Tulkitse käsitettä *Rakastan

2+3

Pohdiskelen tässä aamuteen parissa, että rakastanko poikaystävääni. :)

Hän on minulle tärkeä kaikin tavoin. Jos pitäisi valita Pidänkö v. Tykkäänkö v. Rakastanko, niin valitsen jälkimmäisen.

Jos minulta kysytään haluanko sitoutua häneen, niin vastaan ehdottomasti, että kyllä. Hän on mies, jonka kanssa haluan olla koko elämäni. Haluan, että hän on tulevien lapsieni isä.

Tulkittuna voisi siis ajatella, että rakastan häntä. En ole hänelle sitä koskaan sanonut. Pitäisi varmasti.

En tiedä miltä se tuntuu jos toinen tunteaa niin vahvasti ja se tunne sanotaan ääneen. Minulle ei ole sanottu sitä koskaan. Toivon, että saan kuulla sen 1. kerran häneltä. Tiedän, että hän on sitoutunut. Hän myös sekä pitää että tykkää minusta. Tuo rakastaminen on vain sen verran monimutkaisempi.... :)

Miltä tuntuu vastaanottaa toisen rakkauden tunnustus jos rakastaa itse toista? Entäs jos ei rakasta ja toinen rakastaa sinua?

Mitä rakkaus pitää sisällään? Miten kohtelet rakastasi? Miten hän kohtelee sinua?

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättä rinnassa

Itse olen pohdiskellut että kavereista tykätään ja pidetään, poikaystävää/tyttöystävää aina rakastetaan, koska tunteet on luonnollisesti hieman voimaakkaampia kuin tykkääminen tai pitäminen. Olen tunneihminen, joten mulle sanoille pitää olla tunnemerkitys.

• sadgsdgasdgsda

Et sä sitä rakasta. Jätä se sika!

• jokunainen..

Hyvä kysymys. Itsekin olen pohtinut samaa. Tosin itse olen jo neljännessä seurustelusuhteessa ja kahta miestä olen rakastanut ja hekin rakastivat minua.

En osaa itsekään määritellä sitä, että mistä sen tietää, että rakastaa sitä toista.

En ole kertonut nykyiselle tunteistani, koska en ole niistä varma. Hänkään ei ole tunnustanut rakkauttaan minulle enkä tiedä johtuuko se myös tuosta, että hänkään ei ole varma, vai siitä, että hän ei uskalla sanoa sitä ensin.

Rakkaus pitää sisällään monia asioita. Meidän suhteessa toista kuunnellaan aidosti, toista autetaan ja huomioidaan ja suhde tuntuu olevan siltä osin kunnossa.

Silti esim. suutelu miehen kanssa ei tunnu kovin erikoiselta. Mutta halaaminen ja sylissä oleminen tuntuu hyvältä. Kaipaan miestä kun emme ole yhdessä. Mistä siis voi olla varma että rakastaa?

• mietippäsitä

Eiköhän teidän kannata kysyä itseltänne, että miltä haluatte rakkauden tuntuvan.Tuskin tuohon kukaan toinen pystyy vatsaamaan , siis miltä sen pitäisi tuntua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2293
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      892
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe