Pohdiskelen tässä aamuteen parissa, että rakastanko poikaystävääni. :)
Hän on minulle tärkeä kaikin tavoin. Jos pitäisi valita Pidänkö v. Tykkäänkö v. Rakastanko, niin valitsen jälkimmäisen.
Jos minulta kysytään haluanko sitoutua häneen, niin vastaan ehdottomasti, että kyllä. Hän on mies, jonka kanssa haluan olla koko elämäni. Haluan, että hän on tulevien lapsieni isä.
Tulkittuna voisi siis ajatella, että rakastan häntä. En ole hänelle sitä koskaan sanonut. Pitäisi varmasti.
En tiedä miltä se tuntuu jos toinen tunteaa niin vahvasti ja se tunne sanotaan ääneen. Minulle ei ole sanottu sitä koskaan. Toivon, että saan kuulla sen 1. kerran häneltä. Tiedän, että hän on sitoutunut. Hän myös sekä pitää että tykkää minusta. Tuo rakastaminen on vain sen verran monimutkaisempi.... :)
Miltä tuntuu vastaanottaa toisen rakkauden tunnustus jos rakastaa itse toista? Entäs jos ei rakasta ja toinen rakastaa sinua?
Mitä rakkaus pitää sisällään? Miten kohtelet rakastasi? Miten hän kohtelee sinua?
Tulkitse käsitettä *Rakastan
4
136
Vastaukset
- kevättä rinnassa
Itse olen pohdiskellut että kavereista tykätään ja pidetään, poikaystävää/tyttöystävää aina rakastetaan, koska tunteet on luonnollisesti hieman voimaakkaampia kuin tykkääminen tai pitäminen. Olen tunneihminen, joten mulle sanoille pitää olla tunnemerkitys.
- sadgsdgasdgsda
Et sä sitä rakasta. Jätä se sika!
- jokunainen..
Hyvä kysymys. Itsekin olen pohtinut samaa. Tosin itse olen jo neljännessä seurustelusuhteessa ja kahta miestä olen rakastanut ja hekin rakastivat minua.
En osaa itsekään määritellä sitä, että mistä sen tietää, että rakastaa sitä toista.
En ole kertonut nykyiselle tunteistani, koska en ole niistä varma. Hänkään ei ole tunnustanut rakkauttaan minulle enkä tiedä johtuuko se myös tuosta, että hänkään ei ole varma, vai siitä, että hän ei uskalla sanoa sitä ensin.
Rakkaus pitää sisällään monia asioita. Meidän suhteessa toista kuunnellaan aidosti, toista autetaan ja huomioidaan ja suhde tuntuu olevan siltä osin kunnossa.
Silti esim. suutelu miehen kanssa ei tunnu kovin erikoiselta. Mutta halaaminen ja sylissä oleminen tuntuu hyvältä. Kaipaan miestä kun emme ole yhdessä. Mistä siis voi olla varma että rakastaa? - mietippäsitä
Eiköhän teidän kannata kysyä itseltänne, että miltä haluatte rakkauden tuntuvan.Tuskin tuohon kukaan toinen pystyy vatsaamaan , siis miltä sen pitäisi tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461