Olin miesystäväni kanssa viettämässä iltaa paikallisessa lähiökapakassa, kun pöytäämme tulu kaksi varttunutta, punatukkaista, päihtynyttä naista ja alkoi vimmattu iskemisyritys kummankin daamin taholta. Toinen jopa kysyi saako viedä miesystäni tanssimaan, vaikka hän oli jo pari kertaa ehtinyt kieltäytymään. Tuntui jotenkin tympeältä, koska kapakassa oli miehiä, joilla ei ollut seuraa. Tunsin suurta myötähäpeää tuollaisesta tyrkyttämisestä. Kai se kevät virtasi mummeleiden suonissa ja miestä teki mieli.
miestä ei isketä ainakaan.....
8
524
Vastaukset
- King Corvax
Muista tyhjätä pussit säännöllisesti niin voit olla miehestäs ylpeä silloinkin, kun et itse ole pöytäseurueessa mukana.
- tulenko hakemaan?
Ehkä tosiaankin näin..Naiset olivat tanssituulella..ei välttämättä kuitenkaan viemässä miestäsi..:)
- miehestään ylpeä
Ehkä niin, mutta miksi ei kerjänneet miehiä, jotka olivat ilman seuraa. Olen itse näyttävän näköinen nainen, mutta ei tulisi mieleenkään mennä koskaan vonkaamaan miestä, jos näen että hänellä on seuraa.
- pubiruusut oy
miehestään ylpeä kirjoitti:
Ehkä niin, mutta miksi ei kerjänneet miehiä, jotka olivat ilman seuraa. Olen itse näyttävän näköinen nainen, mutta ei tulisi mieleenkään mennä koskaan vonkaamaan miestä, jos näen että hänellä on seuraa.
varattu mies on aina kiinnostavampi, varsinkin jos sillä on näyttävä nainen. pääsee testaamaan omaa viehätysvoimaansa.
- totuus
Jollet olisi ollut miehes seurana niin mies olisi ollut kullinsa vietävänä.
- Kalju Hikimaha
En tiedä onko se kilpailuviettiä vai mitä mutta juuri näin naiset toimivat. Vapaat eivät kelpaa sillä ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
- 6+18
Ei siinä sitä miestä haluta - halutaan osoittaa, että vielä pystyn sen miehen viemään siltä toiselta naiselta.
- hsdfsh
Hajosin kyl aika pahasti tolle "totuus" nimimerkille :DD mut asia voi hyvi torennäköösesti olla juuri näin, vissi pointti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805