossa.
Tilasin kaksi tuoksua ja molemmat aitoja ja huisin hyviä.
Ihan uutuus tuoksuja tuolla ei ole mutta pikkusen vanhempia on paljon ja myös sellaisia joita ei Suomesta saa.

Suosittelen.

7

591

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gg

      TUliko jotain tulli tai muita maksuja?

    • smellscheap

      Minäkin olen tilannut Cheapsmellistä. Deodorantit tulivat kahdessa viikossa ja hajuvesi alle viikossa. Yritys sijaitsee Guernseyllä (Kanaalisaaret) eli se ei kuulu EU:n veroalueeseen, joten kannattaa tilata alle tullirajojen. Arvonlisäveroa (alv) tulee yli 43,45 euron ostoksille.

    • amelia´´0

      KOKEMUSTA ON, JA ANNAN KAUPALLE 10 , MINULLA TUOKSUT OVAT TULLEET KOTIOVELLE SAAKKAN EKA LÄHETYS ALLE 5PV,TOINEN TULI 3 PV, JA SIIS KOTIOVELLE SAAKKA. ERITTÄIN NOPEAA, JA LUOTETTAVAA. OLEN KANSSA KATSONUT ETTÄ HINTA JÄÄ ALLE 38E, VAI MIKÄ SE NYKYÄÄN ON SE TULLIRAJA. SUOSITTELEN!!! JA PALJON HALVEMPAA KUN SUOMESSA, HYVÄ KUN OSTIN BEYONCEN HEAT RUHS TUOKSUN 100ML 22E, SUOMESSA 30ML PULLO 29E. :D

    • kuukkelinnets

      Tänään tuli taas paketti suoraan kotiin postin äijän kiikuttamana, onneks oli vapaa påivä niin ei tattenu hakee postista.

      On tää kyllä hyvä putiikki, tähän asti kaikki pelittäny hienosti.

    • 10wq

      Tää kauppa ei petä, taas tuli hajuja himaan halvalla.

    • PaRaDeaD

      Onko joku tilannut sivulta Visa Electronilla? Itse en saa maksua millään menemään läpi. Tiedot ovat 100% varmasti oikein ja korttiin on liitetty nettiosto-ominaisuus. Laitoin sivujen kautta sinne viestiäkin, mutta eivät osanneet sanoa mikä mättää. Koitin myös veljeni kortilla, mutta ei sekään pelittänyt.

    • kessipusski

      Mulla on nordean electron pelittänyt joka kerta ilman ongelmia tuolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe