Pohdiskelen tässä aamuteen parissa, että rakastanko poikaystävääni. :)
Hän on minulle tärkeä kaikin tavoin. Jos pitäisi valita Pidänkö v. Tykkäänkö v. Rakastanko, niin valitsen jälkimmäisen.
Jos minulta kysytään haluanko sitoutua häneen, niin vastaan ehdottomasti, että kyllä. Hän on mies, jonka kanssa haluan olla koko elämäni. Haluan, että hän on tulevien lapsieni isä.
Tulkittuna voisi siis ajatella, että rakastan häntä. En ole hänelle sitä koskaan sanonut. Pitäisi varmasti.
En tiedä miltä se tuntuu jos toinen tunteaa niin vahvasti ja se tunne sanotaan ääneen. Minulle ei ole sanottu sitä koskaan. Toivon, että saan kuulla sen 1. kerran häneltä. Tiedän, että hän on sitoutunut. Hän myös sekä pitää että tykkää minusta. Tuo rakastaminen on vain sen verran monimutkaisempi.... :)
Miltä tuntuu vastaanottaa toisen rakkauden tunnustus jos rakastaa itse toista? Entäs jos ei rakasta ja toinen rakastaa sinua?
Mitä rakkaus pitää sisällään? Miten kohtelet rakastasi? Miten hän kohtelee sinua?
Tulkitse käsitettä *Rakastan
4
155
Vastaukset
- kevättä rinnassa
Itse olen pohdiskellut että kavereista tykätään ja pidetään, poikaystävää/tyttöystävää aina rakastetaan, koska tunteet on luonnollisesti hieman voimaakkaampia kuin tykkääminen tai pitäminen. Olen tunneihminen, joten mulle sanoille pitää olla tunnemerkitys.
- sadgsdgasdgsda
Et sä sitä rakasta. Jätä se sika!
- jokunainen..
Hyvä kysymys. Itsekin olen pohtinut samaa. Tosin itse olen jo neljännessä seurustelusuhteessa ja kahta miestä olen rakastanut ja hekin rakastivat minua.
En osaa itsekään määritellä sitä, että mistä sen tietää, että rakastaa sitä toista.
En ole kertonut nykyiselle tunteistani, koska en ole niistä varma. Hänkään ei ole tunnustanut rakkauttaan minulle enkä tiedä johtuuko se myös tuosta, että hänkään ei ole varma, vai siitä, että hän ei uskalla sanoa sitä ensin.
Rakkaus pitää sisällään monia asioita. Meidän suhteessa toista kuunnellaan aidosti, toista autetaan ja huomioidaan ja suhde tuntuu olevan siltä osin kunnossa.
Silti esim. suutelu miehen kanssa ei tunnu kovin erikoiselta. Mutta halaaminen ja sylissä oleminen tuntuu hyvältä. Kaipaan miestä kun emme ole yhdessä. Mistä siis voi olla varma että rakastaa? - mietippäsitä
Eiköhän teidän kannata kysyä itseltänne, että miltä haluatte rakkauden tuntuvan.Tuskin tuohon kukaan toinen pystyy vatsaamaan , siis miltä sen pitäisi tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515