Minä olen muslimi, muuttunut vanhempien kanssa kun olin 16 vuotta. Vuosi 2004 Irakista.
Uskon Suiomen olevan parempi jos noudattaa Islamin opetusta. Tiedän että tämä on kaukaa tulevaisuudessa mutta. Suomi olisi silloin parempi paikka miehelle ja naisille. Rikolliset saisi kovempi tuomioita, myös naiset olsivat turvassa näiltä rikollilsta. Liian paljon seksuaalia tavaraa joka puolelta, paha olo lisääntyy. Jos nainen Islamia seuraisi niin ei tarvitsea pelätä raiskajia sillä muslimia ei raiskaisi.
Pitäisi pukea kunniottavasti, jotta ei paineita miltä ihminen näyttäisi. Ei halventaa naista. Ei myös nainen kuulu johtaamaan yhteisoä tai saada valtuutusta merkittäviä kohti koska voi tulisi ongelmia tai siis niitä on nyt paljon. Levitä Islamin sanomaa, se on oikea tie.
Meille on paljon suosiollisia, siis Islamille, kaikki ymmärtävät että se on hyvä.
Älkää äänestäisi perus suomalaisia, he ovat taantumus aikaa levittäisi pahaa oloa. Islam ei sodan kannalla kuin perus suomalainen on, heidän takia Suomi sodassa oli 1940 aikaan. Suomen mahdollista tulla paremmaksi paikaksi jos olisi Islamin oppia seuraa. Tunnen paljon muista pouluesta suosiollisia Islamille, he ovat Islamin kannalla, antaisi tulla paljon muslimeita Suomeen. äänestä sinä heitä. Suomi voisi olla Islamia noudattava jo nopeasti 20-30 vuoden kuluuttua. jos kaikki vastustamme huonoja poulueita joka vastustaa Islamia. Perus suomalainen aikoa tuhoaa rauhan uskonto Islamia, tulisi estää sellaista. ei uskoa perus suomalaisia valeihtia.
Suomen synkkä ja rikki olevan historia tulisi paremmaksi jos olisimme Islalmin kansa.huono historia häviäsi. Islam tietää parhaan miehelle ja naiselle, ei te jotka pimeään ovat ennen kulkevat. Muuttamme Suomi Islamin opetusta seuraavaksi. Rauha Islamin ystäville.
Suomi parempi noudatta Islamin oppeja
16
106
Vastaukset
- yäk!
Haista pitkä p...!!!!!!!!
- -------l
Todella surkea provo!
ps: jos osaisi kirjoittaa virheellisen ääntämisen oikein niin osaisi kirjotaa ihan kunnon tekstiäkin pöljä!!!!
Mutta aloitus on malliesimerkki rasistien heikosta koulutus- ja sivistystasosta!- matimmeh
Anteeksi huonoista kirjoutuksesta, mutta Suomi vaikea kieli. Rasisiti en minä ole, perus suomalainen on tämä. En tarkoittaisi loukata, sanoin miksi olisi parempi tulvevaisuus.
- tämä selvä
matimmeh kirjoitti:
Anteeksi huonoista kirjoutuksesta, mutta Suomi vaikea kieli. Rasisiti en minä ole, perus suomalainen on tämä. En tarkoittaisi loukata, sanoin miksi olisi parempi tulvevaisuus.
No et sitten kotoutunut sinäkään
- matimmeh
tämä selvä kirjoitti:
No et sitten kotoutunut sinäkään
En minä ymmärrä? Olen kotona kirjjoittaisi....
- HOHOHO..............
matimmeh kirjoitti:
En minä ymmärrä? Olen kotona kirjjoittaisi....
Sinä olet rasisti koska et anna ihmisten elää omissa oloissaan, vaan kuvittelet tietäväsi miten toisten pitää elää.
Ystävällinen ohje;
SUKSI SIKA VITTUUUN ! - Ohjeen Oikaisija
HOHOHO.............. kirjoitti:
Sinä olet rasisti koska et anna ihmisten elää omissa oloissaan, vaan kuvittelet tietäväsi miten toisten pitää elää.
Ystävällinen ohje;
SUKSI SIKA VITTUUUN !Annoit väärän ohjeen: muslimi ei ole sika, koska ei ole koskaan syönnyt sikaa, eikä muslimi osaa hiihtää, koska kotomaassaan ei ole lunta, eikä muslimi enää sinne paikkaan sovi takaisin...
- matimmeh
HOHOHO.............. kirjoitti:
Ystävällinen ohje;
SUKSI SIKA VITTUUUN !Islam olsi rauhan asialla. Ei voisi raivostua tuolla tavalla. kun sika on likainen eläin sinä et saisi haukkuisi tuolla tavalla. Perus suomalaiset on vihataisi eikä se ole hyvä. kun tarvitsetamme Islamia. Islam kertoo totuutta elämästä, kaikki voisi parantaa. Lukea Koraania siellä totuus. en minä kuvittelet tietävän, Koraani tietää. Ei ole syy olla sinun noin vihatas.
- hohohohhhhhhhhhhhhhh
Ohjeen Oikaisija kirjoitti:
Annoit väärän ohjeen: muslimi ei ole sika, koska ei ole koskaan syönnyt sikaa, eikä muslimi osaa hiihtää, koska kotomaassaan ei ole lunta, eikä muslimi enää sinne paikkaan sovi takaisin...
- suksisikavittuun.
matimmeh kirjoitti:
Islam olsi rauhan asialla. Ei voisi raivostua tuolla tavalla. kun sika on likainen eläin sinä et saisi haukkuisi tuolla tavalla. Perus suomalaiset on vihataisi eikä se ole hyvä. kun tarvitsetamme Islamia. Islam kertoo totuutta elämästä, kaikki voisi parantaa. Lukea Koraania siellä totuus. en minä kuvittelet tietävän, Koraani tietää. Ei ole syy olla sinun noin vihatas.
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh
hohohohhhhhhhhhhhhh - Seppo perrr....
matimmeh kirjoitti:
Islam olsi rauhan asialla. Ei voisi raivostua tuolla tavalla. kun sika on likainen eläin sinä et saisi haukkuisi tuolla tavalla. Perus suomalaiset on vihataisi eikä se ole hyvä. kun tarvitsetamme Islamia. Islam kertoo totuutta elämästä, kaikki voisi parantaa. Lukea Koraania siellä totuus. en minä kuvittelet tietävän, Koraani tietää. Ei ole syy olla sinun noin vihatas.
Jos tulisit vastaan niin lätkisin sinusta Raamatulla tai tiede lehden vuoskerralla islamin hevon vittuun sinusta ja lopuksi potkaisisin rajan yli.
- kumppariaperseelle
Vai että rasistien? Kannattaisko katsoa peiliin millaisia kivikautisia kulttuureita tuotte Suomeen, niin kuin tämä aloittajan idiootti?
Hauskaa katsoa kun muslimit tekevät mitä tahansa tyhmää ja rikollista niin sekin laitetaan maahanmuuttokriittisten syyksi. Olette te hyysärit ihan yhtä tyhmiä kuin tuontitavaranne.
- Nopeaa toimintaa
Provo taikka ei, ymmärrä tämä matimmeh:
Valkoinen mies hallitsee maailmaa, on hallinnut jo satoja vuosia, teiltä muslimeilta on perseet tervattu jo monessa maassa, ja tervataan koska vain ja missä vain.
Teitä on Suomessa 40 000 meitä on 2 500 000, ja meillä on hel vetisti tulivoimaa.
Ainoa syy siihen minkä takia olette saaneet olla on se, että suomalainen mies on pitkämielinen, te olette ärsyttäneet suomalaista miestä melko paljon, ja tuskin haluatte olla paikalla kun suomalaisen miehen pinna katkeaa, se on nimittäin kysymys vain muutamasta päivästä ja suomessa ei ole yhtään muslimia vapaalla jalalla. - matimmeh
Me muslimien määrä nousee koko aikaa. Ei 2 500 000 ole teidän puolia, koska Suomessa paljon Islamia suvaita ihmisiä. He suvaita koska halutsevat olla Islamia. Minä ymmärtän, että ei muutos nopeasti tapahtua. Ei perus suomalaisia ole 2 500 000 paljoa. ne ovat vain 300 000, ne rasistija olevat. Me olisi kohta suuria. Monta naisia ovat minun sanovat että suvaita Islamia ja perus suomalaiset on rasistija. minä uskon suomalaiset naiset haluitsevat olla muslimi, mutta perus suomalaiset ei sitä sallisi. Pidän väärää se on. Moni ne pelkä perus suomalaisia. Muslimi naiset ei olisi vaarassa jos olisi muslimia, me suojeleme oman naiset. Tarvitamme Islamin lakeja Suomeen josta ottamme parempi huomion muslimit.
- Itsenäinen nainen
Minä olen aikuinen suomalainen pitkälle kouluttautunut yrittäjänainen. Olen rehti ja suoraselkäinen, autan muita mielelläni ja elän rauhassa juuri sillä tavalla kuin olen aina halunnutkin: omillani enkä kenenkään orjana. Minä en usko jumaliin, enkä missään tapauksessa haluaisikaan uskoa, koska ne ovat niin mielipuolisia ja väkivaltaisia narsisteja, että harva ihminen pystyy olemaan sellainen olematta mielisairas. En halua muslimiksi sen enempää kuin kristityksi tai muuksi uskovaiseksi, koska uskonnot ovat suurin syy maailman väkivaltaisuuteen nyt, ennen ja tulevaisuudessa.
Miksi muuten väität, ettei muslimi raiskaa? Tältä samalta sivulta voit lukea, kuinka kaksi uskonveljeäsi raiskasi suomalaistytön ja puoli somaliyhteisöä - naiset mukaan lukien - hurraavat asialle. Vai sitäkö tarkoitat, että muslimi ei raiskaa muslimia? Onko suomalaisen naisen ryhdyttävä uskomaan olemattomiin otuksiin ja sinun väkivaltasankariisi sen vuoksi, että säästyisi raiskaamiselta ja muulta väkivallalta?
Maassa maan tavalla tai maasta pois. Jos et pysty sopeutumaan siihen yhteiskuntaan, johon vanhempinesi olet aivan vapaaehtoisesti tunkeutunut, sinun kannattaa palata takaisin sinne, missä tunnet olosi kotoisaksi. Olisit varmasti onnellisempi vanhempiesi oikeassa kotimaassa, jossa uskonveljet ovat kilttejä toisilleen ja muille luontokappaleille, eikös niin?
Mitä muuten luulet - jos kaikki tänne otetut muslimit, työn perässä tulleet mukaan luettuina, lähtisivät pois, jäisikö suomalaisille enemmän vai vähemmän rahaa käyttöönsä ja tämän omilla rahoilla hyvinvointiyhteiskunnaksi rakennetun yhteisön rakentamiseen ja ylläpitoon? Olepa rehellinen itsellesi ja muille ja toimi sitten sen mukaisesti. - Vain sufilaisuus ok
Sufilaisuus on rauhan uskonto,. Julkisuudessa oleva islam on sotauskonto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827