Olen menossa treffeille netti tuttavuuteni kanssa ja tietty jännittää.
Olen hieman etäisen tuntuinen ja toisaalta kaihdankin lähelle tulpa noin vieraalta.
Olen tavannut pari treffikaveria samoissa merkeissä ja molemmat päättyivät siihen että minulla tuli "kammo" sillä molemmat miehet olettivat että olen valmis vaikka mihin heti ensitreffeillä.
Onko noin että jo ekoilla treffeillä odotetaan muuta kuin tutustumista ja juttelua?
Haluaisin kyllä ensin tutustua mieheen ihan kaikessa rauhassa ennen kuin asiaan astuu seksi.
Treffit
6
334
Vastaukset
- täysin nolla
95 % miehistä olettaa et saa pimppiä heti ekoilla treffeillä sillä eihän ne muuten lähtis treffeille. Sitten on se loput 5% sitä fiksumpaa porukkaa jotka haluavat tutustua kunnolla ja ehkä suhteenkin haluavat. Sun pitää tehdä selväksi ennen tapaamista että jos olettavat saavansa seksiä tai alkavat ehdottelemaan niin lähdet kotiin heti.
- 4+14
Ei oikeesti oleteta. Se on vähän sekin, että missä ne treffit on. Jos menet ekoille treffeille miehen kotiin tai kutsut kotiisi, se on vähän kuin kutsu muuhunkin. Tai jos menette viettämään ravintolaan iltaa, johon kuuluu alkoholi -helposti lähdetään jatkoille.
Ekat treffit siis kahvilaan ja varaa niihin aikaa korkeintaan tunti. Sovi vaikka tunnin päästä kaverisi kanssa treffit jonnekin niin sinun pitää lähteä. Olen käynyt kymmenillä treffeillä eikä koskaan ole ollut sellaista tilannetta tai tunnetta, että olisi ekoilla treffeillä pitänyt mennä pitemmällä vaikka molemmin puolin onkin kiinnostusta jatkaa juttua.- ei enää teini...
Ihan kahvilla olen ekoilla treffeillä käynyt ja kohta ollaan vonkaamassa jatkoa..
taidan jättää treffaamisen tähän ja jos se kunnon kaveri tulee jossain muualla vastaan niin hyvä. Yksinkin osaan olostani nauttia.
- totuuden siemen
Mies ei lähde treffeille muuten kuin seksi mielessä. jos näkee ettei naiselta heru seksiä niin tapaamiset jää lyhyeen. Hyvin harvat menevät treffeille parisuhde mielessä
- jyuhtgrffwe3
Niin ja jos mies alkaa heti seksiä vonkaamaan niin tapaamiset jää siihen!
- chat-no-thanks
Höpö, höpö - keskenkasvuinen ja henkisesti keskenkasvuinen lähtee vonkaamaan seksiä ensitreffeille eikä edes viitsi katsoa peiliin... Mahtaa naiselle avautua lupaava ensinäkymä herran mielenmaisemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928