Miehet lopettavat kirjoittelun

rty6567546etfsd

Jotenkin ärsyttävää, lopetetaan kirjoittelu muutaman viestin jälkeen. Sitten ne samat tyypit roikkuvat vuosikausia nettideiteissä ja väittävät hakevansa naista joka kuvausten mukaan voisin minäkin olla...

14

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin täällä

Samaa harrastaa iso osa naisistakin. Itse olisin alunperin kuvitellut, että asia menisi ennemminkin niin, että naiset eivät sitä niinkään harrastaisi, mutta olen harmikseni joututunu muuttamaan käsitystäni mikä minulla on muualta elämästä tullut naisista. Yleisesti ottaen harvempi ihminen osaa käyttäytyä fiksusti täällä netissä, kun ilmeisesti anonyyminä oleminen sallii sen, ettei tarvitse välittää toisista. Pidemmän päälle alkaa tuntua, että onko täällä fiksusti ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä kuin ihan kourallinen ja se vaikuttaa suoraan siihen kuinka mielekkäänä ylipäätään kokee laisinkaan tällaiset palvelut seuranhaun kannalta, jossa olettaisi ihmisten haluavan oletusarvoisesti käyttäytyä hyvin kun ovat kerran seuraa hakemassa.

• täysin nolla

Aina kuvan lähetettyään nainen lopettaa kirjoittelun. Ilmeisesti olen niin ruma etten kelpaa kenellekkään ja mun ei pitäis lainkaan kirjoitella naisille

• täysin nolla

Korjaus:

Aina kuvan lähetettyäni nainen lopettaa kirjoittelun. Ilmeisesti olen niin ruma etten kelpaa kenellekkään ja mun ei pitäis lainkaan kirjoitella naisille

• chat-no-thanks

Molemmat lopettavat. Jos kuvan lähettämisen jälkeen ei kuulu vastausta, kuva ei miellytä. Ei kannattaisi ottaa pulttia.

• Gildanen

Itse olen kyllä useimmiten ilmoittanut, jos tuntuu, ettei kirjoittelu johda mihinkään. Moni mies kirjoittelee lyhyitä viestejä tyyliin: "mitä kuuluu?" "aloitin juuri kylpyhuoneremontin, mitäs siellä?". Sama jatkuu viestistä toiseen. Vaikka kysyn jotain miehestä, hän ei kerro. Laittaa vaan seuravana päivänä "tilanneilmoituksen" eli kertoo, mitä on juuri tehnyt tai aikoo tehdä ja kysyy mitä kuuluu. En ymmärrä, mihin tällaisilla viesteillä pyritään.

Toinen ääripää on nää, joilla ei lue profiilissa mitään eikä ole kuvaa ja tulee viesti: haluan tavata sinut. Kysyn miksi juuri minut ja mikäs sinä olet miehiäsi. Mies vaan jankkaa, että haluaa tavata. Sitten vastaan lopulta, että kiitos ei.

Ja sitten on näitä, joiden kanssa on treffipäivä sovittu, mutta aika ja paikka odottavat vielä tarkennusta. Sitten mies vaan lakkaa kirjoittamasta. Ymmärtäisin, jos samalla profiili poistuisi, sillä sehän olisi merkki, että mies on löytänyt jonkun. Mutta ei, sama profiili vaan on ja pysyy.

• ei ei tytöt

Yhtenä syynä vois olla se kirjoittamaton "laki" että vuorotellen tai vuoroviestein kirjoitellaan eikä joka päivä mies aloita kirjoittelua.
      Minä olen keski-ikäinen mies ja jokaiseen viestiin pyrin vastaamaan vaikka mitään ei kysytäkään.Useat naiset unohtaa sen smalltalkin että viestiin voi vastata vaikka siinä ei kysytä mitään.
      Eikä sellainen yhden tai kahden sanan vastaukset kuten "en ole","joo huomenna", "en", "yksin asun" paljoa innosta kirjoittelemaan jos itse väsää useamman rivin.

• Gildanen

Small talk ei ole yksinpuhelua, vaan nimenomaan vastavuoroisuutta ja siihen kuuluuu myös kysymykset ja toisen huomiointi. Small talkin tarkoitus on (kaikissa tilanteissa) suhteen ja luottamuksen rakentaminen. "On ilmoja pidelly" ei ole kunnon small talkia.

• ei jaksa ei...

Minä myös lopetan kirjoittelun, jos ei tunnu kiinnostavalta. Esim jos mies vaan jankkaa tapaamista tai mitä kuuluu tms eikä kerro itsestään mitään. Jos mies kirjoittaa erilaisista asioista niin silloin yleensä jatkan viestittelyä. Mutta jos viestit eivät anna minulle mitään lisätietoa miehan ajatusmaailmasta, niin kyllä se kirjoittelu aika lyhyeen loppuu. Niin kuin tuossa Gildanen sanoo, että jos ei kirjoittelu johda mihinkään, jankataan vaan samaa asiaa, niin ei jaksa..
      Nyt olen vihdoin tavannut miehen, johon olen oikeasti tykästynyt. Hän aloitti viestittelyn kertomalla, mitä hän pitää minusta. Sitten hän kertoi perusjutut kuten mitä tekee työkseen ja miksi edellinen liitto päättyi ja kertoi sitten pääpiirteissään oman elämänhistoriansa. Sitten soittelimme ja puheltiin uskonnosta ja politiikasta ja muuten elämästä. Mutta hän tosiaan antoi informaatiota itsestään. Siksi oli mukava mennä tapaamaan hänet...ihan kuin olisimme jo tuttuja ennestään. Ja kyllä toivon, että niitä tapaamisia tulee vielä ja enemmänkin...
      Mutta sitten on miehiä, jotka ovat kyselleet ja kyselleet ja kyselleet, koska tapaan heidät, mutta kun ei tee mieli, kun eivät käytä niitä viestejä mieluummin kertoakseen itsestään kuin ainaista saman jankkausta. No, oikeasti en enää edes halua tavata, kun tapasin tuon miehen, josta yllä puhuin.

• jröt342

Nettideittailussa on käytössä kaksi erilaista taktiikkaa.

Yksi niistä on se, että tutustuminen tehdään viestien välityksellä ja treffeille mennään vasta kun alustava tutustuminen ja karsinta on tehty.

Toinen on käyttää viestejä vain pikatreffien sopimiseen puheluiden jälkeen tai suoraan sokkona. Varsinainen tutustuminen ja valinta tehdään treffeillä.

Molemmilla on puolensa: viestittämisen hitaus ja tutustumisen rajallisuus vastaan treffien riskit, vaiva ja kustannukset.

Kannattaisi varmaan kertoa toiselle kumpaa toimintatapaa haluaa käytettävän.

• ei jaksa ei...
        jröt342 kirjoitti:

Nettideittailussa on käytössä kaksi erilaista taktiikkaa.

Yksi niistä on se, että tutustuminen tehdään viestien välityksellä ja treffeille mennään vasta kun alustava tutustuminen ja karsinta on tehty.

Toinen on käyttää viestejä vain pikatreffien sopimiseen puheluiden jälkeen tai suoraan sokkona. Varsinainen tutustuminen ja valinta tehdään treffeillä.

Molemmilla on puolensa: viestittämisen hitaus ja tutustumisen rajallisuus vastaan treffien riskit, vaiva ja kustannukset.

Kannattaisi varmaan kertoa toiselle kumpaa toimintatapaa haluaa käytettävän.

On todella aika rasittavaa juosta kovin monilla treffeillä :). Minä sen vuoksi pidän tuosta tutustutaan ensin -taktiikasta.

• 1+14

Kyllä olisi kohteliasta, tai ainakin hyvientapojen mukaista kertoa se suoraan jos ei kiinnosta.
      Eihän toinen voi tietää onko kirjoittelukaverilla viestlaattikko niin täynnä, että oma viest on hukkunut varsinkin jos ei jokapäivä kirjaudu profiiliin.

Käytöstavat kuuluvat myös nettideittailuun, niin miehille kuin naisillekkin.

• Pelimiehesi

Me pelimiehet olemme nettideiteissä vuosikausia ja haemme ja löydämme naisia, joihin sinäkin voisit kuulua.

• Harmi ja paikka

Ilmeisesti et tunnu kiinnostavalta. Ihan sama vaikka täsmäisit miesten tekemään kuvaukseen, jos et tunnu miehestä kiinnostavalta. En minä ainakaan jaksaisi turhaan kiinnostaa sellaisen naisen kanssa joka ei vaan herätä tunteita, enkä lähtisi treffeillekään.

• Amies

"Jotenkin ärsyttävää, lopetetaan kirjoittelu muutaman viestin jälkeen. Sitten ne samat tyypit roikkuvat vuosikausia nettideiteissä ja väittävät hakevansa naista joka kuvausten mukaan voisin minäkin olla... "

Alan epäillä, että tässä jutussa on jotain kusetusta. Miksi kukaan ei tunnu saavan emailia? Miksi joku lähestyy minua tai hyväksyy flirtin, mutta ei sitten vastaakaan mailiin? Miksi VARSINKIN kuvan lähettämisen jälkeen mitään ei kuulu. Vois sanoa vaikka että "sorry ei natsaa - hyvää kevättä" tjsp

Miksi 90% lähestyvistä on näitä käännöskoneella tehtyjä huijausviesteja "minä rakastaa sinua suomi mies, minä hoitaa hyvin ja kotia ja minä sydämmellisiä ajatuksia sinusta vaikka en...."

KUSETUSTAKO?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe