Ero

huhh

En tiedä mitä teen. Olen ihan hajalla. Poikaystäväni jätti minut eilen ihan yllättäen, olimme samana aamuna tapelleet ihan turhasta asiasta ja riidan jälkeen hän sanoi minulle ettei enään halua olla kanssani. Luulin että rakastimme toisiamme enemmän kuin mitään muuta ja että kaikki oli hyvin. Nyt en enään pysty syömään tai nukkumaan.
Seuraavana aamuna kuulin ystävältäni miten ex-mieheni on jo menossa terassille toisen naisen kanssa ottamaan aamukahveja, eikä se edes tunne kyseistä naista. Eli kyseessä ei voi olla mikään "menen moikkaamaan kaveria"
Mitä teen, olen ihan hajalla?

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oopsie daisy!

Kauan te olette olleet yhdessä?
      Mun mielestä se pieni riitä ei voi olla syy eroon vaan takana on jotain syvempää.
      Montako naista poikaystävälläsi on ollut ennen sinua?
      Voi olla että ukko haluaa kokeilla muita jos on seurustellut tyyliin kahden kanssa.

• miehet pääsee yli ottamalla uutta kehiin.. naiset jää suremaan.. jonkin ajan päästä, kun me naiset olemme päässet yli, miehille iskee se suru/morkkis/katumus/miettimnen..

Eikä kannata mitään piruja maalailla seinille. Mun käsittääkseni kahvilla käynti vastakkaisen sukupuolen kanssa ei ole laissa rangaistava teko. Ei kannata tehä liian äkkinäisiä johtopäätöksiä.

Tuo kyllä kuulostaa että olette suht nuoria ja suht tuore suhde,.. Joissain suhteissa keretään erota ja palata yhteen liiankin monta kertaa.. etenkin siinä vaiheessa kun testataan toistensa rajoja.

Anna miehelle hetki aikaa ja katso sitten miltä tilanne vaikuttaa. Ja samalla mieti mys itse mitä haluat.

• jep jep

"olimme samana aamuna tapelleet ihan turhasta asiasta"
      Minä jätin edellisen tyttökaverin juuri siksi että väsyin turhiin tappeluihin, ihan pimeästä tuli riita.

"Luulin että rakastimme toisiamme enemmän kuin mitään muuta ja että kaikki oli hyvin" Tappelu ja riita.... silti luulit että kaikki on hyvin? aika himmeetä.

Ja totuus on että kun edellisen saa päätettyä niin on vapaa ottamaan uuden. Henkisesti siis toinen vain on valmis jatkamaan omaa elämää ja sinät et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe